Best wel eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:23 schreef psychosomatic het volgende:
Verschrikkelijk. Sowieso hoor je de tekst van zo'n nummer niet te veranderen en qua zang vond ik het ook erg matig. Hoop geschreeuw om op die manier emotie over proberen te brengen. Goedkoop.
Blinde vinken zijn best lekker.quote:
Dat heb ik al gezegd, dat klopt, want terugkijken schrok ik van vorige week.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Starlie het volgende:
Het moet in de studio wel anders klinken dan uit onze tv...
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Balisto het volgende:
Hou je mond publiek, Eric is de enige die er écht verstand van heeft.
Daarom vind ik haar zo leukquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Zo Ansj eens eindelijk wat anders dan emo of happy, HALELUJAH
O sorry had ik niet gelezen, maar was er vorige week ook niet... Maar ben blij dat ze in de studio beter klinken!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat heb ik al gezegd, dat klopt, want terugkijken schrok ik van vorige week.
Ik ben dat emo gezeik elke week zo zat, dit vind ik heerlijk, zo ken ik haar van vroegah. Hoppakee, power erin, klep openquote:
Jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
Mensen die een knuffel het podium op gooien moeten ze eigenlijk een baksteen naar terug gooien. Alleen als ze 16+ zijn, dat wel.
Een baksteen? Een Sugar lee Hooper!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
Mensen die een knuffel het podium op gooien moeten ze eigenlijk een baksteen naar terug gooien. Alleen als ze 16+ zijn, dat wel.
NOG wel jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Pauze bij Mary poppins, zit Rolfer nog in?
Ik denk dat het op tv wel echter klinktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:26 schreef Starlie het volgende:
[..]
O sorry had ik niet gelezen, maar was er vorige week ook niet... Maar ben blij dat ze in de studio beter klinken!
tussenstand: Rolf op 2.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Psiesquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben dat emo gezeik elke week zo zat, dit vind ik heerlijk, zo ken ik haar van vroegah. Hoppakee, power erin, klep open
Leuk, veel plezierquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Ja maar het nummer van Rolf is net voorbij gekomen. Weet het niet meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan er gestemd worden? Want dan doe ik dat effe
alleen via 0909-1302quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jup.. Rolf naar 3131 of 0909-1301 bellen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhh, vrijwel elke groep met meerdere leden die ik ken zingt niet het hele liedjes met z'n allen hoor..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef Kally het volgende:
Maar Angela heeft wel gelijk, het is een trio, dan moeten ze solo zingen uhhh ????
Geef iemand haar even het verkeerde nummer door.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee wat ze dus ook niet deden toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:29 schreef Maartel het volgende:
[..]
Uhh, vrijwel elke groep met meerdere leden die ik ken zingt niet het hele liedjes met z'n allen hoor..
Ik wil het niet typenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
California King Bed. Wat is dat voor een titel.
Komkommer gehad?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ah het ouwetje is vermoeid en ziek, hoe ironisch
Een heeeel groot bed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
Waar?quote:
Zeiknummer ookquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:30 schreef Cee het volgende:
erg jammer dat er niet voor Don't let go is gekozen, maar ja.quote:
Meisjes smsen meer, dus Rolluf gaat door al was SimRan vanavond veel beter.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Maartel het volgende:
Sim'ran gaat eerst toch? Omdat t leuk is om nog een jongetje over te houden?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef Maartel het volgende:
Sim'ran gaat eerst toch? Omdat t leuk is om nog een jongetje over te houden?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef Maartel het volgende:
Een bedHoe komen ze er op!
(en nee ik bedoel niet de dames, die hebben been genoeg)
Zij gooien kwijlknuffels!quote:
En Vogue is voor de kiddo's nu wat Creedence Clearwater Revival voor 'ons' (lees: mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:31 schreef MissJ het volgende:
[..]
erg jammer dat er niet voor Don't let go is gekozen, maar ja.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef Maartel het volgende:
Een bedHoe komen ze er op!
(en nee ik bedoel niet de dames, die hebben been genoeg)
Ook voor mij Cee, dus dat scheelt, er zijn wel kiddo's met smaak kwam ik van de week achterquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef Cee het volgende:
[..]
En Vogue is voor de kiddo's nu wat Creedence Clearwater Revival voor 'ons' (lees: mij) is. Aardige muziek, maar m'n ouders luisteren ernaar dus is het niet echt heel cool.
Ja lullo, ik zag het nietquote:
Ik merk nu waarom ik het nooit luister.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
Ik merk dat ik 538 nooit luister, ken het nummer niet
Jouw kiddo's?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook voor mij Cee, dus dat scheelt, er zijn wel kiddo's met smaak kwam ik van de week achter
Donequote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:33 schreef Balisto het volgende:
Duidelijk: Rochelle en Sim'ran naar de finale
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Goed hoor!
Ga misschien nu wel voor Rochelle en Sim'ran
Die moeten verplicht van mij whehehehequote:
Die ene tientonner, volgens de kortbenige dames hier!quote:
Retweet mij dan maar hahaquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:56 schreef iBenny het volgende:
Die kleine lijkt op Glennis. Ja toch, ja toch?
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:35 schreef Karina het volgende:
Ik vind deze jurkjes niet zo leuk, beetje tuttig.
1.87, de rest 6 meterquote:
Lekkerding is het he?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat Pattieboy? Ik had 'm mij heel anders voorgesteld.
Hij is groot, en noemt mij een dwergquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Is dat Pattieboy? Ik had 'm mij heel anders voorgesteld.
quote:
Dat wisten we al.quote:
Hij heeft veel leukere foto'squote:
Nee commercials.quote:
bij Holland's got Talent vond ik ze echt heel erg goed, dat heb ik daarna eigenlijk nooit meer echt teruggehoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:36 schreef Karina het volgende:
Wel goed gezongen. Zij zijn zeker wel vooruitgegaan.
Hahaha, hij is echt leuk jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zag vorige week met XFA pas hoe knap ie eigenlijk is.
Heeft ze die afgemaakt?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
Naar de basisschool met Rochelle, nou is mijn avond compleet
quote:
Wat is er donderdag (ben nieuwsgierig aagje).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:39 schreef Lutte het volgende:
Ahgoewieeee.Ik krijg steeds meer zin in donderdag zo.
Ja, ik lachte je niet uit, het is ook leuk, nog als ik mijn jongste geloofquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was serieus, moest denken aan vroegah.
Dan heb ik een meeloopdag op de PABO en in de middag naar een basisschool om daar te kijken.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er donderdag (ben nieuwsgierig aagje).
Oh klinkt spannend, je wordt juf dusquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan heb ik een meeloopdag op de PABO en in de middag naar een basisschool om daar te kijken.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Tyft een end op, ik ben niet lekker of knap
Dattesquote:
Het verandert momenteel iedere week.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Goed gezongen, maar ik kreeg er geen kippenvel van.
Ja wehehehehequote:
Ikke wel! Voor het eerst dat Rochelle me iets doet (behalve rillingen vanwege De Oren)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Goed gezongen, maar ik kreeg er geen kippenvel van.
en wat is BOH dan precies ??quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Rochelle zingt goed, maar die uitspraak, bohLijkt wel of ze Kentucky stijl staat te bleren.
Stuk leuker dan vorige week en die keer met die stomme DJ.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens zowaar een toffe uitzending!
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:43 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens zowaar een toffe uitzending!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuk leuker dan vorige week en die keer met die stomme DJ.
DJ STFUquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuk leuker dan vorige week en die keer met die stomme DJ.
Wie zit er op de mijne? Zag je dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Er zit een kutjoch op mn plek...
Ik maak 'm kapot. Mijn plek!
Rolflolquote:
Analoog FTW, nooit problemen. Behalve van de week, maar dat was overal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Studiotje het volgende:
Heel men digitale tv knalt er uitverrot van hier tot tooookio!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
DJ STFU
Als ik iemand door XFA in mijn hart heb gesloten is hij het wel.
Ik ben benieuwd of SimRan als eerste gaat, toch al die weken vaak in de singoff.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar de avond zou ik dat zeker verdiend vinden
Die hele zaal daar is gewoon getiktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Meiden hier voor me zitten ook te stemmen op Rolf
Hij was duidelijk de slechtste vanavondquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Maar jullie hebben het niet hoeven aan te horen. Dat is meteen het enige excuus om voor Rolf te stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Nee nog ergerquote:
Hier ook. Ziggo toevallig (regio Utrecht)?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Studiotje het volgende:
Heel men digitale tv knalt er uitverrot van hier tot tooookio!
Daar kunnen ze wel zingen, dat scheeltquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij kijken naar Mary poppins, dus we zien toch niet wie er goed of slechtzingt ()
Ik zie nu zo'n ouwe zemelaar voor me met nog maar 3 tanden en wat schuim op z'n bakkes in een stoffig fauteuil, hij houdt z'n wandelstok vast en zit achterovergezakt wat te klagen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n ouwe zemelaar voor me met nog maar 3 tanden en wat schuim op z'n bakkes voor me in een stoffig fauteuil, hij houdt z'n wandelstok vast en zit achterovergezakt wat te klagen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n ouwe zemelaar voor me met nog maar 3 tanden en wat schuim op z'n bakkes in een stoffig fauteuil, hij houdt z'n wandelstok vast en zit achterovergezakt wat te klagen.
Kaasquote:
Ze staat bij mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is jouw twitter Cee? Begint die met Cee??
Yupquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk toch dat SimRan als eerste weg moet. Ik hoop het niet.
Waarom denk je dat? Ze waren echt wel beter dan Rolf. Maar misschien dat er wel meer meisjes op Rolf stemmen, dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk toch dat SimRan als eerste weg moet. Ik hoop het niet.
Van grasetende koeien jonguhhh, alsof niet alle koeien dat doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |