quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
Waar is GvsE als je haar nodig hebtquote:
Geen idee, maar ik heb haar dan ook nooit nodig.quote:
Jajaquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb haar dan ook nooit nodig.
Zelfstandige man.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:05 schreef AirwiN het volgende:
Geen idee, maar ik heb haar dan ook nooit nodig.
Of een nutteloze vrouw.quote:
Die komt laterquote:
I knowz.. ben 'm aan 't ontkennenquote:
dat werkt nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:11 schreef S95Sedan het volgende:
Verleidelijk om gewoon een nieuw deel te openen die wel een OP heeft
Goed planquote:
Ik ben de laatste die dat zal ontkennen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:11 schreef Bengeltje het volgende:
Voel me gelukkig niet aangesproken, ben heel nuttig.![]()
Klopt, maar dan is het weer geen onderdeel van een reeks.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:12 schreef Bengeltje het volgende:
Natuurlijk wel, je kan altijd los een nieuw deel maken.
Op deze vroege morgen???quote:
En dat boeit iemand?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:13 schreef AirwiN het volgende:
Klopt, maar dan is het weer geen onderdeel van een reeks.
als het lukt wel jaquote:
Kan dat evengoed niet dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:16 schreef STING het volgende:
[..]
Dan konden jullie wel beginnen met krassen
En haar nummer nog gescoord?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:15 schreef clevy het volgende:
[..]
als het lukt wel ja
zoals verwacht ging het gister niet zoals gepland..
wilde ff blijven om de jarige barman te feliciteren..dat duurde wat langer.. en het dansende te schattige nieuwe serveerstertje bleef voor vermaak zorgen..
om maar te zwijgen van de lekker zoet zure pinacolada en zombie.. die harder aankomen dan je denkt.
Maak dat mijn kat wijs.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:17 schreef STING het volgende:
Sure, but that just doesn't make any sense.
Als ik wil krassen dan kras ik ja!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Life doesn'tquote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:17 schreef STING het volgende:
[..]
Nou voorruit.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg toch sure. Wel een beetje opletten he
nope.. toen ik aan m'n eerste biertje buiten stond gaf t al aan bezet te zijn..quote:
geen andere leuke meiden?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:31 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. toen ik aan m'n eerste biertje buiten stond gaf t al aan bezet te zijn..
weinig speelgoed.. en publiek had hoog balletje/hockeytrutje gehalte.. niets tegen sporters maar dit is van dat 'kijk mij rijk zijn' volk: geplamuurd, teveel juwelen en neus meter de lucht in.quote:
Wat jij wilt, ik ga liever iets drinken met mensen die wel leuk zijn.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:43 schreef clevy het volgende:
[..]
weinig speelgoed.. en publiek had hoog balletje/hockeytrutje gehalte.. niets tegen sporters maar dit is van dat 'kijk mij rijk zijn' volk: geplamuurd, teveel juwelen en neus meter de lucht in.
leuk om bij het drinken wat mensen te kijken
ach.. ik kan met veel soorten mensen overweg en lol hebben.. wil niet zeggen dat ik ze vaker hoef te zien dan bij de alcohol.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 10:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat jij wilt, ik ga liever iets drinken met mensen die wel leuk zijn.
quote:
Blijft een leuk nummerquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:02 schreef xFriendx het volgende:
De hele zaal te springen en tig bier in je mik met zo'n nummer aan:
Was wel gezellig gister
Ik ga zo naar de rietplasquote:
Hoezo niet zwemmen?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de rietplas![]()
Lekker aan het water liggen, alleen niet zwemmen
wachtenquote:
Gisteren mn vinger open gehaald aan het terrarium, heb nu een diepe open wond.quote:
Ga MissB gezelschap houden met wachtenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef Q. het volgende:
Nog even bedenken wat ik vandaag ga doen, nog geen plannen.
Wil hier iets op zeggen maar laat ik het maar niet doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren mn vinger open gehaald aan het terrarium, heb nu een diepe open wond.
Dan ga ik niet buiten zwemmen, geen zin in infectie
Tot kleine man wordt opgehaald.quote:
Had dat niet gehecht moeten worden dan?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteren mn vinger open gehaald aan het terrarium, heb nu een diepe open wond.
Dan ga ik niet buiten zwemmen, geen zin in infectie
Niksquote:
Ja en?quote:
quote:
Match via Paiqquote:
Geen idee.quote:
Spill it!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wil hier iets op zeggen maar laat ik het maar niet doen
Ach kom op, is toch leuk voor tijnquote:
Dat sowieso!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op, is toch leuk voor tijn
Neuh laat ik dat maar niet doenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren zat er wel al een korstje op maar die heb ik er vannacht afgehaald. Als ik mn vinger beweeg lijkt die snee net een mondje dat open en dicht gaat![]()
Het bloed niet meer ofzo.
[..]
Spill it!
Wie zegt dat ik het over tijn had?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach kom op, is toch leuk voor tijn
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Gisteren zat er wel al een korstje op maar die heb ik er vannacht afgehaald. Als ik mn vinger beweeg lijkt die snee net een mondje dat open en dicht gaat![]()
[..]
Spill it!
Wanneer gaan wij daten?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:11 schreef L-E het volgende:
Ik weet mijn laatste date nog.
Een jaar geleden.
Die hoort toch helemaal niet dicht te groeienquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebt
Zou het toch even laten plakken/hechten anders groeit het lelijk dicht.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee.
Tegenwoordig kan je al niet eens meer likken aan een komkommer zonder dood te gaan. Weerstand of nietquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is die snee aan de onderkant al aan elkaar gegroeid? Want in dat geval kan je gewoon zwemmen. En ik neem aan dat je wel wat weerstand hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |