Je doet het gemeenschappelijk(GWL), dus je bent afhankelijk van het gedrag van anderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Douchen kan je op de sportcampus. Hoef je thuis niet te douchen.
- Water kan je ook nog buiten in de vorm van regenwater opvangen
- Elektriciteit kan dmv dikke truien en kaarsjes vervangen.
Het is idd walgelijk, maar het is mogelijk.
Gezellig met je 4 huisgenoten op 10m2 wonen en rond een kaarsje zitten tijdens de winter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sportcampus kost geld, en dikke truien en kaarsjes?!
Wtf?
Dan ook. Allemaal opgefokte haantjes die je 10 messen in je rug steken als je je omdraait.quote:
Nee hoor, een zorgtoeslag bestaat niet in de wereld van Zienswijze, dat zit allemaal bij die ¤400 in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die ziektekosten kan veeeeeeeeeeeel minder, bovendien, zorgtoeslag.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gezellig met je 4 huisgenoten op 10m2 wonen en rond een kaarsje zitten tijdens de winter.
Opgelostquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat Zienswijze nog niet het lumineuze voorstel heeft gehad dat als je een woning kraakt, je er gratis kan wonen.
Nee nee, privaat eigendom is heilig hè. Als je een pand wilt ga je maar werken (voor een euro per uur) en sparen om er een kopen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat Zienswijze nog niet het lumineuze voorstel heeft gehad dat als je een woning kraakt, je er gratis kan wonen.
- Kamer: 250.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan neem dat ook mee.
Trouwens, presenteer jij eens een volledige berekening van hoe je moet rondkomen van ¤400.
Dat is maar 400 uur werken per maand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee nee, privaat eigendom is heilig hè. Als je een pand wilt ga je maar werken (voor een euro per uur) en sparen om er een kopen!
100 uur per week, dat kan best!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is maar 400 uur werken per maand.
Hoe moet je trouwens je zorgverzekering betalen, neem dat ook eens even mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Kamer: 250.
Met z'n 2en: 125 per maand
Buiten de Randstad zal dit nog goedkoper zijn.
- Voedsel.
Groenten, brocoli 50 cent bij de Lidl
Brood; 1 euro
Regenwater kan je drinken.
Maakt het 1,50 per dag = 45 per maand
Heb je 125+45=170 per maand.
- Kleding: Leger des Heils.
Met dikke truien heb je ook geen verwarming kopen.
- Moet je alleen nog kaarsjes voor licht kopen, maar met slim gebruik van daglich kom je ook al een eind.
Idd walgelijk, maar niet onmogelijk.
Je maakt een grap toch, je zit nu te schateren van 't lachen achter de PC hoop ik toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Voedsel.
Brood; 1 euro
- Moet je alleen nog kaarsjes voor licht kopen, maar met slim gebruik van daglich kom je ook al een eind.
Wicca toepassen, dan genees je gratis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe moet je trouwens je zorgverzekering betalen, neem dat ook eens even mee.
Er wordt toch wel gehapt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, je zit nu te schateren van 't lachen achter de PC hoop ik toch?
74 euro p/m - studentenzorgverzekering. http://www.studentenzorgverzekering.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe moet je trouwens je zorgverzekering betalen, neem dat ook eens even mee.
Speaking of which, tijd voor 't journaal, iets meer realisme daar dan hier op dit moment.quote:
Eh, zorgtoeslag? In jouw wereld is die er toch niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
74 euro p/m - studentenzorgverzekering. http://www.studentenzorgverzekering.nl/
Zorgtoeslag: 46 per maand (?). Dat houdt in dat je 28 p/m kwijt bent aan je zorgpremie.
De universiteit is tot 10/11 uur open. In A'dam studiezaal zelfs tot 23.45. Dus je hoeft thuis alleen te slapen en te eten. Derest ben je gewoon buiten, zij het op de universiteit.
Ik moet toegeven dat ik wel aan het lachen ben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, je zit nu te schateren van 't lachen achter de PC hoop ik toch?
'nuff said.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik wel aan het lachen ben.
En wat als je huisgenoten gaan stoken/kraan gebruiken/licht aandoen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Voedsel.
Brood; 1 euro
Ah ja, de mythische uitkeringstrekker.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef Cerbie het volgende:
Het is natuurlijk wel van den zotte dat Henk elke dag straalbezopen op zijn krat Schültenbrau kan zitten van zijn uitkering terwijl studerend Nederland kromligt voor een fooi.
Kan je voor 400 euro elke dag straalbezopen op een krat 'bier' zitten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef Cerbie het volgende:
Het is natuurlijk wel van den zotte dat Henk elke dag straalbezopen op zijn krat Schültenbrau kan zitten van zijn uitkering terwijl studerend Nederland kromligt voor een fooi.
Juist wel. Ik vind zorg heel belangrijk. Ik heb ook al eerder gezegd dat gehandicapten wat mij betreft een hogere uitkering dan nu moeten krijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Eh, zorgtoeslag? In jouw wereld is die er toch niet?
Een uitkering is wel iets meer dan 400¤.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kan je voor 400 euro elke dag straalbezopen op een krat 'bier' zitten?
Geloof je niet in Henk & Ingrid?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah ja, de mythische uitkeringstrekker.
Ben er zojuist achtergekomen dat onze epische frietchinees is overgenomen door een stel oostblokkersquote:
Dat regel je onderhands in een contract. Als jij meer gebruikt dan afgesproken, dan betaal je er ook voor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef JoaC het volgende:
[..]
En wat als je huisgenoten gaan stoken/kraan gebruiken/licht aandoen?
Niks, wie A zegt moet ook B zeggen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Juist wel. Ik vind zorg heel belangrijk. Ik heb ook al eerder gezegd dat gehandicapten wat mij betreft een hogere uitkering dan nu moeten krijgen.
Hoe wil je dat bewijzen voor een rechter?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Zienswijze het volgende:
\
[..]
Dat regel je onderhands in een contract. Als jij meer gebruikt dan afgesproken, dan betaal je er ook voor.
Ik ben geen voorstander van een totale vrije markt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niks, wie A zegt moet ook B zeggen.
Jij beweert wel rechts te zijn, maar probeert rechtse maatregelen met linkse methode's door te voeren.
Ah ja, per seconde bijhouden hoe lang een lamp is aangeweest of hoeveel seconden je de wc hebt doorgetrokken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Zienswijze het volgende:
\
[..]
Dat regel je onderhands in een contract. Als jij meer gebruikt dan afgesproken, dan betaal je er ook voor.
Camera'tje plaatsen bij de kraan etc.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef JoaC het volgende:
[..]
Hoe wil je dat bewijzen voor een rechter?
Waar ik net vandaan kwam waren arabierenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:35 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ben er zojuist achtergekomen dat onze epische frietchinees is overgenomen door een stel oostblokkers
Ze hebben geen Mora producten meer.
Een beetje de doelmatigheid van het huidige beleid dusquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van een totale vrije markt.
In mijn model gaat iederen die kan werken aan het werk; mensen die buiten hun schuld werkloos zijn (handicap bijv.) mogen wat mij betreft een hogere uitkering krijgen.
Waar moet je die van betalen dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Camera'tje plaatsen bij de kraan etc.
Je spreeekt het met elkaar af. Degene die ver over de streep gaat, mag dokken. Niets abnormaals aan toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ah ja, per seconde bijhouden hoe lang een lamp is aangeweest of hoeveel seconden je de wc hebt doorgetrokken.
Halal-frikandel?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waar ik net vandaan kwam waren arabieren
Ow dan, zeg dat meteen, ik ben voor. Dan kan ik mij op grond van een handicap arbeidsongeschikt laten verklaren en in Zienswijze's luilekkerland leven.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:36 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van een totale vrije markt.
In mijn model gaat iederen die kan werken aan het werk; mensen die buiten hun schuld werkloos zijn (handicap bijv.) mogen wat mij betreft een hogere uitkering krijgen.
Die kan je gewoon met z'n allen kopen. Een kleine investering voor de rechtszekerheid.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar moet je die van betalen dan?
Of kan je daar ook subsidie voor krijgen?
Maar wat als iemand niet wil meebetalen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Die kan je gewoon met z'n allen kopen. Een kleine investering voor de rechtszekerheid.
Moet je wel een serieuze handicap hebben he. Maar inderdaad, als jij blind geboren ben en zonder benen het leven moet doorbrengen, dan mag je van mij een riante uitkering krijgen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow dan, zeg dat meteen, ik ben voor. Dan kan ik mij op grond van een handicap arbeidsongeschikt laten verklaren en in Zienswijze's luilekkerland leven.
Je bent met z'n allen in zo'n huis en je moet ieder met 400 p/m rondkomen. Dus ieder zit in hetzelfde schuitje. Wilt iemand niet meebetalen, prima, dan lig je eruit, en dan mag een buitenstaander die plaats innemen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar wat als iemand niet wil meebetalen?
Dat is geen probleem hoor, hetgeen wat ik heb kan gewoon onder arbeidsongeschikt vallen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moet je wel een serieuze handicap hebben he. Maar inderdaad, als jij blind geboren ben en zonder benen het leven moet doorbrengen, dan mag je van mij een riante uitkering krijgen.
Zo ben ik dan weer wel: mensen die buiten hun schuld niet kunnen werken, moet je solidair voor zijn. Degenen die wel kúnnen werken, moet je aan het werk zetten.
Je bent net Moeder Theresa, ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Moet je wel een serieuze handicap hebben he. Maar inderdaad, als jij blind geboren ben en zonder benen het leven moet doorbrengen, dan mag je van mij een riante uitkering krijgen.
Zo ben ik dan weer wel: mensen die buiten hun schuld niet kunnen werken, moet je solidair voor zijn. Degenen die wel kúnnen werken, moet je aan het werk zetten.
Een soort van marktwerking dus?!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Dus ieder zit in hetzelfde schuitje. Wilt iemand niet meebetalen, prima, dan lig je eruit, en dan mag een buitenstaander die plaats innemen.
Nee, wat mij betreft wordt de groep werklozen die wel kan werken, meer aangepakt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:37 schreef JoaC het volgende:
[..]
Een beetje de doelmatigheid van het huidige beleid dus
Hangt ervan af wat de huidige definities van arbeidsongeschkt zijn. Wellicht ben ik het daar niet geheel mee eens.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is geen probleem hoor, hetgeen wat ik heb kan gewoon onder arbeidsongeschikt vallen.
Mooi, ik ben om, wanneer ga je de politiek in en kan ik op je stemmen?
Maar heb jij ook genoeg banen voor hun?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:41 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, wat mij betreft wordt de groep werklozen die wel kan werken, meer aangepakt.
Ik ben socialer dan de gemiddelde POL'er denkt hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:40 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je bent net Moeder Theresa, ja.
Als schoonmaker en met de eerder beschreven levenswijze kom je al een heel eind hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar heb jij ook genoeg banen voor hun?
Simpel toch, je stuurt die werkloze ingenieur uit Assen gewoon naar Noord-Holland om daar in de kassen te werken. Scheelt weer een Pool halen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als je geen werk kan vinden door je gedeelde arbeidsongeschiktheid, krijg je een uitkering. Iemand die moeilijk kan lopen, kan wel administratief werk doen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken om i.p.v. 2 parkeerwachters in toekomst 6 man op pad te sturen om een auto te bekeuren, immers werk is werk.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Simpel toch, je stuurt die werkloze ingenieur uit Assen gewoon naar Noord-Holland om daar in de kassen te werken. Scheelt weer een Pool halen!
Maar als er meer werklozen dan banen zijn?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:44 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Als je geen werk kan vinden door je gedeelde arbeidsongeschiktheid, krijg je een uitkering. Iemand die moeilijk kan lopen, kan wel administratief werk doen.
In magische vrijemarktwereld zijn die er niet, daar zijn altijd precies evenveel banen als werkzoekenden.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar als er meer werklozen dan banen zijn?
Nee dat zijn Melkert baantjes.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken om i.p.v. 2 parkeerwachters in toekomst 6 man op pad te sturen om een auto te bekeuren, immers werk is werk.
Dan krijg je een uitkering.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan gooien we de pensioenleeftijd weer omlaagquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat je met z'n tweeen samen naar dezelfde klant belt?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat zijn Melkert baantjes.
Maar callcenter werk in de private sector kan prima door mensen die moeilijk kunnen lopen gedaan worden. Je kan dit werk ook thuis doen.
Nee hoezo?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat je met z'n tweeen samen naar dezelfde klant belt?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dus je bedoelt dat je met z'n tweeen samen naar dezelfde klant belt?
Oh, nu snap ik het, je zet twee werklozen in. De ene werkloze belt naar de andere om iets te verkopen en ze krijgen er beide geld voor.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:48 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee hoezo?
Eéntje vanuit thuis belt naar de klant. C'est la.
Nee wat snap je niet? Nu heb je callcenter waar "normale" mensen werken. Die callcenter verplaats je deels arbeidsongeschikten, die thuis werken.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh, nu snap ik het, je zet twee werklozen in. De ene werkloze belt naar de andere om iets te verkopen en ze krijgen er beide geld voor.
Juist, en om die bezig te houden laat je die bellen met andere werklozen, en daarvoor krijgen ze beiden geld?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee wat snap je niet? Nu heb je callcenter waar "normale" mensen werken. Die callcenter verplaats je deels arbeidsongeschikten, die thuis werken.
En dan moet het weer vanuit een ander callcenter naar die mensen worden doorgeschakeld?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee wat snap je niet? Nu heb je callcenter waar "normale" mensen werken. Die callcenter verplaats je deels arbeidsongeschikten, die thuis werken.
In een callcenter werken nooit "normale" mensen, kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Idd, dan heb je al voor 3 werklozen een baan gevonden. Eentje die belt, de ander verbind hem door en de 3e wordt opgebeld.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:52 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
En dan moet het weer vanuit een ander callcenter naar die mensen worden doorgeschakeld?
Nee, ipv dat bedrijf A verkopers inhuurt om mensen te laten betalen voor goede doelen, huurt bedrijf A deels arbeidsongeschikten in die dat werkt doen. De arbeidsongeschikten nemen het werk van die "normale" verkopers dus over. De markt is er al, enkel de medewerkers zijn veranderd.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Juist, en om die bezig te houden laat je die bellen met andere werklozen, en daarvoor krijgen ze beiden geld?
Of wat moeten die mensen doen dan?
Winst is niet belangrijkquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Idd, dan heb je al voor 3 werklozen een baan gevonden. Eentje die belt, de ander verbind hem door en de 3e wordt opgebeld.
Geniaal plan.
En vervolgens zijn de normale verkopers werkloos.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ipv dat bedrijf A verkopers inhuurt om mensen te laten betalen voor goede doelen, huurt bedrijf A deels arbeidsongeschikten in die dat werkt doen. De arbeidsongeschikten nemen het werk van die "normale" verkopers dus over. De markt is er al, enkel de medewerkers zijn veranderd.
Ah, dat snap ik, ik las het eerst even alsof je mensen wil gaan inhuren om geld te donerenquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee, ipv dat bedrijf A verkopers inhuurt om mensen te laten betalen voor goede doelen, huurt bedrijf A deels arbeidsongeschikten in die dat werkt doen. De arbeidsongeschikten nemen het werk van die "normale" verkopers dus over. De markt is er al, enkel de medewerkers zijn veranderd.
Hoe kreeg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:53 schreef Nautilus. het volgende:
Maar misschien ben ik gefrustreerd, omdat ik al na twee dagen ontslagen werd.
Exact. En die normale verkopers, bijv. studenten, zoeken dan een andere baan in het mechanisme van vraag en aanbod.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:54 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En vervolgens zijn de normale verkopers werkloos.
Wat is dan precies het voordeel?
O nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:55 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Ah, dat snap ik, ik las het eerst even alsof je mensen wil gaan inhuren om geld te doneren
En dat viel niet te combineren met het opnemen van de telefoon?quote:
Je bent bewust dat in een dergelijke constructie ook huidige banen verdwijnen en worden vervangen door gesubsidieerde banen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:56 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Exact. En die normale verkopers, bijv. studenten, zoeken dan een andere baan in het mechanisme van vraag en aanbod.
Het voordeel is dat je geen volledige uitkering kwijt bent, maar de private sector bijv. 600 euro betaalt (doordat dat werk nu door die deels arbeidsongeschkten gedaan wordt) en de overheid subsideert dan 300 euro zodat het loon hetzelfde is als de hoogte van de uitkering. De winst voor de overheid is 600 euro, die per persoon minder kwijt aan een uitkering is.
Ik maakte een grapje, Monerdo.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dat viel niet te combineren met de telefoon opnemen?
Exact.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je bent bewust dat in een dergelijke constructie ook huidige banen verdwijnen en worden vervangen door gesubsidieerde banen?
Nee, de mensen die hierbij ontslagen zijn, bijv. studenten, zoeken een andere baan in het arbeidsmechanisme van vraag en aanbod.quote:Gevolg, je hebt nog net zoveel werkloosheid + je moet nu opeens voor de een gedeelte van het loon opkomen.
Nee, ik kreeg de slappe lach tijdens het "rollenspel" en de daaropvolgende peptalk van mijn supervisor. Dat was nog tijdens het trainingstraject.quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oh, je bent in werkelijkheid al na 1 dag ontslagen?
quote:Op donderdag 2 juni 2011 20:06 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg de slappe lach tijdens het "rollenspel" en de daaropvolgende peptalk van mijn supervisor. Dat was nog tijdens het trainingstraject.
It is me somethingquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:14 schreef Monidique het volgende:
Hm, vrij grappig,. ik loop al de hele dag met een spijker in m'n broek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |