hij doet het voor haar maar idd, volgens mij boeit het hem niet zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij kan het die man echt geen klap schelen of ze nu zwanger is of niet
mwoah ik geloof dat mijn vriend het ook niet zou weten hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef mefke79 het volgende:
ik heb het na het verhaal over dat doodgeboren kindje weer droog gehouden.
Die reactie van de vent van het stel-met-leeftijdsverschil : o, moet het nou een kruisje worden? Dat WEEEET je toch?!
Ik heb het wel gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef DJMomo het volgende:
ohja, komt dat ook in de aflevering vanavond? ik las zag de blog van marco vandaag. kon het niet lezen, wat een ellende
neej een moeder, gereanimeerd door de vader...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: weer een kindje overleden? Ik wil het gewoon niet meer zien. Ik ga er niet meer naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh het ligt er maar net aan vanaf welke wee je gaat tellen he? Als je vanaf het eerste krampje telt, loopt het wel op...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Mevr_Mus het volgende:
56 uur weeën?Nu weet ik zeker dat ik dit programma beter niet zwanger kan kijken
Dat dacht ik ook!! Dat wist ik eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef Oognip het volgende:
De bevalling van Sandra zou toch nog komen
Ja, in die voorstukjes zeiden ze ''straks de bevalling van Sandra''quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef Oognip het volgende:
De bevalling van Sandra zou toch nog komen
Ja, dat stuk raakte mij ook, wat een hel zijn ze in beland, vreselijk. Ik heb zitten huilen zeg bij de afleveringquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik toch gekeken. Én het verhaal gelezen. Jee... Hij heeft het heel mooi opgeschreven. Ik werd vooral geraakt door: "Daarna wordt haar lichaam in beslag genomen. Iemand van de familie neemt mij mee in z'n auto naar ons huis. Ik weet het niet meer. Ik denk aan de haren van Dyantha, hoe moet ik die gaan doen. Wat voor maten hebben de kinderen, als ik kleren moet kopen."
Klopt. Bijna alle stellen hebben wat of het zijn BAMmers of tieners. Dat vind ik toch wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef Leandra het volgende:
Verder heb ik ook het gevoel dat ze nog meer dan het vorig seizoen de heel heftige gevallen volgen, er zitten vrijwel geen natuurlijke zwangerschappen die normaal verlopen bij, net alsof vrijwel niemand meer zelf kan zwanger worden en a terme bevallen van een gezond kind, en zelf ook nog beiden gezond zijn.
Maar goed, dat zal wel geen TV-materiaal zijn, behalve als je 19 en 22 bent.
Nee, maar als je als doel hebt 100 stellen te volgen, dan kan het geen kwaad daar ook een paar "gewone" zwangerschappen van te laten zien, nu wordt het beeld geschetst dat een normale zwangerschap maar heel weinig voorkomt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat als het allemaal gewone makkelijke zwangerschappen waren geweest had niemand gekeken of minstens veel minder mensen...
Ja dat zeker wel! ik wist idd nooit dat er zoveel mis kan gaan ik had eigenlijk nooit bij stil gestaan. Eigenlijk heb ik gerealiseerd wat voor moeite het kan kosten om een kind te krijgen sinds ik hier ben begonnen met lezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef octopussy het volgende:
maar nu ik er wat van heb gezien kan ik alleen maar zeggen dat ik echt diep respect hebt voor de mensen die dit ondergaan. En des te dankbaarder dat het bij ons eigenlijk zo gemakkelijk ging.
Vooral het PGD verhaal van Guido en Annemieke vind ik bijzonder. Dat er dan van de 9 embryo's maar 3 zijn zonder het 'zieke' gen.
Dit vind ik echt zo erg hè. Dat kún je een kind toch niet aandoen. Toen ik dat schattige jongetje zag zitten spelen en ze vertelden dat hij dus niet oud gaat worden brak mijn hart echt. En dan dacht ik nog nieteens na over de manier waarop hij waarschijnlijk zal overlijden.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 19:18 schreef Aventura het volgende:
Als uitsmijter nog de aankondiging voor de volgende aflevering: een koppel dat hoopt dat hun tweede kind niet ook de dodelijke spierziekte krijgt die hun oudste heeft.
Ik ben er nu echt klaar mee. Dit wil ik niet zien als zwangere. Helemaal niet eigenlijk.
Ik ben het helemaal met je eens, hoewel ik anderzijds ook begrijp ik waarom mensen 'tegen' PGD zijn. Het idee dat de zieke embryo's nooit geboren zullen worden is voor sommige mensen best moeilijk, het zijn dan nog wel geen baby's maar ze hebben het potentieel om uit te groeien tot een kindje. Ik weet niet of dat bij deze mensen hun motivatie is, maar ik weet dat veel mensen er toch zo tegen aan kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 12:38 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo erg hè. Dat kún je een kind toch niet aandoen. Toen ik dat schattige jongetje zag zitten spelen en ze vertelden dat hij dus niet oud gaat worden brak mijn hart echt. En dan dacht ik nog nieteens na over de manier waarop hij waarschijnlijk zal overlijden.
En sorry dat ik het zo zeg, maar hoe naief die ouders zijn maakte mij echt woest: "Ja, we gaan ervan uit dat zoiets ouders niet 2 keer overkomt". Sure... droom maar lekker verder.
Het is niet nodig, daarvoor bestaat PGD, dat heeft het andere stel in de aflevering ook gedaan. En ja, dat is niet leuk om te doen, dat heb ik zelf ook ondervonden, maar het kind gaat voor mijn eigen gedoetjes, ik zou het mezelf nooit vergeven als Lisa ziek zou zijn terwijl ik het had kunnen voorkomen. Ik vind het echt ontzettend egoistisch dat ze er met hun volle verstand voor kiezen om een kindje 50% kans op een waarschijnlijk slopende progressieve spierziekte te geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:59 schreef DJMomo het volgende:
ze laten wel extra prenatale screening doen hoor, nl. een vlokkentest. vanavond in de uitzending krijgen ze de uitslag.Dat is niet hetzelfde he.. Bij PGD wordt er alleen een embryo teruggeplaatst die niet ziek is. Bij een vlokkentest is er natuurlijk al een babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat blijkt inderdaad wel! Het is natuurlijk ook heel makkelijk, of juist moeilijk, om een mening over zoiets te hebben terwijl je zelf nooit een dergelijke beslissing hebt moeten maken.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:36 schreef _NIKKI_ het volgende:
Is natuurlijk mogelijk. In dat geval zal ik het niet veroordelen, maar als ze het van de eerste al wisten en dan gewoon aan een tweede beginnen (zo leek het wel tijdens het filmpje) dan kan ik dat niet begrijpen.
Ik snap ook wel dat mensen tegen IVF/PGD etc. zijn, maar ben ook van mening dat zo'n mening ineens heel snel bij kan draaien zodra het henzelf betreft. Dat zie je zelfs in de serie babyboom al. IVF... nee daar beginnen we niet aan. Ondertussen zitten die mensen (het oude man, jonge vrouw stel) wel in een IVF traject. Ik bedoel maar.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Bovendien is er ook nog kans dat het kind drager is, dus dan zadelen ze het kind met dezelfde problematiek op als dat zij nu hebben..quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou dat ben ik niet met je eens. Tegen de tijd dat je het "embryo" weg laat halen na een vlokkentest is het een foetus hoor, das heel wat anders dan een embryo van 8 cellen die nog niet in de baarmoeder zit. Het weg laten halen na screening is emotioneel ook wel een heel stuk zwaarder dan het niet terug laten plaatsen van een embryo.
Mwoah alleen als dat kind toevallig ook weer met iemand een kind wilt die drager is.. Dat is een kleine kans denk ik?quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:03 schreef June. het volgende:
[..]
Bovendien is er ook nog kans dat het kind drager is, dus dan zadelen ze het kind met dezelfde problematiek op als dat zij nu hebben..
Ja, wat is klein, 1 op de 45 mensen is drager.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mwoah alleen als dat kind toevallig ook weer met iemand een kind wilt die drager is.. Dat is een kleine kans denk ik?
Ik vind van wel. Wat June zegt, zit de volgende lichting ook weer met moeilijke keuzes. Het kan zelfs ook nog zo zijn dat je van elkaar niet weet dat je drager bent. Ik ken een stel die beiden drager waren van het Cystic Fibrosisgen, zonder het van elkaar (en overigens ook van zichzelf) te weten. Resultaat, een kind met CF.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef _NIKKI_ het volgende:
Inderdaad, drager zijn is niet echt een probleem.
ah ja, en een IVF/PGD traject lijkt mij dan weer geen kattepis. het zijn allemaal keuzes die je moet maken he.. loodzware beslissingen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:23 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nou dat ben ik niet met je eens. Tegen de tijd dat je het "embryo" weg laat halen na een vlokkentest is het een foetus hoor, das heel wat anders dan een embryo van 8 cellen die nog niet in de baarmoeder zit. Het weg laten halen na screening is emotioneel ook wel een heel stuk zwaarder dan het niet terug laten plaatsen van een embryo.
quote:Vanochtend is de kleine geboren van Denise en Peter. Ze heet Romy en de kleine meid doet het naar omstandigheden goed.
Ze weegt 586 gram en is tussen de 30 en 35 cm.
Nou, ik kijk nog wel, maar vind het duidelijk minder dan de eerste serie. Er wordt zóveel herhaald, het is zulke verschrikkelijke emo-tv. Ik had het idee dat de vorige serie 'echter' was en niet zo belust om emoties van mensen los te krijgen. Alle verschrikkelijke voorstukjes van spannende dingen worden tot in den treure vertoond.... Daar hou ik gewoon echt niet van.quote:
nou idd, die kinderen worden ooit ook groot, dan kan ze fulltime beppen over panterleggings met buuf Anita en Patricia van schuin tegenover.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
En mama wist al op jonge leeftijd dat ze geen opleiding of werk wilde, maar gewoon lekker een uitkering.
Kan ze mooi gouwe oorringe kope voor dr zoon.
De misterr van onze Jay het geseed gehad da onze Jay op het schoolplein geseed het gehad da hij Sjarretela van Patries van hier neffe wel elke hoek van de kamor zou laate sien, so hard zou hij dr vatte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd, die kinderen worden ooit ook groot, dan kan ze fulltime beppen over panterleggings met buuf Anita en Patricia van schuin tegenover.
En ik word moe van Carolien haar medeleven kreetjes: Ohh, aah , joh, echt waar!, wat ergquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik kijk nog wel, maar vind het duidelijk minder dan de eerste serie. Er wordt zóveel herhaald, het is zulke verschrikkelijke emo-tv. Ik had het idee dat de vorige serie 'echter' was en niet zo belust om emoties van mensen los te krijgen. Alle verschrikkelijke voorstukjes van spannende dingen worden tot in den treure vertoond.... Daar hou ik gewoon echt niet van.
Niet dat ik sommige verhalen niet heel aangrijpend vind, er zitten echt heftige verhalen tussenMaar op de een of anderen manier grijpt het me minder aan dan bij de vorige serie..
Dat ook ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
En ik word moe van Carolien haar medeleven kreetjes: Ohh, aah , joh, echt waar!, wat erg.
Nou, inderdaad. Mens. Ik vind het ook elke keer weer heel knap hoe verrast de deelnemers op die stomme romper reageren, alsof het een geschenk uit de hemel betreftquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
En ik word moe van Carolien haar medeleven kreetjes: Ohh, aah , joh, echt waar!, wat erg.
Inderdaad, ik dacht ook wtf, hoe wil je je kind dan onderhouden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
En mama wist al op jonge leeftijd dat ze geen opleiding of werk wilde, maar gewoon lekker een uitkering.
Hahahaha ja dat rompertjequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef Jore het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Mens. Ik vind het ook elke keer weer heel knap hoe verrast de deelnemers op die stomme romper reageren, alsof het een geschenk uit de hemel betreft![]()
Maar ik kijk dus wel
Ja idd... En ze doet nu alsof het alleen maar om haar kind of kinderwens gaat, terwijl het ook om haar eigen toekomst gaat dat ze zelf gezond blijft en een gezond gewicht heeft. Zou ze enig idee hebben dat ze zo meer risico heeft op een scala van aandoeningen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Marloes het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht ook wtf, hoe wil je je kind dan onderhouden?
Bovendien vind ik eigenlijk dat ze gewoon geen medicijnen had moeten krijgen, maar eerst zelf moet proberen af te vallen.. Kom op zeg.. Ze was echt heel dik en nog vrij jong. Ze ging niet eens naar de sportschool oid. En maar verontwaardigd doen.. Ja nee, is inderdaad vrij belachelijk dat ze je vragen af te vallen omdat je niet ongesteld wordt huhuu!
Thank god dat ik nooit met hem heb afgesproken, zo'n 10 jaar geleden. Niet dat het ooit wat was geworden maar toch :pquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nu terug, ooh Kitty en Marinjo vond ik echt een verschrikkelijk steleffe doorspoelen...
Ja vreselijk he. En als je een kind wil, heb je daar toch alles voor over? Dus als je moet afvallen, dan doe je dat. En als je meer moet bewegen, dan doe je dat toch. Gemekker met ik vind de sportschool stom. Schop onder je dikke kont kun je krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
Nouja, de arts hield niet echt voet bij stuk, ze had al een dosis van 't medicijn gekregen en kreeg er tijdens het bezoek nog één voorgeschreven, als ze dan nog niet zwanger was moest ze pas af gaan vallen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Aventura het volgende:
Het is ook zo lullig voor mensen die echt aangewezen zijn op medische hulp. De wachtlijsten worden door zulke types alleen maar langer. Goed dat die arts voet bij stuk hield!
Nou ze geeft haar anders nog een keer clomid hoor, dus echt voet bij stuk vind ik het niet. Ik had het haar niet gegeven..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Aventura het volgende:
Het is ook zo lullig voor mensen die echt aangewezen zijn op medische hulp. De wachtlijsten worden door zulke types alleen maar langer. Goed dat die arts voet bij stuk hield!
Nou idd. Dat je naar zo'n jongetje zit te kijken en weet dat hij er over een tijdje niet meer zal zijn. Of dat zijn broertje hem dadelijk in gaat halen met ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
LukasDaar heb ik echt tranen van in de ogen. Zo'n heerlijk ventje en je ziet gewoon dat ie meer wil dan dat hij kan. Wat een heerlijk menneke en wat een vreselijke rotziekte...
Oh, en Soraya, die ken ik irl van vroegah
Maar die heb ik nog niet echt uitgebreid gezien in uitzendingen
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
De misterr van onze Jay het geseed gehad da onze Jay op het schoolplein geseed het gehad da hij Sjarretela van Patries van hier neffe wel elke hoek van de kamor zou laate sien, so hard zou hij dr vatte.
Ik snap nie waar hij die taal vandoan haalt, wij houe onze porrno altijd gewoon op de hoge plank.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hadden dit programma beter 'De Lijdensweg Van Zaadcel Tot Graf' of 'Een Baby Kun Je Wel Op Je Buik Schrijven' kunnen noemen. Wat een ellende zeg, niet bepaald een olijke babyboom.
Heb je digitale TV van UPC? Zo ja: klik op de i op je afstandsbediening en zet ondertiteling aan!quote:
Of, stof zijt gij en tot stof zult gij wederkerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hadden dit programma beter 'De Lijdensweg Van Zaadcel Tot Graf' of 'Een Baby Kun Je Wel Op Je Buik Schrijven' kunnen noemen. Wat een ellende zeg, niet bepaald een olijke babyboom.
Heb ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb je digitale TV van UPC? Zo ja: klik op de i op je afstandsbediening en zet ondertiteling aan!
Ja, wachten duurt lang...quote:
wahaaaaa wat een enorme kan vol he??? haha ik moest ook keihard lachenquote:
ja dat snap ik ook niet, maarja zelf weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat ze dit allemaal zo op TV willen laten zien.. Collega's, zakenrelaties, buren, etc die je met je benen wijd in de stijgbeugel zien liggen. Ieder zijn / haar meug zal ik maar denken.
Ze melden zich zelf aan. Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat ze dit allemaal zo op TV willen laten zien.. Collega's, zakenrelaties, buren, etc die je met je benen wijd in de stijgbeugel zien liggen. Ieder zijn / haar meug zal ik maar denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef amaranta het volgende:
ah een insiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, I know, maar ik vraag me af of ze dan al stilstaan bij wie nou eigenlijk allemaal kijkt en wat ze laten zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze melden zich zelf aan. Ik zou het niet doen.
Ik neem aan dat ze ook inspraak hebben in wat wel uitgezonden wordt en en wat niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik vraag me af of ze dan al stilstaan bij wie nou eigenlijk allemaal kijkt en wat ze laten zien.
Ik wil eigenlijk dat de volledige anatomie van hun vajayjay slash teelbal nog in beeld gebracht wordt, gewoon voor het complete plaatjequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef hexje het volgende:
Heb je dan nog wel met plezier seks? Dat wil ik weten carolien!
lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
Damn, het geluid van de camera had wel wat zachter gemogen. Ik hoorde gewoon fltsjss
zijn elkaars liefjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Die van het bad, die twee vrouwen, is dat een stel of moeder en dochter?
Dat wilde ik net zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha zo'n bloedserieus interview met een clown![]()
Ze zei dus. Dan roer je linksom in de tomatensaus. En dan vraag je je af of de macroniee al gaar is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahaha zo'n bloedserieus interview met een clown![]()
nou nee dankjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:08 schreef amaranta het volgende:
We willen toch ook beelden van Alex zien die aan zn piemel sjort toch?
Da moette okni onderschatte, des nie niks om zo mee de caarneval de goarheid van de macroni in te schatte als t woare.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze zei dus. Dan roer je linksom in de tomatensaus. En dan vraag je je af of de macroniee al gaar is.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Da moette okni onderschatte, des nie niks om zo mee de caarneval de goarheid van de macroni in te schatte als t woare.
Hahah ja echt raar gezegd iddquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef amaranta het volgende:
Is Debora weer zwanger van hem? Of toch van een ander?
Oh ik zit nu juist te fantaseren over een intiem feestje met hen allebei!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:13 schreef alors het volgende:
Ik zou ook geen seks kunnen hebben met zo'n loeder, en ook niet met zo'n kampsjaak.
Hoeveel oorbellen heb jij dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:14 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh ik zit nu juist te fantaseren over een intiem feestje met hen allebei!
Die telt niet mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
29, als je de harley davidson-ketting die van tepel tot navel loopt ook meetelt
ik denk iets met dry op het einde, minstens een h ergens op een plek waar hij niet hoortquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:18 schreef alors het volgende:
Hoe zou hun tweede kindje gaan heten? Cheyendra, Destiano, Liberty, Ricardinho, Shanisha of toch LeShaun?
Vergeet de apostrof niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik denk iets met dry op het einde, minstens een h ergens op een plek waar hij niet hoort
Heel erg sneuquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef amaranta het volgende:
Voor zover ik weet is Fanny nog steeds geen moeder.
Ja inderdaad, en nog extra vervelend voor hen dat ze ook niet weten waar het aan ligt..-quote:
Oh ik heb helemaal niet meegekregen dat het nieuwe meisje Puck gaat heten. Ik vind hen echt een heel leuk stel trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat een goede smaak hebben Joyce en Oscar, Phileine & Puck <3
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Alex en 'Mar'.
Staat nogal een apart stukje op de blog waar ik niets uit op kan maken maar erg vrolijk was het ook niet.
Als ik zo moet gokken denk ik dat op de eerste echo blijkt dat de zwangerschap niet vitaal is (en dus miskraam).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Alex en 'Mar'.
Staat nogal een apart stukje op de blog waar ik niets uit op kan maken maar erg vrolijk was het ook niet.
Ik begrijp ook niet waarom ze zo suggestief schrijft in dr blog. Het lijkt me niet dat ze van het programma niks mag zeggen... (anders zouden we ook niet mogen weten dat bijv die puck is geboren)quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er nu met het kindje van Marianne en Alex aan de hand is. Vanavond zullen we het zien.
Ja ik snap het ook niet helemaal. Misschien zijn zij de kijkcijfertrekkers en zijn de kijkcijfers helemaal waardeloos als we het van hen al wetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze zo suggestief schrijft in dr blog. Het lijkt me niet dat ze van het programma niks mag zeggen... (anders zouden we ook niet mogen weten dat bijv die puck is geboren)
Misschien hebben ze zichzelf verkocht als real life soap? Top tvquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze zo suggestief schrijft in dr blog. Het lijkt me niet dat ze van het programma niks mag zeggen... (anders zouden we ook niet mogen weten dat bijv die puck is geboren)
Dat zal het wel zijn ja. Nou ja ze heeft ons waar ze ons hebben wel hoor...voor de buis, speculerend... tranen van verdriet... of tranen van geluk, het kunnen immers ook 2 kindjes zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zichzelf verkocht als real life soap? Top tv
quote:en voor ons wondertje zijn het hopelijk mooie beelden hoe hij of zei is onstaan!!!
Ik had ook wel een Presilla of Sjevenety verwacht jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef amaranta het volgende:
Wel leuk om te lezen dat deze babygeen tokkie naam heeft gekregen
Wa?Hoe hitte gij? SovjetUnie? Bende gij daar gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had ook wel een Presilla of Sjevenety verwacht ja
Ik ben dr al, maar moet nog even los komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar is de funny posse van vorige week?
Een totaalruptuur is ook niet romantico hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
LOL, romantisch hoor!
"Zal ik de katheter bij je inbrengen?"
moequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar is de funny posse van vorige week?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een totaalruptuur is ook niet romantico hoor.
(we noemen onze dochter romantica)
Nouja laat ik het zo zeggen. In mijn woonplaats woont iemand die zn dochter zo heeft genoemd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
daar moet ik een traantje van wegpinken
Ik wens haar nu al veel succes met solliciteren laterquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen. In mijn woonplaats woont iemand die zn dochter zo heeft genoemd.
Min of meer. Volgende week de aflevering met een aantal koppels in Afrika.quote:
Zijn vriendinvrouw houdt ook totaal geen rekening met zijn situatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt, een man met een geamputeerde arm was de enige ellende die nog miste in deze serie.
oh god ja, more real life dramaquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Min of meer. Volgende week de aflevering met een aantal koppels in Afrika.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt, een man met een geamputeerde arm was de enige ellende die nog miste in deze serie.
ja ik vind ze ook niet leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het écht geen leuk stel. Niet omdat ze lesbisch zijn, maar het zijn gewoon 2 stomme vrouwen.
Ja, vind ik ook. Ze praten ook zo onnatuurlijk tegen elkaar. En ze zijn net zussen, dat maakt het kussen nogal awkward om te zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het écht geen leuk stel. Niet omdat ze lesbisch zijn, maar het zijn gewoon 2 stomme vrouwen.
ja dat is het idd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ze praten ook zo onnatuurlijk tegen elkaar. En ze zijn net zussen, dat maakt het kussen nogal awkward om te zien.
Ja dát ja. Die gesprekken, zo onnatuurlijk. En idd, het is alsof je naar 2 zussen of een moeder en een dochter kijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ze praten ook zo onnatuurlijk tegen elkaar. En ze zijn net zussen, dat maakt het kussen nogal awkward om te zien.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ga ook een boek schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef alors het volgende:
Ah een boek schrijven, meid wat een goed idee.
Een cycloopquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat onbreekt er nog in Babyboom? Ideeën voor een volgend seizoen.
Een dwerg:
[ afbeelding ]
Een reus:
[ afbeelding ]
Een travestiet:
[ afbeelding ]
Maar let op mijn woorden, volgend seizoen wel in Babyboom.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef amaranta het volgende:
Er zat helemaal geen cycloop in Twin Peaks.
Mijn thee!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar let op mijn woorden, volgend seizoen wel in Babyboom.
Kinderen waarschijnlijk ook niet aan jou, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik durf na deze reeks niet meer aan kinderen te beginnen...
Is de serie misschien toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik durf na deze reeks niet meer aan kinderen te beginnen...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef alors het volgende:
Als ik op haar borst werd gelegd en al die tattoos zag dan zou ik ook wel even stil zijn...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is de serie misschien toch nog ergens goed voor geweest.
Misschien moeten ze de volgende keer het sperma laten insemineren door een medisch professional in plaats van door haar zus vriendinquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik neem het jou kwalijk, het is jouw stomme sperma dat ik niet zwanger ben
Ze moeten wel erg veel moeite en verdriet doorstaan, als het echt puur niet willen is, vind ik het wel gek dat je daar dan niet op terugkomt. Aangezien ze wel allebei graag een kindje willen.quote:
Dat is jammer iddquote:
http://babyboom.ncrv.nl/u(...)en-over-goede-nieuwsquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ze moeten wel erg veel moeite en verdriet doorstaan, als het echt puur niet willen is, vind ik het wel gek dat je daar dan niet op terugkomt. Aangezien ze wel allebei graag een kindje willen.
Fijn voor ze!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://babyboom.ncrv.nl/u(...)en-over-goede-nieuws
Om de zwangerschapsmoleculen goed te husselenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef Bananaquit het volgende:
WAAROM zou je je potje met pis gaan schudden?!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef hexje het volgende:
Het doet mij helemaal niks. Ik vind het fijn voor ze maar mijn ogen blijven droog.
Ja, die zeg maar met die rode lippenstift.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Misschien lullig.. maar wie is er nou zwanger? Nog steeds die rechter?
Ja oke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die zeg maar met die rode lippenstift.
Dat jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat ongelooflijk zielig om te zien, dat hoofdje dat hij niet recht kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |