Niksquote:
Ja en?quote:
quote:
Match via Paiqquote:
Geen idee.quote:
Spill it!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil hier iets op zeggen maar laat ik het maar niet doen
Ach kom op, is toch leuk voor tijnquote:
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op, is toch leuk voor tijn
Neuh laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren zat er wel al een korstje op maar die heb ik er vannacht afgehaald. Als ik mn vinger beweeg lijkt die snee net een mondje dat open en dicht gaat![]()
Het bloed niet meer ofzo.
[..]
Spill it!
Wie zegt dat ik het over tijn had?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op, is toch leuk voor tijn
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren zat er wel al een korstje op maar die heb ik er vannacht afgehaald. Als ik mn vinger beweeg lijkt die snee net een mondje dat open en dicht gaat![]()
[..]
Spill it!
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik weet mijn laatste date nog.
Een jaar geleden.
Die hoort toch helemaal niet dicht te groeienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebt
Zou het toch even laten plakken/hechten anders groeit het lelijk dicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Tegenwoordig kan je al niet eens meer likken aan een komkommer zonder dood te gaan. Weerstand of nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |