Nouja, de arts hield niet echt voet bij stuk, ze had al een dosis van 't medicijn gekregen en kreeg er tijdens het bezoek nog één voorgeschreven, als ze dan nog niet zwanger was moest ze pas af gaan vallen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Aventura het volgende:
Het is ook zo lullig voor mensen die echt aangewezen zijn op medische hulp. De wachtlijsten worden door zulke types alleen maar langer. Goed dat die arts voet bij stuk hield!
Nou ze geeft haar anders nog een keer clomid hoor, dus echt voet bij stuk vind ik het niet. Ik had het haar niet gegeven..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:49 schreef Aventura het volgende:
Het is ook zo lullig voor mensen die echt aangewezen zijn op medische hulp. De wachtlijsten worden door zulke types alleen maar langer. Goed dat die arts voet bij stuk hield!
Nou idd. Dat je naar zo'n jongetje zit te kijken en weet dat hij er over een tijdje niet meer zal zijn. Of dat zijn broertje hem dadelijk in gaat halen met ontwikkelingquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:07 schreef RockabeIIa het volgende:
LukasDaar heb ik echt tranen van in de ogen. Zo'n heerlijk ventje en je ziet gewoon dat ie meer wil dan dat hij kan. Wat een heerlijk menneke en wat een vreselijke rotziekte...
Oh, en Soraya, die ken ik irl van vroegah
Maar die heb ik nog niet echt uitgebreid gezien in uitzendingen
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
De misterr van onze Jay het geseed gehad da onze Jay op het schoolplein geseed het gehad da hij Sjarretela van Patries van hier neffe wel elke hoek van de kamor zou laate sien, so hard zou hij dr vatte.
Ik snap nie waar hij die taal vandoan haalt, wij houe onze porrno altijd gewoon op de hoge plank.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hadden dit programma beter 'De Lijdensweg Van Zaadcel Tot Graf' of 'Een Baby Kun Je Wel Op Je Buik Schrijven' kunnen noemen. Wat een ellende zeg, niet bepaald een olijke babyboom.
Heb je digitale TV van UPC? Zo ja: klik op de i op je afstandsbediening en zet ondertiteling aan!quote:
Of, stof zijt gij en tot stof zult gij wederkerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze hadden dit programma beter 'De Lijdensweg Van Zaadcel Tot Graf' of 'Een Baby Kun Je Wel Op Je Buik Schrijven' kunnen noemen. Wat een ellende zeg, niet bepaald een olijke babyboom.
Heb ik nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb je digitale TV van UPC? Zo ja: klik op de i op je afstandsbediening en zet ondertiteling aan!
Ja, wachten duurt lang...quote:
wahaaaaa wat een enorme kan vol he??? haha ik moest ook keihard lachenquote:
ja dat snap ik ook niet, maarja zelf weten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat ze dit allemaal zo op TV willen laten zien.. Collega's, zakenrelaties, buren, etc die je met je benen wijd in de stijgbeugel zien liggen. Ieder zijn / haar meug zal ik maar denken.
Ze melden zich zelf aan. Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:47 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat ze dit allemaal zo op TV willen laten zien.. Collega's, zakenrelaties, buren, etc die je met je benen wijd in de stijgbeugel zien liggen. Ieder zijn / haar meug zal ik maar denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:51 schreef amaranta het volgende:
ah een insiderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, I know, maar ik vraag me af of ze dan al stilstaan bij wie nou eigenlijk allemaal kijkt en wat ze laten zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze melden zich zelf aan. Ik zou het niet doen.
Ik neem aan dat ze ook inspraak hebben in wat wel uitgezonden wordt en en wat niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:52 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik vraag me af of ze dan al stilstaan bij wie nou eigenlijk allemaal kijkt en wat ze laten zien.
Ik wil eigenlijk dat de volledige anatomie van hun vajayjay slash teelbal nog in beeld gebracht wordt, gewoon voor het complete plaatjequote:Op woensdag 29 juni 2011 20:54 schreef hexje het volgende:
Heb je dan nog wel met plezier seks? Dat wil ik weten carolien!
lolquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:03 schreef amaranta het volgende:
Damn, het geluid van de camera had wel wat zachter gemogen. Ik hoorde gewoon fltsjss
zijn elkaars liefjequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
Die van het bad, die twee vrouwen, is dat een stel of moeder en dochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |