Niet mee eens. Murray kan inderdaad saai en afwachtend spelen. Maar hij kan ook aanvallen en slaat de meest creatieve ballen die je maar kunt bedenken. Als hij goed speelt, is hij echt vreselijk goed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 00:41 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Murray en het spel maken gaat niet samen. Murray speelt saai en defensief tennis. Hele toernooi al en voor zover ik zijn wedstrijden heb gezien vorig jaar en dit jaar ook.
Wat een onzin zeg. Er wordt altijd maar gedaan of spelers die hard slaan en hard werken geen of weinig talent hebben. sowieso vraag ik me vraag af waar mensen het op baseren als ze zeggen dat iemand talent heeft. Dat het er vloeiend uitziet volgens mij. Maar McEnroe had nou ook niet bepaald het meest vloeiend uitziende spel.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:04 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ja joh, Murray heeft meer talent in zijn linkerteen dan Nadal in heel zijn lichaam, Nadal heeft alleen weer meer inzet in zijn linkerteen dan MUrray in heel zijn lichaam.
Toen zat ik zowat zelf ook mee te huilenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 03:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Wimbledon 2008 en AO 2009 finales zal echt niet zomaar in de vergetelheid raken, ook de AO ceremonie niet.
Nee hij huilde niet omdat Federer bij winst Sampras geevenaard had (wat dus niet gebeurde) maar omdat Rod Laver ook bij die ceremonie stond.
Ik kreeg juist plaatsvervangende schaamte. Begreep de emotie voor geen meter en het bleef maar doorgaan. Na het bezwijken voor omkoping door de Romeinse Maffia vond ik dit een 2de dieptepunt in zijn carriere.quote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik kreeg juist plaatsvervangende schaamte. Begreep de emotie voor geen meter en het bleef maar doorgaan. Na het bezwijken voor omkoping door de Romeinse Maffia vond ik dit een 2de dieptepunt in zijn carriere.
Wtf?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef PierreBetfair het volgende:
Bezwijken voor omkoping door de Romeinse Maffia
begint om 14:00quote:
Inderdaad. Federer. Zijn tennis is nog steeds het mooistquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Wtf?
Federer for the win. Hij gaat Nadal in de finale alle hoeken van het gravel laten zien jwz
Totaal niet mee eens. Tennissers als Nadal moeten het veel meer van hun kracht hebben. Dat is veel minder mooi.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef Lagrinta het volgende:
Nogmaals, heeft Agassi meer talent dan Nadal volgens jullie?
Tennissen volgens het boekje is leuk maar alleen als je heel goed bent als Federer kan ik daarvan genieten. Verder zie ik liever spelers met allerlei eigenaardigheden, want door een eigen spel te ontwikkelen zorg je dat tegenstanders er niet mee om kunnen gaan.
Akkoord met je mening. Ik hou echter van agressief tennis. En je mening over Agassi, meer techniek dan Nadal?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Tennissers als Nadal moeten het veel meer van hun kracht hebben. Dat is veel minder mooi.
Zie ook Roddick, zodra zijn 1e service foutgaat is ie verloren
Naar mijn mening heeft Agassi meer techniek dan Nadal, Nadal moet veel meer compenseren met kracht dan dat Agassi dat hoefde te doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Akkoord met je mening. Ik hou echter van agressief tennis. En je mening over Agassi, meer techniek dan Nadal?
Ik begrijp je vergelijking tussen Nadal en Agassi niet. Agassi was helemaal geen verdedignede speler, Nadal juist wel. Agassi had wel even wat meer gevoel in zn arm dat Nadal. Als nadal een dropshot slaat kakt hij bijna zn broek vol, zo krampachtig als dat gaat. Zelfs zijn service is een en al zwoegen, en dan gaat de bal nog maar met een vaartje van 170 km/h over het net.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:20 schreef Lagrinta het volgende:
Nogmaals, heeft Agassi meer talent dan Nadal volgens jullie?
Tennissen volgens het boekje is leuk maar alleen als je heel goed bent als Federer kan ik daarvan genieten. Verder zie ik liever spelers met allerlei eigenaardigheden, want door een eigen spel te ontwikkelen zorg je dat tegenstanders er niet mee om kunnen gaan.
Mn trainer was zon Sampras adapt. Ik zei een keer dat Agassi nooit door zn knieën ging, werd ie niet blij van als ik dat zei.
Je blijft er maar om vragen, dus bij dezen: nee, Agassi is niet per se technischer dan Nadal. Nadal heeft zijn service beter ontwikkeld en heeft meer atlethisch vermogen. Agassi heeft daarentegen wel de beste oog/hand-coördinatie ooit, wat hem de beste returner maakte.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:30 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Akkoord met je mening. Ik hou echter van agressief tennis. En je mening over Agassi, meer techniek dan Nadal?
Kracht? Denk eerder doorzettingvermogen en concentratie. Hij ziet er krachtig uit, maar genereert zo'n beetje het minste snelheid met zn back en forehands van de hele top-100. Ik zou zo 1-2-3 niet iemand kunnen bedenken die zachter slaat.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:28 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Totaal niet mee eens. Tennissers als Nadal moeten het veel meer van hun kracht hebben. Dat is veel minder mooi.
Zie ook Roddick, zodra zijn 1e service foutgaat is ie verloren
Ik vergelijk ze omdat ze beiden proberen en als enige in staat zjn de kampioenen van hun tijd (Sampras/Federer) van de troon te stoten. IK heb altijd sympahie voor de underdog. En het is geen toeval da bij demo wedstrijden Nadal met Agassi dubbelt en Sampras met Federer. Nadal en Agassi hebben niet dezelfde uitstraling en spel maar Federer en Sampras wel en daarom zijn Agassi en Nadal automatish de opponenten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:45 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ik begrijp je vergelijking tussen Nadal en Agassi niet. Agassi was helemaal geen verdedignede speler, Nadal juist wel. Agassi had wel even wat meer gevoel in zn arm dat Nadal. Als nadal een dropshot slaat kakt hij bijna zn broek vol, zo krampachtig als dat gaat. Zelfs zijn service is een en al zwoegen, en dan gaat de bal nog maar met een vaartje van 170 km/h over het net.
No comment....quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:48 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Kracht? Denk eerder doorzettingvermogen en concentratie. Hij ziet er krachtig uit, maar genereert zo'n beetje het minste snelheid met zn back en forehands van de hele top-100. Ik zou zo 1-2-3 niet iemand kunnen bedenken die zachter slaat.
Federer, Djokovic, Murray, Soderling, Berdych, Roddick, Tsonga en ga zo maar door, jagen de bal met heel wat meer snelheid over het net dan Nadal. Dat jij doet alsof het onzin is, moet je verder zelf weten.quote:
Daar ben ik het wel mee eenschquote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:51 schreef Lagrinta het volgende:
Ik vergelijk ze omdat ze beiden proberen en als enige in staat zjn de kampioenen van hun tijd (Sampras/Federer) van de troon te stoten. IK heb altijd sympahie voor de underdog. En het is geen toeval da bij demo wedstrijden Nadal met Agassi dubbelt en Sampras met Federer. Nadal en Agassi hebben niet dezelfde uitstraling en spel maar Federer en Sampras wel en daarom zijn Agassi en Nadal automatish de opponenten.
In de auto? Rijd naar huis en ga lekker kijken. Deze halve finales zie je zelden. Vandaag zijn veel leukere potjes dan de zoveelste Federer-Nadal met 99 van de 100 rally's op de backhand van fed.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 12:58 schreef monkyyy het volgende:
*Zucht*
Ik wil het zo graag zien vanmiddag, is het ook ergens op de radio te beluisteren? (Ik zit de hele middag in de auto)
Zou ik graag willen ja, maar ik heb een verjaardag van familie lid aan de andere kant van het land.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:00 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
In de auto? Rijd naar huis en ga lekker kijken. Deze halve finales zie je zelden. Vandaag zijn veel leukere potjes dan de zoveelste Federer-Nadal met 99 van de 100 rally's op de backhand van fed.
Ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:03 schreef xCore het volgende:
Geven jullie Federer eigenlijk een goeie kans tegen Djoko?
Zal na Nadal - Murray zijn. Nadel mept Murray in drie sets van de baan dus zal de pot na maximaal een uur of twee zijn afgelopen, dus half vijf is een goeie tijd jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:05 schreef Mykonos het volgende:
Hoe laat denken jullie dat Fed vs Djoko begint? Uur of 4, half vijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |