Oja wat is dit dan?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:18 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Studentenkamers zijn er simpelweg niet onder de 250. Niet via sociale huur en niet op de private markt. Tenzij je bereid bent betaling in natura te doen, zoals je soms op kamernet en andere zulke sites voorbij ziet komen.
Als je overheid bent noemt men dat links ondanks VVD/CDAquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:20 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
de boel financieel bedonderen zodat je heel veel geld van anderen krijgt is niet rechts?
(Exclusief gas/water/electriciteit)quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Oja wat is dit dan?
250 euro - Amsterdam - studentenkamer - 10m2
http://www.kamertje.nl/kamers/23266/assen
En met z'n 4'en een douche en toilet delen, en 10m2.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
(Exclusief gas/water/electriciteit)
Ja, huur is huur. Ik heb niet gezegd dat het incl. gas en water is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:21 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
(Exclusief gas/water/electriciteit)
En dat moet niet betaald worden? Dat gaat allemaal van je 400 euro af die je hebt per maand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, huur is huur. Ik heb niet gezegd dat het incl. gas en water is.
Maar dat moet je ook betalen, niet is gratis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, huur is huur. Ik heb niet gezegd dat het incl. gas en water is.
Klopt, dat weet ik.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat moet je ook betalen, niet is gratis.
+75 euroquote:
Dan neem dat ook mee.quote:
Vastgoed.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Reya het volgende:
250 euro voor tien vierkante meter? Dat is makkelijk binnenlopen.
- Douchen kan je op de sportcampus. Hoef je thuis niet te douchen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:22 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
En dat moet niet betaald worden? Dat gaat allemaal van je 400 euro af die je hebt per maand.
Simpel: 250 euro huur, 50 euro gas/water/licht, 100 euro ziektekostenverzekering, 0 euro voor .... oh.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan neem dat ook mee.
Trouwens, presenteer jij eens een volledige berekening van hoe je moet rondkomen van ¤400.
Sportcampus kost geld, en dikke truien en kaarsjes?!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Douchen kan je op de sportcampus. Hoef je thuis niet te douchen.
- Water kan je ook nog buiten in de vorm van regenwater opvangen
- Elektriciteit kan dmv dikke truien en kaarsjes vervangen.
Het is idd walgelijk, maar het is mogelijk.
Niet als uitbater.quote:
Die ziektekosten kan veeeeeeeeeeeel minder, bovendien, zorgtoeslag.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Simpel: 250 euro huur, 50 euro gas/water/licht, 100 euro ziektekostenverzekering, 0 euro voor .... oh.
Je doet het gemeenschappelijk(GWL), dus je bent afhankelijk van het gedrag van anderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Douchen kan je op de sportcampus. Hoef je thuis niet te douchen.
- Water kan je ook nog buiten in de vorm van regenwater opvangen
- Elektriciteit kan dmv dikke truien en kaarsjes vervangen.
Het is idd walgelijk, maar het is mogelijk.
Gezellig met je 4 huisgenoten op 10m2 wonen en rond een kaarsje zitten tijdens de winter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sportcampus kost geld, en dikke truien en kaarsjes?!
Wtf?
Dan ook. Allemaal opgefokte haantjes die je 10 messen in je rug steken als je je omdraait.quote:
Nee hoor, een zorgtoeslag bestaat niet in de wereld van Zienswijze, dat zit allemaal bij die ¤400 in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die ziektekosten kan veeeeeeeeeeeel minder, bovendien, zorgtoeslag.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gezellig met je 4 huisgenoten op 10m2 wonen en rond een kaarsje zitten tijdens de winter.
Opgelostquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat Zienswijze nog niet het lumineuze voorstel heeft gehad dat als je een woning kraakt, je er gratis kan wonen.
Nee nee, privaat eigendom is heilig hè. Als je een pand wilt ga je maar werken (voor een euro per uur) en sparen om er een kopen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat Zienswijze nog niet het lumineuze voorstel heeft gehad dat als je een woning kraakt, je er gratis kan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |