abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97736513
quote:
3s.gif Op zondag 5 juni 2011 12:53 schreef Balisto het volgende:
Er lijkt heel goed over Adlicious nagedacht te zijn: een lange blondine, een modieuze homo en een pittige negerin. Voor elk wat wils zou je dus denken. Maar uiteindelijk is het vlees noch vis. Het zijn alle drie geen aansprekende persoonlijkheden. Wat ze vooral ontzettend missen is likability. Hoe hard ik ook m'n best doe, het lukt me maar niet om sympathie voor ze op te brengen.

Ik denk dat het grote verschil is dat de 3 van Adlicious volwassenen zijn en dat Rochelle nog het onzekere tienergrietje is. Geen idee wat de leeftijden zijn, maar zo zie ik ze in ieder geval wel.
Adlicious straalt meer uit dat ze doen wat ze doen (zijn al pro), Rochelle is nog nergens, zodra het nummer stopt staan de schouders naar beneden. Onzeker ("ach gos wat een lief meisje").
Rochelle spreekt (sommige) mensen dus meer aan, Adlicious heeft meer een volwassen houding, minder open voor sommigen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_97736613
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:35 schreef Balisto het volgende:

ze is gewoon een timide meisje en daar zijn er heel veel van, die heel groot zijn. Arrogantie brengt je niet automatisch naar de top en het houdt je er zeker niet (check Glennis Grace), maar bescheidenheid en echte muzikaliteit zorgt ervoor dat mensen je in hun hart sluiten en blijven volgen! Dus ik zeg: Stem op Rochelle! Zij moet winnen :)

Dat vind ik dan wel weer grappig, want ik schaar haar juist onder de categorie "moeilijk", ala Glennis Grace :D
Ze heeft zo'n onmogelijke kop, elke keer die oorwurmtrekken, en dan ook nog wauwelen als een nummer je niet aanstaat. Je zit in een talentenjacht, je hébt nog niks te zeggen.
Likability, no way :N Dat moeilijke koppie, elke week weer.
Zingen ja (al viel me bij het Michael Jackson nummer nu pas op hoe schel ze klinkt als ze in de hoogte gaat, geen enkele warmte of soul in haar stem), verder niks. Anouk heeft hetzelfde...
  zondag 5 juni 2011 @ 15:53:34 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97739613
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:21 schreef iBenny het volgende:

[..]

...dit vind ik ook wel een interessante :P
Wie heeft dit geschreven?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_97739692
Volgens mij is Rochelle echt een schat van een meid. Ze is nogal introvert maar tegelijkertijd weet ze wel wat ze wil. Dit resulteert in een houding die door sommigen als moeilijk en arrogant wordt gezien, wat enigszins begrijpelijk is maar wel onterecht, want ze is juist onzeker en bescheiden (ze had zelf niet verwacht in de finale te komen). Als ik Eric van Tijn hoor krijg ik ook niet het idee dat ze moeilijk is om mee te werken.
  zondag 5 juni 2011 @ 15:55:49 #130
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97739725
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 14:43 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik denk dat het grote verschil is dat de 3 van Adlicious volwassenen zijn en dat Rochelle nog het onzekere tienergrietje is. Geen idee wat de leeftijden zijn, maar zo zie ik ze in ieder geval wel.
Adlicious straalt meer uit dat ze doen wat ze doen (zijn al pro), Rochelle is nog nergens, zodra het nummer stopt staan de schouders naar beneden. Onzeker ("ach gos wat een lief meisje").
Rochelle spreekt (sommige) mensen dus meer aan, Adlicious heeft meer een volwassen houding, minder open voor sommigen.
Dus Rochelle heeft nog een voordeel te winnen. Ze is op het podium geweldig.
Als ze in dit wereldje gaat rondlopen, wordt ze snel volwassen. Ik zou zeggen, laat haar schuiven.....
  zondag 5 juni 2011 @ 15:56:50 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97739780
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:55 schreef Balisto het volgende:
Volgens mij is Rochelle echt een schat van een meid. Ze is nogal introvert maar tegelijkertijd weet ze wel wat ze wil. Dit resulteert in een houding die door sommigen als moeilijk en arrogant wordt gezien, wat enigszins begrijpelijk is maar wel onterecht, want ze is juist onzeker en bescheiden (ze had zelf niet verwacht in de finale te komen). Als ik Eric van Tijn hoor krijg ik ook niet het idee dat ze moeilijk is om mee te werken.
Nee, volgens mij is ze wel meegaand (en gelukkig weet ze ook wat ze wil, dat hoop ik tenminste).
pi_97739884
quote:
Ik vind het wel leuk, iemand die niet overkomt als een mak schaap. Volgens mij zit er een pittig typetje onder dat zogenaamde verlegen buitenlaagje. :)

Het lijkt me geen heel makkelijk meisje, maar een type als Anouk zal het ook heus niet zijn.

(Die in Amerika een hele belangrijke platenbaas letterlijk naar de nek vloog en tegen de muur duwde, toen het daar allemaal een beetje te lang ging duren.)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2011 15:58:58 ]
pi_97749829
quote:
Rochelle lijkt mij ook wel, zoals ze in Helmond zeggen, een skaatje.
Ik denk ook niet dat ze moeilijk is om mee samen te werken, maar ze liet toch wel goed merken teleurgesteld te zijn dat er niet meer gestemd werd voor Anouks' Nobody's wife, want zegt ze, ze had graag een andere kant van haarzelf willen laten zien. Nu mag ze straks in de finale toch een beetje rocky doen. Hiermee bewijst ze toch wel dat ze drommels goed weet wat ze wil.
pi_97752729
Ik kijk XFA terug en snap werkelijk niet waarom Rolf niet door is :o

Ik vond hem helemaal niet slecht en dat zeg ik niet omdat Rolf mijn favoriet is.

Ik vond bijvoorbeeld adlicious (mijn andere favoriet) veel slechter (eerste nummer)
pi_97754903
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Wie heeft dit geschreven?
http://nlpop.blog.nl/idol(...)iet-winnen#more-7475
  zondag 5 juni 2011 @ 20:53:16 #136
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_97755924
rochelle :)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_97775781
Rolf was al goed en is veel beter geworden. Hij was in de halve finale, zeker met zijn 2e nummer vele malen beter dan Adlicious. Adlicious is na een sterke voorronde en 1e shows steeds slechter geworden. Ook Sim'ran was met beide nummers beter in de halve finale.

Voor mij had de finale Rochelle vs Rolf moeten zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_97781177
Het was al duidelijk sinds haar fenomenale No One vertolking. Die was beter dan mevrouw Keys doorgaans live zingt, terwijl dat toch echt een topper is op live gebied. Als ze haar gemiddeld niveau haalt en gewoon liedjes als Price Tag, No One of Anouk mag zingen, wint Rochelle lachend. Adlicious is iets te gladde marketing en doortrapte commercie. Leuk, maar geen wereldklasse. Zo'n supermarkt taart die top uitziet, maar niet top smaakt. Rochelle heeft al vlagen van wereldklasse. Van alle winnaars van elke talentenjacht totnutoe was ik nooit overtuigt van hun internationale klasse. Jaap, Nicky, Wesley etc, neem mee neem mee die middelmaat, ik pas. Rochelle is de eerste waarbij ik denk dat die het wel internationaal kan halen.
pi_97786421
Ik zit nog even het optreden van Pitbull terug te kijken, ik heb zo zitten lachen, geweldig dat zo'n kerel zo staat te dansen en doen. Ik vond het zo tof :D

pi_97787287
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 14:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nog even het optreden van Pitbull terug te kijken, ik heb zo zitten lachen, geweldig dat zo'n kerel zo staat te dansen en doen. Ik vond het zo tof :D

Het is wel een baas hoor. ^O^
pi_97789230
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Het was al duidelijk sinds haar fenomenale No One vertolking. Die was beter dan mevrouw Keys doorgaans live zingt, terwijl dat toch echt een topper is op live gebied. Als ze haar gemiddeld niveau haalt en gewoon liedjes als Price Tag, No One of Anouk mag zingen, wint Rochelle lachend. Adlicious is iets te gladde marketing en doortrapte commercie. Leuk, maar geen wereldklasse. Zo'n supermarkt taart die top uitziet, maar niet top smaakt. Rochelle heeft al vlagen van wereldklasse. Van alle winnaars van elke talentenjacht totnutoe was ik nooit overtuigt van hun internationale klasse. Jaap, Nicky, Wesley etc, neem mee neem mee die middelmaat, ik pas. Rochelle is de eerste waarbij ik denk dat die het wel internationaal kan halen.
Zeker weten. Rochelle is nog zo lekker jong, ik hoop dat de tijd haar wel gegund wordt om zich verder te ontwikkelen, maar een basis is gelegd. Ach ja, Waylon zal haar wel geadviseerd hebben, en Waylon heeft HGT nog niet eens gewonnen.

Oh jee, daar gaan we weer.
pi_97789744
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 12:33 schreef Zwieperdepiep het volgende:
Helemaal mee eens. Eindelijk eens iemand in de finale die de grauwe middelmaat ontstijgt.
pi_97790867
Heeft Rochelle ooit een foute noot geraakt? Volgens mij zijn die wel op één hand te tellen.
Daar waar ik Adlicious - voorál de laatste show - betrapte op enkele lelijke glijders.

Anyway, ik zal Rochelle vrijdag aanmoedigen, ik mag de finale bijwonen :Y
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_97791079
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 16:33 schreef Infinity123 het volgende:
Heeft Rochelle ooit een foute noot geraakt? Volgens mij zijn die wel op één hand te tellen.
Daar waar ik Adlicious - voorál de laatste show - betrapte op enkele lelijke glijders.

Anyway, ik zal Rochelle vrijdag aanmoedigen, ik mag de finale bijwonen :Y
Oh wat leuk. Geniet er maar lekker van.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:45:21 #145
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_97794548
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 11:28 schreef female81 het volgende:
Iemand als Jennifer Lopez kan niet zingen, maar is wel weer geschikt voor op garageposters of boven puberbedjes ofzo.
Sorry, wat?
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
  maandag 6 juni 2011 @ 17:59:53 #146
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_97795198
Nou, wat een armoe zeg. Zou me verbazen als de single van de winnaar überhaupt op nummer 1 komt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 6 juni 2011 @ 18:09:48 #147
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_97795637
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kijk XFA terug en snap werkelijk niet waarom Rolf niet door is :o

Ik vond hem helemaal niet slecht en dat zeg ik niet omdat Rolf mijn favoriet is.

Ik vond bijvoorbeeld adlicious (mijn andere favoriet) veel slechter (eerste nummer)
mee eens hoor CA en ik ben geen Rolf fan. Volgens mij is het toch echt doorgestoken kaart en willen ze niet weer een jongen als winnaar.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_97797461
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2011 18:09 schreef Susie het volgende:
Volgens mij is het toch echt doorgestoken kaart en willen ze niet weer een jongen als winnaar.
Ik volg de logica van dit soort theorieën niet. Waarom zouden ze iemand waar veel op wordt gestemd juist niet in de finale willen?
  maandag 6 juni 2011 @ 21:27:51 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97808720
quote:
Oja, ik zie het 'Henk Roggeveen' ofzo. Is het zomaar iemand of je weet, is is het iemand die ertoe doet?!
  maandag 6 juni 2011 @ 21:30:06 #150
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_97808890
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 19:15 schreef miep63 het volgende:

[..]

Rochelle lijkt mij ook wel, zoals ze in Helmond zeggen, een skaatje.
Ik denk ook niet dat ze moeilijk is om mee samen te werken, maar ze liet toch wel goed merken teleurgesteld te zijn dat er niet meer gestemd werd voor Anouks' Nobody's wife, want zegt ze, ze had graag een andere kant van haarzelf willen laten zien. Nu mag ze straks in de finale toch een beetje rocky doen. Hiermee bewijst ze toch wel dat ze drommels goed weet wat ze wil.
Ik vond het ook jammer dat ze dat nummer niet mocht zingen. Had haar graag dit nummer zien vertolken. Ben benieuwd hoe ze het er vanaf zou brengen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')