Nou, ik kijk nog wel, maar vind het duidelijk minder dan de eerste serie. Er wordt zóveel herhaald, het is zulke verschrikkelijke emo-tv. Ik had het idee dat de vorige serie 'echter' was en niet zo belust om emoties van mensen los te krijgen. Alle verschrikkelijke voorstukjes van spannende dingen worden tot in den treure vertoond.... Daar hou ik gewoon echt niet van.quote:
nou idd, die kinderen worden ooit ook groot, dan kan ze fulltime beppen over panterleggings met buuf Anita en Patricia van schuin tegenover.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
En mama wist al op jonge leeftijd dat ze geen opleiding of werk wilde, maar gewoon lekker een uitkering.
Kan ze mooi gouwe oorringe kope voor dr zoon.
De misterr van onze Jay het geseed gehad da onze Jay op het schoolplein geseed het gehad da hij Sjarretela van Patries van hier neffe wel elke hoek van de kamor zou laate sien, so hard zou hij dr vatte.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
nou idd, die kinderen worden ooit ook groot, dan kan ze fulltime beppen over panterleggings met buuf Anita en Patricia van schuin tegenover.
En ik word moe van Carolien haar medeleven kreetjes: Ohh, aah , joh, echt waar!, wat ergquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou, ik kijk nog wel, maar vind het duidelijk minder dan de eerste serie. Er wordt zóveel herhaald, het is zulke verschrikkelijke emo-tv. Ik had het idee dat de vorige serie 'echter' was en niet zo belust om emoties van mensen los te krijgen. Alle verschrikkelijke voorstukjes van spannende dingen worden tot in den treure vertoond.... Daar hou ik gewoon echt niet van.
Niet dat ik sommige verhalen niet heel aangrijpend vind, er zitten echt heftige verhalen tussenMaar op de een of anderen manier grijpt het me minder aan dan bij de vorige serie..
Dat ook ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
En ik word moe van Carolien haar medeleven kreetjes: Ohh, aah , joh, echt waar!, wat erg.
Nou, inderdaad. Mens. Ik vind het ook elke keer weer heel knap hoe verrast de deelnemers op die stomme romper reageren, alsof het een geschenk uit de hemel betreftquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef hexje het volgende:
[..]
En ik word moe van Carolien haar medeleven kreetjes: Ohh, aah , joh, echt waar!, wat erg.
Inderdaad, ik dacht ook wtf, hoe wil je je kind dan onderhouden?quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
En mama wist al op jonge leeftijd dat ze geen opleiding of werk wilde, maar gewoon lekker een uitkering.
Hahahaha ja dat rompertjequote:Op donderdag 23 juni 2011 22:16 schreef Jore het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. Mens. Ik vind het ook elke keer weer heel knap hoe verrast de deelnemers op die stomme romper reageren, alsof het een geschenk uit de hemel betreft![]()
Maar ik kijk dus wel
Ja idd... En ze doet nu alsof het alleen maar om haar kind of kinderwens gaat, terwijl het ook om haar eigen toekomst gaat dat ze zelf gezond blijft en een gezond gewicht heeft. Zou ze enig idee hebben dat ze zo meer risico heeft op een scala van aandoeningen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef Marloes het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht ook wtf, hoe wil je je kind dan onderhouden?
Bovendien vind ik eigenlijk dat ze gewoon geen medicijnen had moeten krijgen, maar eerst zelf moet proberen af te vallen.. Kom op zeg.. Ze was echt heel dik en nog vrij jong. Ze ging niet eens naar de sportschool oid. En maar verontwaardigd doen.. Ja nee, is inderdaad vrij belachelijk dat ze je vragen af te vallen omdat je niet ongesteld wordt huhuu!
Thank god dat ik nooit met hem heb afgesproken, zo'n 10 jaar geleden. Niet dat het ooit wat was geworden maar toch :pquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:35 schreef alors het volgende:
Ik kijk het nu terug, ooh Kitty en Marinjo vond ik echt een verschrikkelijk steleffe doorspoelen...
Ja vreselijk he. En als je een kind wil, heb je daar toch alles voor over? Dus als je moet afvallen, dan doe je dat. En als je meer moet bewegen, dan doe je dat toch. Gemekker met ik vind de sportschool stom. Schop onder je dikke kont kun je krijgen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:38 schreef amaranta het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |