Kinderen waarschijnlijk ook niet aan jou, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik durf na deze reeks niet meer aan kinderen te beginnen...
Is de serie misschien toch nog ergens goed voor geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik durf na deze reeks niet meer aan kinderen te beginnen...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef alors het volgende:
Als ik op haar borst werd gelegd en al die tattoos zag dan zou ik ook wel even stil zijn...
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is de serie misschien toch nog ergens goed voor geweest.
Misschien moeten ze de volgende keer het sperma laten insemineren door een medisch professional in plaats van door haar zus vriendinquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:05 schreef amaranta het volgende:
Ja, ik neem het jou kwalijk, het is jouw stomme sperma dat ik niet zwanger ben
Ze moeten wel erg veel moeite en verdriet doorstaan, als het echt puur niet willen is, vind ik het wel gek dat je daar dan niet op terugkomt. Aangezien ze wel allebei graag een kindje willen.quote:
Dat is jammer iddquote:
http://babyboom.ncrv.nl/u(...)en-over-goede-nieuwsquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ze moeten wel erg veel moeite en verdriet doorstaan, als het echt puur niet willen is, vind ik het wel gek dat je daar dan niet op terugkomt. Aangezien ze wel allebei graag een kindje willen.
Fijn voor ze!quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
http://babyboom.ncrv.nl/u(...)en-over-goede-nieuws
Om de zwangerschapsmoleculen goed te husselenquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:13 schreef Bananaquit het volgende:
WAAROM zou je je potje met pis gaan schudden?!
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:15 schreef hexje het volgende:
Het doet mij helemaal niks. Ik vind het fijn voor ze maar mijn ogen blijven droog.
Ja, die zeg maar met die rode lippenstift.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:16 schreef Enfermera het volgende:
Misschien lullig.. maar wie is er nou zwanger? Nog steeds die rechter?
Ja oke.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die zeg maar met die rode lippenstift.
Dat jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 21:19 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat ongelooflijk zielig om te zien, dat hoofdje dat hij niet recht kan houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |