Heel erg sneuquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef amaranta het volgende:
Voor zover ik weet is Fanny nog steeds geen moeder.
Ja inderdaad, en nog extra vervelend voor hen dat ze ook niet weten waar het aan ligt..-quote:
Oh ik heb helemaal niet meegekregen dat het nieuwe meisje Puck gaat heten. Ik vind hen echt een heel leuk stel trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Wat een goede smaak hebben Joyce en Oscar, Phileine & Puck <3
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Alex en 'Mar'.
Staat nogal een apart stukje op de blog waar ik niets uit op kan maken maar erg vrolijk was het ook niet.
Als ik zo moet gokken denk ik dat op de eerste echo blijkt dat de zwangerschap niet vitaal is (en dus miskraam).quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Alex en 'Mar'.
Staat nogal een apart stukje op de blog waar ik niets uit op kan maken maar erg vrolijk was het ook niet.
Ik begrijp ook niet waarom ze zo suggestief schrijft in dr blog. Het lijkt me niet dat ze van het programma niks mag zeggen... (anders zouden we ook niet mogen weten dat bijv die puck is geboren)quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:01 schreef Oognip het volgende:
Ik ben heel benieuwd wat er nu met het kindje van Marianne en Alex aan de hand is. Vanavond zullen we het zien.
Ja ik snap het ook niet helemaal. Misschien zijn zij de kijkcijfertrekkers en zijn de kijkcijfers helemaal waardeloos als we het van hen al wetenquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze zo suggestief schrijft in dr blog. Het lijkt me niet dat ze van het programma niks mag zeggen... (anders zouden we ook niet mogen weten dat bijv die puck is geboren)
Misschien hebben ze zichzelf verkocht als real life soap? Top tvquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom ze zo suggestief schrijft in dr blog. Het lijkt me niet dat ze van het programma niks mag zeggen... (anders zouden we ook niet mogen weten dat bijv die puck is geboren)
Dat zal het wel zijn ja. Nou ja ze heeft ons waar ze ons hebben wel hoor...voor de buis, speculerend... tranen van verdriet... of tranen van geluk, het kunnen immers ook 2 kindjes zijn!quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zichzelf verkocht als real life soap? Top tv
quote:en voor ons wondertje zijn het hopelijk mooie beelden hoe hij of zei is onstaan!!!
Ik had ook wel een Presilla of Sjevenety verwacht jaquote:Op woensdag 6 juli 2011 20:15 schreef amaranta het volgende:
Wel leuk om te lezen dat deze babygeen tokkie naam heeft gekregen
Wa?Hoe hitte gij? SovjetUnie? Bende gij daar gemaakt ofzo?quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik had ook wel een Presilla of Sjevenety verwacht ja
Ik ben dr al, maar moet nog even los komen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Waar is de funny posse van vorige week?
Een totaalruptuur is ook niet romantico hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2011 20:41 schreef Spees_Eend het volgende:
LOL, romantisch hoor!
"Zal ik de katheter bij je inbrengen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |