Die jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je al niet eens meer likken aan een komkommer zonder dood te gaan. Weerstand of niet
Ik zou je date op een terrasje pakkenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga een terrasje pakken met mijn date.
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou het toch even laten plakken/hechten anders groeit het lelijk dicht.
Nou, ik kan anders nog best wat hebbenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Die jeugd van tegenwoordig is niets meer gewend.
Precies, gewoon eigenwijs met dingen rond blijven lopen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Eigenwijs en hekel aan artsen
Ja hup!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Dan noem je ook iemand.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik kan anders nog best wat hebben
Dat gaat in fases. Het eerste dat dichtgroeit is de plaats waar de huid open is gesneden zodat het bloed vrij komt. Dat gaat eerst stollen, daarna komt er een nieuw huidlaagje over. Dat gaat relatief snel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hoort toch helemaal niet dicht te groeien
Make mequote:
Donkerroze, tegen rood aan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat in fases. Het eerste dat dichtgroeit is de plaats waar de huid open is gesneden zodat het bloed vrij komt. Dat gaat eerst stollen, daarna komt er een nieuw huidlaagje over. Dat gaat relatief snel.
Dus als je de snee opent en de huid daar is gewoon roze, lekker gaan zwemmen
Goed puntquote:
Oke. Dan zit er nog geen nieuw huidlaagje overheen of een heel dunne. Waterdichte plijster erop en lekker zwemmenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Make me
[..]
Donkerroze, tegen rood aan.
Die jaap op mn arm ben ik toen ook niet mee naar de dokter geweest, moest ook gehecht worden eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Precies, gewoon eigenwijs met dingen rond blijven lopen.
Goed ideequote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou je date op een terrasje pakken
Volgens mij miste je ietsquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat in fases. Het eerste dat dichtgroeit is de plaats waar de huid open is gesneden zodat het bloed vrij komt. Dat gaat eerst stollen, daarna komt er een nieuw huidlaagje over. Dat gaat relatief snel.
Dus als je de snee opent en de huid daar is gewoon roze, lekker gaan zwemmen
Ik heb waterbestendige pleisters gekochtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Dan zit er nog geen nieuw huidlaagje overheen of een heel dunne. Waterdichte plijster erop en lekker zwemmen
Hechten moet binnen de eerste 6 uur, kan nu dus niet meer.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Mits lekker wijf uiteraardquote:
Kijk eens aanquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hechten moet binnen de eerste 6 uur, kan nu dus niet meer.
Oh ja, zo spel je datquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb waterbestendige pleisters gekocht
Ze bedoelde een andere snee down therequote:
Hechten kan altijd.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hechten moet binnen de eerste 6 uur, kan nu dus niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |