Tuurlijk....lulkoek. Sprinters zien er ook absoluut niet zo beestachtig uit als marathonlopers.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 04:13 schreef star_gazer het volgende:
Sprinten om af te vallen is lulkoek. Ja, het kan, maar het gaat langzaam en indirect (via sterkere spieren). Met sprinten spreek je glycogeen aan en geef je je lichaam onvoldoende zuurstof om vet op te breken.
Als je echt wilt afvallen moet je door de zure appel heen: lange cardiosessies (een uur als het even kan) op 60% van je MHR.
haha die spieren heeft hij ook alleen door sprinten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:42 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Tuurlijk....lulkoek. Sprinters zien er ook absoluut niet zo beestachtig uit als marathonlopers.
Ik bedoel, waarom zou je er zó uit willen zien
[ afbeelding ]
Als je er ook zo uit kan zien
[ afbeelding ]
Wel door de explosieve trainingen, waaronder sprinten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha die spieren heeft hij ook alleen door sprinten.
Veel succes.quote:
ze gingen er niet echt op zitten, raakte hem alleen ff aan om een indicatie van de diepte te krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:24 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ik wil net zeggen, grappig als men niet weet wat een bepaalde oefening doet en met eenreageren
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Agentperry het volgende:
gister reunie van de middelbare school gehad, veel mensen hadden mij een jaar niet gezien. heb wel 10 reacties gekregen van "wat ben jij breed geworden" en zelfs "gebruik je anabolen?", heb ja gezegd![]()
toch weer ff een ego boost
gister reunie van de middelbare school gehad, veel mensen hadden mij een jaar niet gezien. heb wel 10 reacties gekregen van "wat ben jij breed geworden" en zelfs "gebruik je anabolen?", heb ja gezegd![]()
Ja is idd altijd het leukste van de reunies. Had ik laatst ook. Van 65 kilo naar 80 kilo gegaan en dat je dan achteraf hoort via via dat ze je niet herkenden of het niet geloofden. Dank je denk ik dan.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:02 schreef Agentperry het volgende:
misschien ergens een vakantiefoto van vorig jaar ofzo. zou ik een keer moeten zoeken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:39 schreef Panzermaus het volgende:
Haha, heb je ook before-pics, Agent P?
Smith machinequote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik ben denk ik van plan om thuis te gaan trainen, schaf me zo eentje aan:
http://www.helisports.nl/(...)2-Smith-machine.html
Daarna nog wat dumbells erbij + bankje en kan ik vrijwel alle oefeningen wel doen, lekker in de garage, eigen muziek erbij pompen, ook nog bokszak erbij.
Dus eerst even 30 min. boksen, uurtje trainen, 30 min hardlopen.. dat is pas een workout..
10x beter als sportschool.
Ja me budget reikt niet verder dan dat.. ik heb op marktplaats en dbb forum gekeken naar materialen gewoon apart, maar is me te duur af.quote:
smith machine is toch niks man. en een paar dumbbels zijn al snel een nogal duur grapje.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Daarna nog wat dumbells erbij + bankje en kan ik vrijwel alle oefeningen wel doen, lekker in de garage, eigen muziek erbij pompen, ook nog bokszak erbij.
Dus eerst even 30 min. boksen, uurtje trainen, 30 min hardlopen.. dat is pas een workout..
10x beter als sportschool.en nog aardig veel oefeningen kan die machine:
Als jij voor mij een beter alternatief weet om zowel alle oefeningen te doen voor ¤ 600 oke, maar er is vrij weinig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:46 schreef Agentperry het volgende:
[..]
smith machine is toch niks man. en een paar dumbbels zijn al snel een nogal duur grapje.
hoe krijg je een fatsoenlijker set dbs voor 100 euro?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als jij voor mij een beter alternatief weet om zowel alle oefeningen te doen voor ¤ 600 oke, maar er is vrij weinig.
10x slechter dan een sportschool iddquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je hebt ook losse dumbells waar je gewichten op kan schroeven, veel goedkoper.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef Agentperry het volgende:
http://www.helisports.nl/dumbbells/Hastings-2.5-20kg-Professional-Dumbbell-Set.html
en dan heb je alleen tm 20kg
Het is misschien amateur maar je als je het goed doet kun je er wel aardig progressie mee boeken zoals ik het zie.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
10x slechter dan een sportschool idd
echt amateur apparaten
het kan... marja sportschool is beterquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt ook losse dumbells waar je gewichten op kan schroeven, veel goedkoper.
[..]
Het is misschien amateur maar je als je het goed doet kun je er wel aardig progressie mee boeken zoals ik het zie.
quote:After becoming too strong for the dumbbells in my gym,I decided to try out the Smith machine for my incline presses.Afterall,it looked pretty safe and seemed to offer the same benefits as barbells.Things looked good then,I managed to progress to a new nice personal best.Then today the Smith machines were fully occupied so decided to do pressing in the power rack instead.I used the SAME weight I used in the Smith machine and confidently started my first set.
Damm,I could'nt even do 2 reps of it.Could really feel the difference man.My arms were trembling badly as they tried to stabilize the heavy weight.I gave it my all but just could'nt do it.Had to give up in the end.I removed 30lb from the bar and still had to struggle to do 6 reps for 4 sets.
I had became accustomed to using the Safe and Nice Smith.I have decided to thrash the Smith for good.
The Smith sucks!!!
Nee.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als je het filmpje kijkt dan zie je dat die oefeningen je normaal ook doet op machines, daarom is het een koopje. Als ik iets later een bankje heb met dumbells dan kan ik natuurlijk sommige oefeningen overpakken en ook nog extra oefeningen doen die die machine niet heeft.quote:
Waarom zou je voor het grootste gedeelte op machines willen trainen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het filmpje kijkt dan zie je dat die oefeningen je normaal ook doet op machines, daarom is het een koopje. Als ik iets later een bankje heb met dumbells dan kan ik natuurlijk sommige oefeningen overpakken en ook nog extra oefeningen doen die die machine niet heeft.
Omdat die machine bankdrukken heeft, en nog veel oefeningen die je met dumbells niet kan doen, het is een alternatief totdat ik bankje en dumbells erbij heb, dan kan ik het hele lichaam goed trainen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom zou je voor het grootste gedeelte op machines willen trainen.
Sportschool is niks mis mee, maar heb het beetje gezien daar.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 15:23 schreef seto het volgende:
Ik zou gewoon naar een degelijke sportschool gaan met power racks etc. tot je een degelijke set-up thuis kan betalen.
Buiten dat iedereen de smith machine al heft aflopen seiken, vraag ik me af hoe het zit met de kwaliteit van dat ding.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Want sprinters zien er over het algemeen niet beestachtig uit? Ik denk dat 90% zou tekenen voor een fysiek zoals een sprinter.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
haha die spieren heeft hij ook alleen door sprinten.
Goed opwarmen en actief stretchen, niet statisch dus en zeker als je nog niet veel sprint (geen idee welke sport je doet) zou ik gewoon beginnen met een sessie van 6x 50m ofzo, niet tot kotsneigingen maar je moet er een goede workout aan over houden. Bouw dat per sessie op, 2 a 3x in de week. Je voelt je ook veel voldaner erna dan een jogsessie is mijn meningquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef Tinos85 het volgende:
Morgenochtend eens sprinten20 minuutjes zeg je?
ik ken persoonlijk iemand die op zeer hoog niveau sprint, die trainingen bestaan echt niet alleen uit rennen. ze benchen/cleanen/squatten ook gewoon.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:30 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Want sprinters zien er over het algemeen niet beestachtig uit? Ik denk dat 90% zou tekenen voor een fysiek zoals een sprinter.
Het is algemeen bekend dat langdurige niet intensieve cardio aan je spieren vreet. Je kan met een sprintsessie van rond de 20 min (korter nog als je hill sprints zou doen) net zoveel werk verzetten qua vetverbranding als een uur joggen. Daarbij is sprinten (en vooral hillsprints) een stuk beter voor je gewrichten dan joggen, zeker voor de mensen die al wat zwaarder zijn
Ja dat snap ik ook wel, dat doen wij toch ook of niet? We hebben het hier over vetverlies en er goed uit blijven zien. Sprinten is dus een vervanging voor die saaie uurlange cardio sessies. Sprinten is gewoon veel leuker om te doen, veiliger en effectiever.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ken persoonlijk iemand die op zeer hoog niveau sprint, die trainingen bestaan echt niet alleen uit rennen. ze benchen/cleanen/squatten ook gewoon.
Die sprinters hebben meestal een mooi fysiekquote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:33 schreef Agentperry het volgende:
[..]
ik ken persoonlijk iemand die op zeer hoog niveau sprint, die trainingen bestaan echt niet alleen uit rennen. ze benchen/cleanen/squatten ook gewoon.
ok, ben het met je eens hoor, vind sprinten ook leuker. maar had het idee dat het wel enige uitleg behoefde.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 17:35 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, dat doen wij toch ook of niet? We hebben het hier over vetverlies en er goed uit blijven zien. Sprinten is dus een vervanging voor die saaie uurlange cardio sessies. Sprinten is gewoon veel leuker om te doen, veiliger en effectiever.
En vergeet niet dat je lichaam er voor ontworpen is en niet om lang te rennen, maar dat is een verhaal voor een andere x
Duh.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 16:12 schreef ZuidGrens het volgende:
Net terug van het trainen, ging niet echt lekker want had weinig tijd om goed te eten vooraf + het was net een sauna.
Maar wat ik daarnet toch zag; niet te geloven. Een kerel die echt 0,0 spieren had maar wel ongelofelijk breed rondliep en andere ecto's (waaronder mij) stoer aankeek. Toen ging ie aan z'n maat een bicep curl met de EZ-bar voor doen waarbij hij vrijwel alles met zijn rug deed. Ik kon het niet laten om er wat van te zeggen, waarop hij reageerde met: 'ja, maar ik wil ook m'n rug alvast een beetje pakken'...![]()
Waddefuk, ik wist gewoon niet of ik moest lachen of huilen.
Melk, kaas, yoghurt, kwark en andere zuivelproducten.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:51 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor alle zuivelproducen zoals yoghurt ed of echt voor alleen puur melk?
Wees niet zo bang man. Als het om allergie voor lactose gaat is het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:05 schreef gamezz het volgende:
[..]
Melk, kaas, yoghurt, kwark en andere zuivelproducten.
Die kun je dus beter niet in te grote hoeveelheden eten.
Whey is meestal geconcentreerd en gezuiverd eiwit dus daar zal het wel meevallen.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:17 schreef 16meter het volgende:
Week niet getraind.
gay as hell, ik weet... volgende week weer goed oppakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |