Ej, 'skâtje' is dè, hè. Gin 'skaatje'.quote:Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef miep63 het volgende:
Rochelle lijkt mij ook wel, zoals ze in Helmond zeggen, een skaatje.
Pics?quote:Op donderdag 9 juni 2011 03:02 schreef Bellatrix het volgende:
Rochelle.Zie overal posters van haar nu in Helmond ja.
Ik kom eigenlijk ook niet uit Helmond, maar heb wel ooit verkering gehad met iemand uit deze (hmm) gemeente, en die gaf mij ook van die koosnaampjes, dan klonk het als een niet-Helmonder als 'skaatje'. Zodoende.quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ej, 'skâtje' is dè, hè. Gin 'skaatje'.
En ik ben ne rasechte Hellemondse.
Volgens mij hou jij er gewoon van om het slechte te zien in kandidaten waar je minder mee hebt.quote:Op zondag 5 juni 2011 14:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer grappig, want ik schaar haar juist onder de categorie "moeilijk", ala Glennis Grace
Ze heeft zo'n onmogelijke kop, elke keer die oorwurmtrekken, en dan ook nog wauwelen als een nummer je niet aanstaat. Je zit in een talentenjacht, je hébt nog niks te zeggen.
Likability, no wayDat moeilijke koppie, elke week weer.
Zingen ja (al viel me bij het Michael Jackson nummer nu pas op hoe schel ze klinkt als ze in de hoogte gaat, geen enkele warmte of soul in haar stem), verder niks. Anouk heeft hetzelfde...
Precies. Hopelijk bewijst Nederland morgen dat het toch wel enigzins smaak heeft. Weg met die underdogcultuur!quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Balisto het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eindelijk eens iemand in de finale die de grauwe middelmaat ontstijgt.
Pisces zal wel familie of bekende zijn van één van de adlicious (ongevoelige maar perfectionistische) poppetjes.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij er gewoon van om het slechte te zien in kandidaten waar je minder mee hebt.
Je overdrijft sommige dingen echt zó erg, dat ik denk 'waar haal je het vandaan?'
Hij schrijft veel recensies over programma's en nieuws uit/in medialandquote:Op maandag 6 juni 2011 21:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Oja, ik zie het 'Henk Roggeveen' ofzo. Is het zomaar iemand of je weet, is is het iemand die ertoe doet?!
Ik ben het met Pisces eensquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Volgens mij hou jij er gewoon van om het slechte te zien in kandidaten waar je minder mee hebt.
Je overdrijft sommige dingen echt zó erg, dat ik denk 'waar haal je het vandaan?'
Dat ik heb bij jou ook altijd meid, geen probleemquote:Op donderdag 9 juni 2011 12:12 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
dat ik denk 'waar haal je het vandaan?'
Glennys is absoluut niet arrogant, ze is heel erg lief.quote:Op maandag 6 juni 2011 16:12 schreef Balisto het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Eindelijk eens iemand in de finale die de grauwe middelmaat ontstijgt.
Thanx.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben het met Pisces eens
Maar heb geen familie in Adlicious zitten hoor
Ik maak er morgen een, als ik terugkom van werk.quote:
Oeps, deze had ik verkeerd gequote.quote:
quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hij schrijft veel recensies over programma's en nieuws uit/in medialand
Jawel, ik drink wel doorquote:Op vrijdag 10 juni 2011 00:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jij bent er goed mee bezig, jij komt er wel!
Ze spreken die t altijT zo duidelijk uiT, ik vinT daT wel lachen!quote:Op donderdag 9 juni 2011 02:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Ej, 'skâtje' is dè, hè. Gin 'skaatje'.
En ik ben ne rasechte Hellemondse.
Maar zonder dollen. Rochelle is echt goed. Er hangen nu overal posters. Ik hoop echt, en gun het haar ook, dat ze wint.
En mocht dat niet gebeuren, dan nog niet getreurd; dan is ze vrij om te gaan en te staan waar ze wil. Denk dat we van haar nog langer wat horen dan van Adlicious.
Das het betere leven.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 07:54 schreef MaLo het volgende:
Ik moet nog werken vanavond. Maar kan vanavond wel gewoon lekker thuis werken, met de tv aan
. Betaald tv kijken
Karina on a rollquote:
Oeps, dan moet ik opschieten.quote:
Nou ik vind Adlicious ook best goed hoor. En de zang van Shirley vind ik ook wel meevallen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 12:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Pisces zal wel familie of bekende zijn van één van de adlicious (ongevoelige maar perfectionistische) poppetjes.
Vind dat er zo irritant uitzien hè, als ze zo zweverig naar elkaar kijken, al zingend, genietend van hun eigen productie. Niks spontaan, alles ingestudeerd, loepzuiver (op die blonde na), maar kil en koud. Eigenlijk had dat kleintje van Sim'ran hierbij moeten zitten, i.p.v. die blonde, dan was het nog een beetje te pruimen.
ja dat heb je zeker nodigquote:Op vrijdag 10 juni 2011 17:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zometeen even wijn, stokbrood en een kilo coke inslaan, om de show door te komen
Wat lijkt ze op Whitney Houston.quote:
Tegen EHV.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Geen idee waar helmond ligt maar
Okeoke... nu een uurtjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:29 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tot de homocliffhanger. XFA zal nog wel een kwartier langer duren.
Hopelijk is het zelfgekozen nummer ECHT zelfgekozen en niet uit een lijst.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Adlicious en Rochelle zullen beiden 4x optreden:
• Eigen single
• Favoriete nummer uit de liveshows
• Zelf gekozen nummer
• Nummer gekozen door Angela/Eric
Ik heb 1, 1 literfles, meer krijg ik toch niet op in mijn eentje.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:22 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, 6 flessen wijn.. dat moet te doen zijn
ik heb 3 wit, 3 rose, 100 ijsjes, en van alles en nog watquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:26 schreef iBenny het volgende:
Ik heb 1 zak M&M's, 2 zakken chips, een fles bacardi en cola...
...ik ben er klaar voor!
Jij wintquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb 3 wit, 3 rose, 100 ijsjes, en van alles en nog wat
Zal wel een stom nummer zijn, zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:29 schreef iBenny het volgende:
Weet er iemand de titel van de single? Meestal is die van te voren bekend
Het zal geen cover zijn waarschijnlijkquote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal wel een stom nummer zijn, zoals gewoonlijk.
quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik lees net dat Jim is getrouwd, al zoekende naar de titel van de single.
Kei stiekem met een groothoeklens op zijn snofferd.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:31 schreef Karina het volgende:
Ik lees net dat Jim is getrouwd, al zoekende naar de titel van de single.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |