moequote:Op woensdag 6 juli 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar is de funny posse van vorige week?
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Een totaalruptuur is ook niet romantico hoor.
(we noemen onze dochter romantica)
Nouja laat ik het zo zeggen. In mijn woonplaats woont iemand die zn dochter zo heeft genoemd.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
daar moet ik een traantje van wegpinken
Ik wens haar nu al veel succes met solliciteren laterquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja laat ik het zo zeggen. In mijn woonplaats woont iemand die zn dochter zo heeft genoemd.
Min of meer. Volgende week de aflevering met een aantal koppels in Afrika.quote:
Zijn vriendinvrouw houdt ook totaal geen rekening met zijn situatie.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt, een man met een geamputeerde arm was de enige ellende die nog miste in deze serie.
oh god ja, more real life dramaquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Min of meer. Volgende week de aflevering met een aantal koppels in Afrika.
quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Echt, een man met een geamputeerde arm was de enige ellende die nog miste in deze serie.
ja ik vind ze ook niet leukquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het écht geen leuk stel. Niet omdat ze lesbisch zijn, maar het zijn gewoon 2 stomme vrouwen.
Ja, vind ik ook. Ze praten ook zo onnatuurlijk tegen elkaar. En ze zijn net zussen, dat maakt het kussen nogal awkward om te zien.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:50 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het écht geen leuk stel. Niet omdat ze lesbisch zijn, maar het zijn gewoon 2 stomme vrouwen.
ja dat is het idd...quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ze praten ook zo onnatuurlijk tegen elkaar. En ze zijn net zussen, dat maakt het kussen nogal awkward om te zien.
Ja dát ja. Die gesprekken, zo onnatuurlijk. En idd, het is alsof je naar 2 zussen of een moeder en een dochter kijkt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Ze praten ook zo onnatuurlijk tegen elkaar. En ze zijn net zussen, dat maakt het kussen nogal awkward om te zien.
Ik dacht dat ik de enige wasquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:51 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ga ook een boek schrijven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:55 schreef alors het volgende:
Ah een boek schrijven, meid wat een goed idee.
Een cycloopquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat onbreekt er nog in Babyboom? Ideeën voor een volgend seizoen.
Een dwerg:
[ afbeelding ]
Een reus:
[ afbeelding ]
Een travestiet:
[ afbeelding ]
Maar let op mijn woorden, volgend seizoen wel in Babyboom.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:57 schreef amaranta het volgende:
Er zat helemaal geen cycloop in Twin Peaks.
Mijn thee!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Maar let op mijn woorden, volgend seizoen wel in Babyboom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |