quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuk leuker dan vorige week en die keer met die stomme DJ.
DJ STFUquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stuk leuker dan vorige week en die keer met die stomme DJ.
Wie zit er op de mijne? Zag je dat?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef iBenny het volgende:
Er zit een kutjoch op mn plek...
Ik maak 'm kapot. Mijn plek!
Rolflolquote:
Analoog FTW, nooit problemen. Behalve van de week, maar dat was overal.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Studiotje het volgende:
Heel men digitale tv knalt er uitverrot van hier tot tooookio!
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
DJ STFU
Als ik iemand door XFA in mijn hart heb gesloten is hij het wel.
Ik ben benieuwd of SimRan als eerste gaat, toch al die weken vaak in de singoff.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik zo kijk naar de avond zou ik dat zeker verdiend vinden
Die hele zaal daar is gewoon getiktquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Meiden hier voor me zitten ook te stemmen op Rolf
Hij was duidelijk de slechtste vanavondquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Maar jullie hebben het niet hoeven aan te horen. Dat is meteen het enige excuus om voor Rolf te stemmen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee![]()
Nee nog ergerquote:
Hier ook. Ziggo toevallig (regio Utrecht)?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:45 schreef Studiotje het volgende:
Heel men digitale tv knalt er uitverrot van hier tot tooookio!
Daar kunnen ze wel zingen, dat scheeltquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij kijken naar Mary poppins, dus we zien toch niet wie er goed of slechtzingt ()
Ik zie nu zo'n ouwe zemelaar voor me met nog maar 3 tanden en wat schuim op z'n bakkes in een stoffig fauteuil, hij houdt z'n wandelstok vast en zit achterovergezakt wat te klagen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n ouwe zemelaar voor me met nog maar 3 tanden en wat schuim op z'n bakkes voor me in een stoffig fauteuil, hij houdt z'n wandelstok vast en zit achterovergezakt wat te klagen.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zie nu zo'n ouwe zemelaar voor me met nog maar 3 tanden en wat schuim op z'n bakkes in een stoffig fauteuil, hij houdt z'n wandelstok vast en zit achterovergezakt wat te klagen.
Kaasquote:
Ze staat bij mijquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Wat is jouw twitter Cee? Begint die met Cee??
Yupquote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk toch dat SimRan als eerste weg moet. Ik hoop het niet.
Waarom denk je dat? Ze waren echt wel beter dan Rolf. Maar misschien dat er wel meer meisjes op Rolf stemmen, dat wel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk toch dat SimRan als eerste weg moet. Ik hoop het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |