Je doet het gemeenschappelijk(GWL), dus je bent afhankelijk van het gedrag van anderen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Douchen kan je op de sportcampus. Hoef je thuis niet te douchen.
- Water kan je ook nog buiten in de vorm van regenwater opvangen
- Elektriciteit kan dmv dikke truien en kaarsjes vervangen.
Het is idd walgelijk, maar het is mogelijk.
Gezellig met je 4 huisgenoten op 10m2 wonen en rond een kaarsje zitten tijdens de winter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sportcampus kost geld, en dikke truien en kaarsjes?!
Wtf?
Dan ook. Allemaal opgefokte haantjes die je 10 messen in je rug steken als je je omdraait.quote:
Nee hoor, een zorgtoeslag bestaat niet in de wereld van Zienswijze, dat zit allemaal bij die ¤400 in.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die ziektekosten kan veeeeeeeeeeeel minder, bovendien, zorgtoeslag.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:26 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Gezellig met je 4 huisgenoten op 10m2 wonen en rond een kaarsje zitten tijdens de winter.
Opgelostquote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat Zienswijze nog niet het lumineuze voorstel heeft gehad dat als je een woning kraakt, je er gratis kan wonen.
Nee nee, privaat eigendom is heilig hè. Als je een pand wilt ga je maar werken (voor een euro per uur) en sparen om er een kopen!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:27 schreef von_Preussen het volgende:
Het valt me trouwens nog mee dat Zienswijze nog niet het lumineuze voorstel heeft gehad dat als je een woning kraakt, je er gratis kan wonen.
- Kamer: 250.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dan neem dat ook mee.
Trouwens, presenteer jij eens een volledige berekening van hoe je moet rondkomen van ¤400.
Dat is maar 400 uur werken per maand.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee nee, privaat eigendom is heilig hè. Als je een pand wilt ga je maar werken (voor een euro per uur) en sparen om er een kopen!
100 uur per week, dat kan best!quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is maar 400 uur werken per maand.
Hoe moet je trouwens je zorgverzekering betalen, neem dat ook eens even mee.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Kamer: 250.
Met z'n 2en: 125 per maand
Buiten de Randstad zal dit nog goedkoper zijn.
- Voedsel.
Groenten, brocoli 50 cent bij de Lidl
Brood; 1 euro
Regenwater kan je drinken.
Maakt het 1,50 per dag = 45 per maand
Heb je 125+45=170 per maand.
- Kleding: Leger des Heils.
Met dikke truien heb je ook geen verwarming kopen.
- Moet je alleen nog kaarsjes voor licht kopen, maar met slim gebruik van daglich kom je ook al een eind.
Idd walgelijk, maar niet onmogelijk.
Je maakt een grap toch, je zit nu te schateren van 't lachen achter de PC hoop ik toch?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Voedsel.
Brood; 1 euro
- Moet je alleen nog kaarsjes voor licht kopen, maar met slim gebruik van daglich kom je ook al een eind.
Wicca toepassen, dan genees je gratis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe moet je trouwens je zorgverzekering betalen, neem dat ook eens even mee.
Er wordt toch wel gehapt.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, je zit nu te schateren van 't lachen achter de PC hoop ik toch?
74 euro p/m - studentenzorgverzekering. http://www.studentenzorgverzekering.nl/quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hoe moet je trouwens je zorgverzekering betalen, neem dat ook eens even mee.
Speaking of which, tijd voor 't journaal, iets meer realisme daar dan hier op dit moment.quote:
Eh, zorgtoeslag? In jouw wereld is die er toch niet?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:32 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
74 euro p/m - studentenzorgverzekering. http://www.studentenzorgverzekering.nl/
Zorgtoeslag: 46 per maand (?). Dat houdt in dat je 28 p/m kwijt bent aan je zorgpremie.
De universiteit is tot 10/11 uur open. In A'dam studiezaal zelfs tot 23.45. Dus je hoeft thuis alleen te slapen en te eten. Derest ben je gewoon buiten, zij het op de universiteit.
Ik moet toegeven dat ik wel aan het lachen ben.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je maakt een grap toch, je zit nu te schateren van 't lachen achter de PC hoop ik toch?
'nuff said.quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:33 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik wel aan het lachen ben.
En wat als je huisgenoten gaan stoken/kraan gebruiken/licht aandoen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 19:29 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
- Voedsel.
Brood; 1 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |