hij doet het voor haar maar idd, volgens mij boeit het hem niet zoquote:Op woensdag 1 juni 2011 21:17 schreef Oognip het volgende:
Volgens mij kan het die man echt geen klap schelen of ze nu zwanger is of niet
mwoah ik geloof dat mijn vriend het ook niet zou weten hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:35 schreef mefke79 het volgende:
ik heb het na het verhaal over dat doodgeboren kindje weer droog gehouden.
Die reactie van de vent van het stel-met-leeftijdsverschil : o, moet het nou een kruisje worden? Dat WEEEET je toch?!
Ik heb het wel gelezenquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:21 schreef DJMomo het volgende:
ohja, komt dat ook in de aflevering vanavond? ik las zag de blog van marco vandaag. kon het niet lezen, wat een ellende
neej een moeder, gereanimeerd door de vader...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:06 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: weer een kindje overleden? Ik wil het gewoon niet meer zien. Ik ga er niet meer naar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh het ligt er maar net aan vanaf welke wee je gaat tellen he? Als je vanaf het eerste krampje telt, loopt het wel op...quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Mevr_Mus het volgende:
56 uur weeën?Nu weet ik zeker dat ik dit programma beter niet zwanger kan kijken
Dat dacht ik ook!! Dat wist ik eigenlijk wel zekerquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef Oognip het volgende:
De bevalling van Sandra zou toch nog komen
Ja, in die voorstukjes zeiden ze ''straks de bevalling van Sandra''quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:23 schreef Oognip het volgende:
De bevalling van Sandra zou toch nog komen
Ja, dat stuk raakte mij ook, wat een hel zijn ze in beland, vreselijk. Ik heb zitten huilen zeg bij de afleveringquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:27 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik toch gekeken. Én het verhaal gelezen. Jee... Hij heeft het heel mooi opgeschreven. Ik werd vooral geraakt door: "Daarna wordt haar lichaam in beslag genomen. Iemand van de familie neemt mij mee in z'n auto naar ons huis. Ik weet het niet meer. Ik denk aan de haren van Dyantha, hoe moet ik die gaan doen. Wat voor maten hebben de kinderen, als ik kleren moet kopen."
Klopt. Bijna alle stellen hebben wat of het zijn BAMmers of tieners. Dat vind ik toch wel een beetje jammer.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:49 schreef Leandra het volgende:
Verder heb ik ook het gevoel dat ze nog meer dan het vorig seizoen de heel heftige gevallen volgen, er zitten vrijwel geen natuurlijke zwangerschappen die normaal verlopen bij, net alsof vrijwel niemand meer zelf kan zwanger worden en a terme bevallen van een gezond kind, en zelf ook nog beiden gezond zijn.
Maar goed, dat zal wel geen TV-materiaal zijn, behalve als je 19 en 22 bent.
Nee, maar als je als doel hebt 100 stellen te volgen, dan kan het geen kwaad daar ook een paar "gewone" zwangerschappen van te laten zien, nu wordt het beeld geschetst dat een normale zwangerschap maar heel weinig voorkomt.quote:Op donderdag 9 juni 2011 14:53 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat als het allemaal gewone makkelijke zwangerschappen waren geweest had niemand gekeken of minstens veel minder mensen...
Ja dat zeker wel! ik wist idd nooit dat er zoveel mis kan gaan ik had eigenlijk nooit bij stil gestaan. Eigenlijk heb ik gerealiseerd wat voor moeite het kan kosten om een kind te krijgen sinds ik hier ben begonnen met lezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:31 schreef octopussy het volgende:
maar nu ik er wat van heb gezien kan ik alleen maar zeggen dat ik echt diep respect hebt voor de mensen die dit ondergaan. En des te dankbaarder dat het bij ons eigenlijk zo gemakkelijk ging.
Vooral het PGD verhaal van Guido en Annemieke vind ik bijzonder. Dat er dan van de 9 embryo's maar 3 zijn zonder het 'zieke' gen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |