Had het van voetbalinfo.nl oid, maar dat bleek de enige bron te zijn. Hadden zelfs zijn leeftijd nog verkeerdquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja hier op Fok! zeker, of welke betrouwbare bron heb je dat horen melden?
Jammer, word graag verrast met onverwacht positief transfernieuws. Maar wat dat betreft zijn we niet verwend bij Feyenoord.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het van voetbalinfo.nl oid, maar dat bleek de enige bron te zijn. Hadden zelfs zijn leeftijd nog verkeerd
In het verleden echt pijnlijk vaak blij gemaakt met een dooie mus inderdaad.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jammer, word graag verrast met onverwacht positief transfernieuws. Maar wat dat betreft zijn we niet verwend bij Feyenoord.
Als Fer en Wijnaldum vertrekken, er verder geen spelers bij komen, en Mario en de spelers nog steeds niets hebben bijgeleerd, wel ja.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:
Ik kijk absoluut niet uit naar het nieuwe seizoen. Het wordt weer kut, kut en kut.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Fer en Wijnaldum vertrekken, er verder geen spelers bij komen, en Mario en de spelers nog steeds niets hebben bijgeleerd, wel ja.
Als ze wat sterker zijn geworden, wat wijzer, en ze krijgen wat meer vertrouwen doordat het balletje hopelijk wat vaker wél goed valt, dan kan het ook zomaar weer top 5 worden. Niet dat dat een feestje waard is, maar weer een seizoen met degradatie zorgen en als top de middenmoot, dat trek ik niet nog eens.
Maar je zou zeggen dat er toch meer in moet zitten.
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:
Ik kijk absoluut niet uit naar het nieuwe seizoen. Het wordt weer kut, kut en kut.
Fernandez.quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef Sloggi het volgende:
Wie gaat volgend seizoen in de spits spelen?
Als ik de Staatsloterij win ga ik echt mijn geld niet uitgeven aan Feyenoord hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef PIETR het volgende:
Net weer een paar staatsloten besteld. Mocht ik die Jackpot pakken dan komt Feyenoord er zo uit te zien volgend seizoen:
Velthuizen
Fernandez - Vlaar - De Vrij - Zuiverloon
Vormer - Roorda
Schone
Bellamy - Van Wolfswinkel - Miyaichi
WE WORDEN KAMPIOEN!!!![]()
Hoeveel kan je ook al weer winnen, 27 mil?quote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef PIETR het volgende:
Net weer een paar staatsloten besteld. Mocht ik die Jackpot pakken dan komt Feyenoord er zo uit te zien volgend seizoen:
Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone
Niet echt een ploegje waarmee we kunnen presteren in de Champions League het seizoen daarop, maar goedquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef PIETR het volgende:
Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone
Ook al win je, komt er niet zo uit te zien manquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef PIETR het volgende:
Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone
Ik ga voor je duimenquote:Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef PIETR het volgende:
Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone
Zal wel niet, maargoed...quote:In afwachting van de mogelijk vertrekkende spelers Georginio Wijnaldum en Leroy Fer, kijkt Feyenoord uit naar potentiële versterkingen. Daarbij heeft Mario Been aangegeven dat hij in Lasse Schöne een goede vervanger ziet zitten in één van de twee mogelijk vertrekkende spelers bij Feyenoord.
Schöne speelde bij Lyngby BK in zijn geboorteland en werd daar op 16-jarige leeftijd gescout door het Scandinavisch georiënteerde SC Heerenveen. Hij tekende in 2007 bij de Nijmeegse club en ligt nog tot 30 juni 2012 vast bij NEC.
Het is nog niet duidelijk wat de vraagprijs van NEC is en of ze de speler wel willen verkopen. Feyenoord hoopt met de groep investeerders in de rug een goed bod uit te brengen op de 22-jarige spelbepaler van NEC. Het is ook nog mogelijk dat Feyenoord door verkopen van Fer en Wijnaldum zelf nog wat kan doen met het transferbudget. De club wil voor het vertrek van mogelijke spelers al kijken wat de prijs van Schöne is.
Als Been zijn spelers eindelijk eens positiespel leert, dan wel ja. Maar ik heb het afgelopen seizoen geen enkel behoorlijk 'driehoekje' gezien. Zelfs in de Hoofdklasse amateurs voetballen ze beter.quote:Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als Fer en Wijnaldum vertrekken, er verder geen spelers bij komen, en Mario en de spelers nog steeds niets hebben bijgeleerd, wel ja.
Als ze wat sterker zijn geworden, wat wijzer, en ze krijgen wat meer vertrouwen doordat het balletje hopelijk wat vaker wél goed valt, dan kan het ook zomaar weer top 5 worden. Niet dat dat een feestje waard is, maar weer een seizoen met degradatie zorgen en als top de middenmoot, dat trek ik niet nog eens.
Maar je zou zeggen dat er toch meer in moet zitten.
Tot ik eens behoorlijk voetbal te zien krijg. Dit is het meest afgrijselijke Feyenoord-elftal in de historie. Individueel zitten er een paar aardige spelers tussen maar als team is het 1 groot drama. Trainer Been maakt het allemaal wanstaltiger met zijn wisselbeleid en zouteloze praatjes.quote:
Veel zal er wel van waar zijn. De mensen daar zijn zeer goed ingelicht over het reilen en zeilen van de club. Toon van de brief bevalt me alleen niet zo, komt wat gefrustreerd over.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef mister_popcorn het volgende:
pittig stuk op lunatic... Wat is waar?
http://lunaticnews.nl/
Is niet meer dan normaal. Een zeer slechte trainer zonder zelfinzicht die weigert op te stappen. Gek word je ervan.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef Happel het volgende:
Toon van de brief bevalt me alleen niet zo, komt wat gefrustreerd over.
Tja ben het ook voor een groot gedeelte met ze eens, maar ben bang dat het geen enkel nut heeft..quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Veel zal er wel van waar zijn. De mensen daar zijn zeer goed ingelicht over het reilen en zeilen van de club. Toon van de brief bevalt me alleen niet zo, komt wat gefrustreerd over.
Denk het ook niet. Been heeft nu eenmaal een enorme plaat voor z'n kop, en gelooft in z'n eigen kwaliteiten (wat natuurlijk wel goed is, aan een onzekere trainer heb je ook niksquote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja ben het ook voor een groot gedeelte met ze eens, maar ben bang dat het geen enkel nut heeft..
Laat Van Gastel het maar overnemen. Slechter kan het toch niet worden.quote:Van Gastel en Fräser klaar voor hoofdtrainerschap
AD
Jean-Paul van Gastel en Henk Fräser mogen vanaf komend seizoen als hoofdtrainer in het betaalde voetbal aan de slag. De twee oud-Feyenoorders zijn geslaagd voor de cursus Coach Betaald Voetbal, zo maakte de KNVB vrijdag bekend.
Eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Had hij na Psv-uit al moeten doen overigens, maar dat terzijde.
Heeft al aangegeven nog een jaar met de A door te willen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:01 schreef voice-over het volgende:
[..]
Laat Van Gastel het maar overnemen. Slechter kan het toch niet worden.
quote:Feyenoord 'strikt' Van Nistelrooy
Feyenoord wil het seizoen openen met een oefenwedstrijd tegen het Spaanse Malaga. De Rotterdammers zijn zo goed als akkoord met de club uit de Primera División, die gisteren Ruud van Nistelrooy presenteerde als nieuwe spits. Malaga overweegt in Nederland ook oefenduels met FC Utrecht en Roda JC af te werken.
De vriendschappelijke partij tegen Feyenoord zal worden gespeeld in het laatste weekeinde van juli, een week voor de start van de competitie. Op die dag combineert Feyenoord in de Kuip de traditionele Open Dag met de eerste oefenwedstrijd op eigen veld.
Hadden we dan wel van PSV in de kuip gewonnen als we een andere trainer hadden?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Been heeft nu eenmaal een enorme plaat voor z'n kop, en gelooft in z'n eigen kwaliteiten (wat natuurlijk wel goed is, aan een onzekere trainer heb je ook niks).
Het vervelende is alleen dat Feyenoord volgens mij best van Been af zou willen maar geen geld heeft voor de afkoopsom, en Been dus niet het inzicht heeft dat hij beter de eer aan zichzelf kan houden en Feyenoord verder zou helpen als hij vrijwillig zou opstappen.
Had hij na Psv-uit al moeten doen overigens, maar dat terzijde.
Komt wel erg hatelijk over.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef mister_popcorn het volgende:
Titel is misleidend.quote:
Zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Droopie het volgende:
Hmm.. een Open Dag met een wedstrijd tegen Malaga.
Dat gaat problemen geven let maar op.
Heb zo het vermoeden dat als ik om 13.30 aankom het stadion al bommetje vol zit en de wedstrijd als seizoenskaart houder niet kan zien.
Wat een slecht stuk zeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef mister_popcorn het volgende:
Ik neem aan dat de Open dag bijvoorbeeld eindigt om 17.00 uur en dat de aanvang van de wedstrijd tegen Malaga om 18.30u is bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Droopie het volgende:
Hmm.. een Open Dag met een wedstrijd tegen Malaga.
Dat gaat problemen geven let maar op.
Heb zo het vermoeden dat als ik om 13.30 aankom het stadion al bommetje vol zit en de wedstrijd als seizoenskaart houder niet kan zien.
Misschien niet, al verwacht ik dat de drive bij de spelers hetzelfde zou zijn om de vernedering recht te zetten. Maar ik denk in ieder geval dat we dan in de overige wedstrijden meer punten hadden gehaald. Al zou het slechts 3 punten meer geweest zijn, dan hadden we Play-offs gehaald en misschien zelfs Europees voetbal behaald, wat ook het nodige financiële voordeel oplevert.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hadden we dan wel van PSV in de kuip gewonnen als we een andere trainer hadden?
Juist. Maar hij heeft toch altijd geroepen dat hij best wilt opstappen als de rest achter hem niet verder met hem wilt, prima toch, pak je koffers maar en vertrek. Het is zo godvergeten jammer dat we geen geld hebben voor een nieuwe coach. Van Gastel kan nog beter voor de groep, jammer dat hij zo slim is om niet gelijk in het diepe te springen...quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Misschien niet, al verwacht ik dat de drive bij de spelers hetzelfde zou zijn om de vernedering recht te zetten. Maar ik denk in ieder geval dat we dan in de overige wedstrijden meer punten hadden gehaald. Al zou het slechts 3 punten meer geweest zijn, dan hadden we Play-offs gehaald en misschien zelfs Europees voetbal behaald, wat ook het nodige financiële voordeel oplevert.
Misschien was Feyenoord dus ook financieel beter afgeweest als ze Been hadden ontslagen. De afkoopsom had je wel terugverdient door het evt behalen van Europees voetbal, spelers die zich beter hadden ontwikkeld (en dus meer waard zouden zijn geworden), en icm de betere resultaten ook een grotere aantrekkingskracht van Feyenoord voor nieuwe spelers.
Let wel, dat ze meer weten dan de standaard supporter. Zal dus vast een kern van waarheid in zitten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Komt wel erg hatelijk over.
''De opmerking dat de Kromme geen echte Feyenoorder is zal ik maar niet in detail uit een zetten''
''Je was zelfs zo enthousiast dat je er voor zorgde dat Makaay en Gio de handdoek gooide.''
''Luc heb je ook al ‘weggepest’ terwijl deze jongen minimaal 4,5 uur per week extra trainde net als Fer en Wijnaldum trouwens.''
Wat een onzin allemaal.
Mij verbaast niks meer bij Feijenoord.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef PIETR het volgende:
Ik geloof niet dat hij Makaay of Gio heeft doen stoppen, en dat hij Luc weggepest heeft. Dat is toch te onzinning voor woorden?
Dit zou natuurlijk ook wel heel kwalijk zijn, agz hij zogenaamd zo boos was op Willem toen die aan het AD verteld had dat ze een kroket en een uitsmijter op haddenquote:Hoogtepunt was dat jij zelf het AD hebt gebeld om tijd en locatie van het gesprek door te geven.
quote:De fans van Feyenoord blijven een rotsvast vertrouwen houden in hun club. Ondanks het matige seizoen en de daaruit resulterende tiende plek verkocht de club tot op heden meer seizoenskaarten dan vorig jaar rond dit tijdstip. Zo’n 25.000 supporters hebben zich volgens RTV Rijnmond al verzekerd van de passe partout.
Niet alleen heeft Feyenoord een tegenvallend voetbaljaar achter de rug, ook deed de club nog geen aankopen die de hoop op betere tijden zouden kunnen aanwakkeren. In tegendeel zelfs: volgens diverse berichten loopt de club het risico in de zomer enkele dragende krachten te verliezen. Met name Georginio Wijnaldum en Leroy Fer zijn in trek.
Mogelijk heeft de geste van Feyenoord om bij iedere seizoenskaart een boek van clubicoon Coen Moulijn cadeau te doen de verkoop van de seizoenskaarten gestimuleerd. De voormalig international overleed begin januari op 73-jarige leeftijd.
Respect hoor. Doet waarschijnlijk geen andere club jullie na.quote:
Nou ja, dat is misschien een beetje overdreven. Maar jullie doen het wel goed jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef voice-over het volgende:
Ongelofelijk, Feyenoord heeft de beste fans van de wereld.
Als Feyenoord over 3 jaar - zonder lolsmurf Been als trainer!!! - weer voor de titel strijdt, is die nieuwe Kuip met 70.000 toeschouwers hard nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, dat is misschien een beetje overdreven. Maar jullie doen het wel goed ja.
quote:Talent Rashid van Feyenoord naar Den Bosch
Geschreven op 2011-06-03 om 16:40:10 | Bekeken: 2167 | Reacties: 12 | Foto: OrangePictures | Bron: FCUpdate.nl
FC Den Bosch heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Osama Rashid. De 19-jarige middenvelder komt transfervrij over van Feyenoord en heeft een contract voor één jaar getekend in de Brabantse hoofdstad. Rashid is geboren in Irak, maar in het bezit van een Nederlands paspoort. Hij maakte deel uit van het Oranje onder 17 dat in 2009 de finale van het EK haalde.
“Osama is een talentvolle middenvelder die tijdens zijn proefperiode bij FC Den Bosch een uitstekende indruk op ons heeft gemaakt. Hij is een tweebenige speler met veel spelinzicht die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan. De technische staf ziet in hem een welkome versterking van onze selectie. Osama is erg content met zijn overstap naar FC Den Bosch en heeft een goed gevoel bij onze club. Wij zijn blij dat hij ondanks interesse van andere clubs voor FC Den Bosch heeft gekozen”, zegt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn van FC Den Bosch.
Fer en Mokotjo hebben laten zien nog alle moeite te hebben met het niveau Feyenoord. Zonder ondersteuning en mensen als Meeuwis die het vuile werk voor ze opknappen voorspelt dat weinig goeds.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig die Fer en Mokotjo maar je ziet aan alles dat ze nog best onwennig zijn. Met Meeuwis erbij waren ze veel rustiger. Vergelijkbaar met een De Vrij met of zonder Vlaar naast zich.
Trouwste is niet gelijk aan meeste hé?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Moet je nagaan, als Feyenoord weer eens kampioen wordt. Komen er zo een kwart miljoen man opdagen.
Vorig kampioenschap stonden er ook een kwart miljoen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwste is niet gelijk aan meeste hé?
Er waren er in '99 al teringveel, veel meer dan bij de huldigingen van ajax, psv, az of twente sindsdien. En gezien van waar we vandaan moeten komen zal echt iedereen die ook maar iets met Feyenoord heeft er echt wel weer bij willen zijn als we eindelijk weer eens een kampioen worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwste is niet gelijk aan meeste hé?
Als je eens in de 30jaar kampioen wordt dan kunnen er best veel fans op afkomen jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Er waren er in '99 al teringveel, veel meer dan bij de huldigingen van ajax, psv, az of twente sindsdien. En gezien van waar we vandaan moeten komen zal echt iedereen die ook maar iets met Feyenoord heeft er echt wel weer bij willen zijn als we eindelijk weer eens een kampioen worden.
Maar waar wil je in godsnaam 250.000 mensen kwijt in rotterdam. Op het Museumplein was het bij 130.000 al te vol en mocht er niemand meer bij en dat is toch wel een van de grotere pleinenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Er waren er in '99 al teringveel, veel meer dan bij de huldigingen van ajax, psv, az of twente sindsdien. En gezien van waar we vandaan moeten komen zal echt iedereen die ook maar iets met Feyenoord heeft er echt wel weer bij willen zijn als we eindelijk weer eens een kampioen worden.
Denk niet wat wij ooit nog een kampioenschap in die hoedanigheid en vorm op de Coolsingel zullen vierenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wij kunnen dat gewoon jochiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar waar wil je in godsnaam 250.000 mensen kwijt in rotterdam. Op het Museumplein was het bij 130.000 al te vol en mocht er niemand meer bij en dat is toch wel een van de grotere pleinen.
Jullie hebben het wel een stuk handiger ingericht ja, maar daar hadden jullie dan toentertijd ook alle ruimte voorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij kunnen dat gewoon jochie
250k is niks. Airraces trok ook 750.000 mensen aan de oevers van de Maas niks aan de hand
scheelt we hebben ruimte zat in die binnenstad
Idd gevalletje gedwongen ruimtelijke ordeningquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie hebben het wel een stuk handiger ingericht ja, maar daar hadden jullie dan toentertijd ook alle ruimte voor
Maar goed, bij zo'n foebal feest laat die maffe burgemeester van julliee cht niet zoveel Feyenoord fans toe op een plek. Dat is net zo'n lul als die van der laan in amsterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd gevalletje gedwongen ruimtelijke ordening
Als die burgemeester wilt blijven moet ie dat niet doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, bij zo'n foebal feest laat die maffe burgemeester van julliee cht niet zoveel Feyenoord fans toe op een plek. Dat is net zo'n lul als die van der laan in amsterdam
Dat kan inderdaad nog wel een tijdje duren jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als die burgemeester wilt blijven moet ie dat niet doen.
Ik denk trouwens dat die dan al gestopt is, als Feyenoord weer kampioen is.
Volkomen terechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, bij zo'n foebal feest laat die maffe burgemeester van julliee cht niet zoveel Feyenoord fans toe op een plek. Dat is net zo'n lul als die van der laan in amsterdam
Ik ga, ookal zijn er rellen. (Makkelijk gezegd trouwens van mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volkomen terecht
Mijn oom en tante hebben een zaak aan de coolsingel en daar was destrijds voor bijna 25.000 gulden schade.
Jammer dat een paar honderd mongollen het verziekstralen maar ook bij jullie is het logisch dat het zo gaat. Zo vaak kansen gehad en altijd waren er rellen, UEFA cup ook weer
Ja, maar goed. Dit jaar ging het wel goed in amsterdam. Natuurlijk wist de telegraaf er natuurlijk weer een heel lulverhaal van te maken, maar goed. Als je tussen de 100 en 200.000 + mensen in een stad tegelijkertijd rond hebt lopen, en ze hebben allemaal drank op, krijg je altijd ongeregeldheden. Heeft niks met voetbal te maken, maar dat snappen mensen nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volkomen terecht
Mijn oom en tante hebben een zaak aan de coolsingel en daar was destrijds voor bijna 25.000 gulden schade.
Jammer dat een paar honderd mongollen het verziekstralen maar ook bij jullie is het logisch dat het zo gaat. Zo vaak kansen gehad en altijd waren er rellen, UEFA cup ook weer
Sowieso.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga, ookal zijn er rellen. (Makkelijk gezegd trouwens van mij.)
Volgens mij in '99 is er zelfs een dode gevallen veldslag en alles, miljoenenschadequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Dit jaar ging het wel goed in amsterdam. Natuurlijk wist de telegraaf er natuurlijk weer een heel lulverhaal van te maken, maar goed. Als je tussen de 100 en 200.000 + mensen in een stad tegelijkertijd rond hebt lopen, en ze hebben allemaal drank op, krijg je altijd ongeregeldheden. Heeft niks met voetbal te maken, maar dat snappen mensen niet.
Dat was helemaal debiel ja, maar goed. Hooliganisme is tegenwoordig wel wat minder dan toen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij in '99 is er zelfs een dode gevallen veldslag en alles, miljoenenschade
Beetje opstootjes en lamme gasten hoort erbij he
Een dode bij het kampioens'feest' ? Hoe kom je daar bij ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij in '99 is er zelfs een dode gevallen veldslag en alles, miljoenenschade
nee hoor, absoluut nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een dode bij het kampioens'feest' ? Hoe kom je daar bij ?
Er werd iemand neergeschoten. Dat was de voornaamste reden, dat de rellen begonnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik was 3.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb destijds zo bijzonder weinig van de rellen meegekregenWas 12 ofzo en ging net weg toen dat een beetje begon.
Ja! Ik was met drie hele grote vrienden toen maar ben na een half uurtje sfeer proeven al weggegaan omdat we het al voelden hangen. Gelukkig waren we met de auto en konden we net uit het centrum bij familie parkeren dus waren we zo weg. Later de tv-beelden gezien, verbaasde me niks, wát een volk liep ertussenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk niet wat wij ooit nog een kampioenschap in die hoedanigheid en vorm op de Coolsingel zullen vieren
99 is ook de hele teringzooi afgebroken plunderingen alles
Nah, volgens mij draai je het een beetje om. De politie schoot omdat ze in het nauw gedreven werd door groepen jongeren die erop uit waren om de boel te laten ontsporen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Er werd iemand neergeschoten. Dat was de voornaamste reden, dat de rellen begonnen
Ik heb volgens mij nog een stapeltje kampioenskranten liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb later de beelden en foto's gezien hoe de Coolsingel er toen bijstond. Heb hier ergens nog oude krantenfoto's liggen.
Welke?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Feyenoord zou zich bij NEC gemeld hebben voor Lasse Schöne.. Dat meldt een NEC-fansite tenminste.
Go Bertje, Go Bertjequote:Bondscoach Bert van Marwijk betreurt dat steeds meer Nederlandse talenten op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken. Dat vertelde de keuzeheer van Oranje vandaag even na aankomst in Goiania, waar Oranje morgen een oefeninterland tegen Brazilië speelt.
'Ik vind het een heel slechte zaak,' zei Van Marwijk. 'Nederlandse clubs zijn juist zo goed in opleiden. Dan moeten ze toch drie of vier jaar plezier van een talent hebben. Daarbij is het in mijn ogen ook beter voor de talenten zelf. Neem iemand als Jeffrey Bruma. Die was misschien wel verder geweest als hij al twee jaar in het eerste van Feyenoord had gespeeld. Ik snap dat het moeilijk is vanwege allerlei Europese regels. Maar eigenlijk zouden er keiharde afspraken gemaakt moeten worden, zodat het niet meer mogelijk is dat talenten op heel jonge leeftijd vertrekken.'
Ik heb nog een paar van die canal+ kampioensschalenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een stapeltje kampioenskranten liggen
Haha, ja ik ook iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van die canal+ kampioensschalen
Verbaasd me ernstig, wmb is hij daar nog lang niet klaar voor.quote:Ricky van Wolfswinkel vertrekt bij FC Utrecht. De spits verkast naar de Portugese club Sporting Lissabon. De Portugezen maken reeds melding van de transfer op de officiële website van de club. Met de transfer is naar verluidt zo’n 5,4 miljoen euro gemoeid.
Van Wolfswinkel speelde in totaal twee seizoenen voor FC Utrecht. Dit seizoen was hij clubtopscorer. In totaal speelde Wolfie 60 competitieduels voor Utreg waarin hij 22 keer scoorde. Hiervoor kwam hij uit voor Vitesse. Dit was tevens zijn debuutjaar in het profvoetbal. Voor de Arnhemmers kwam hij 33 keer binnen de lijnen, daarin scoorde hij acht keer.
In totaal speelde Van Wolfswinkel 93 wedstrijden in de Eredivisie. De medische keuring heeft Van Wolfswinkel al doorstaan en hij zal vrijdag nog gepresenteerd worden bij zijn nieuwe club. De spits van Jong Oranje tekent een contract voor vijf jaar in het Estádio José Alvalade.
verbaasde mij ook, relatief laag bedrag ook want Utrecht heeft wel een paar miljoen betaalt voor hem. Lag zeker niet zo lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou heb ik sowieso nooit gedacht dat hij zou komen, maar gezien hij hier door sommigen wel eens genoemd wordt:
[..]
Verbaasd me ernstig, wmb is hij daar nog lang niet klaar voor.
Inderdaad. De prijs is niet je van het, maar Van Wolfswinkel is momenteel gewoon ook nog lang niet goed genoeg als eerste spits van Sporting. Een hoop van z'n doelpunten dit seizoen waren ook penalties. Vind het geen goede stap voor hemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
verbaasde mij ook, relatief laag bedrag ook want Utrecht heeft wel een paar miljoen betaalt voor hem. Lag zeker niet zo lekker.
Van Someren zei vorige week nog dat er alleen de hoofdprijs goed was voor spelers en dit is gen hoofdprijs.
Vertel?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef macca728 het volgende:
trouwens Johan Derksen was weer lekker positief over Feyenoord bij TV Rijnmond maar het blijkt wel dat de VvF gewoon de baas zijn nu en Gudde een sprekende pop is geworden.
Verrassend.... Duidelijk echte vrienden voor het leven, toch?quote:Overigens wel vreemd dat toen Feyenoord het risico droeg de VvF wel geld trokken maar nu het andersom is ze niet zo happig zijn om bv Dost te financieren.
dat de VvF gewoon hetzelfde hebben gezegd als die geldschieter/Rvc lid van Sparta.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vertel?
[..]
Verrassend.... Duidelijk echte vrienden voor het leven, toch?
maar Beenhakker hoefde er niet uit van eindverantwoordelijke man, Gudde dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
Verrassend joh, Derksen is het holmaatje van Beenhakker.
quote:15 april 2010
“Het gaat uitstekend met de verkoop van seizoenkaarten. Feyenoord heeft er dik drie maanden voor de start van het seizoen 2010-2011 al bijna 28.000 verkocht. Dat is zo’n 2000 meer dan vorig jaar rond dezelfde tijd. ‘Onze supporters zijn enorm trouw, dat zien we maar eens bevestigd’, aldus commercieel directeur Mark Koevermans. ‘Men toont begrip voor de voor de club noodzakelijke prijsverhoging en laat zien onverminderd achter Feyenoord te staan. Daar zijn we ontzettend blij mee.’ ”
(bron: Feyenoord.nl)
Toch niet helemaal waar dat bericht van gisteren. 3000 minder verkochte seizoenskaarten. Noordzijde schijnt nog niet eens uitverkocht te zijn.quote:3 juni 2011
“Feyenoord heeft voor komend seizoen al meer dan 25.000 seizoenkaarten verkocht. Dat zijn er meer dan een jaar geleden in juni.
Het aantal verkochte jaarkaarten is opmerkelijk omdat Feyenoord een slecht seizoen achter de rug heeft en komend seizoen geen Europees voetbal speelt. Bovendien deden de Rotterdammers nog geen spectaculaire aankopen. Supporters die voor het seizoen 2011-2012 een seizoenkaart kopen krijgen wel de biografie van clubicoon Coen Moulijn cadeau.”
(bron: RTV Rijnmond)
quote:Dirk Kuyt keert alleen voor titel terug naar De Kuip
’Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn’
Precies twaalf jaar geleden zag de toen 18-jarige Dirk Kuyt het Nederlands elftal spelen in Goiania tegen Brazilië. 'Dat wil ik ooit ook,' dacht hij. Vandaag is het zo ver, als routinier van Oranje en van Liverpool FC, maar met Feyenoord altijd in het achterhoofd.
In Brazilië kijkt Kuyt in AD Sportwereld terug op een tumultueus seizoen bij Liverpool én vooruit. Hij was twee keer geblesseerd, zag een trainer ontslagen worden, de club werd overgenomen, icoon Dalglish werd tot zijn genoegen zijn nieuwe trainer en hij tekende uiteindelijk voor twee jaar bij.
'Ik heb bijgetekend omdat ik vertrouwen heb in de club,' zegt Kuyt in het AD. 'Aan alles merkte ik dat de ambities hoog liggen. De aanstelling van Steve Clarke, die assistent was van Mourinho bij Chelsea. Gewoon een heel goede veldtrainer. Dat soort dingen. De club streeft nu weer naar een niveau dat bij de club past. Er zijn goeie gasten aangetrokken en er komen er meer. Jongens van 22 tot 25 jaar, die zijn hongerig en worden meer waard, in alle opzichten goed voor de club.'
'Maar je mag eerlijk waar weten dat ik bij elk contract dat ik bij Liverpool tekende Feyenoord in mijn achterhoofd had. Ook nu weer. Ik heb het gevoel dat ik bij een topclub in Europa zit, het streven is om nog kampioen te worden en bekers te winnen. Ik help mee, dat wil ik. Zoals ik op het laatst gespeeld heb, de laatste tien wedstrijden negen goals, vanaf januari in het Nederlands elftal vijf goals, ik voel me lekker, ik kan mee met de top van Europa.'
'Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord, echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit De Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn. Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor.'
dit zegt Ruud van Nistelrooij ? Mark van Bommel ?quote:
Al die uitgebluste oud-vedetten .... daar hebben we niks aan. Nu is Dirk nog goed maar over 2-3 jaar????quote:Op zaterdag 4 juni 2011 09:49 schreef Paul-89 het volgende:
Van mij hoeft hij over 2 jaar niet meer terug te komen. Ik hoop dat we dan zelf weer een beetje een team hebben staan.
Hopen op het Ado/Roda effect.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zie hem wel terugkomen hoor. Wat hij bedoelt is dat hij niet als een oude rot zijn geld binnenharkt maar helemaal niks toevoegt en misschien wel de kwaliteit naar beneden haalt, zie De Cler. Maar als we deze transferperiode iedereen kunnen behouden en volgend jaar 4e worden oid, en Europees voetbal weer een feit is, en we misschien weer zwarte cijfers schrijven, we dan weer kunnen meespelen. Achja, niks is te voorspellen in voetbal.
Uit de wandelgangen van voetbalzone (quote:Feyenoord krijgt komend seizoen mogelijk de beschikking over Krylyo Petrov. De verdediger (20) wordt momenteel door Kryvbas Kryvy Rih gehuurd van Dinamo Kiev, waar hij over een aflopend contract beschikt. Het Russische Anzhi Makhachkala, dat Roberto Carlos en Mbark Boussoufa in de winter vastlegde, hoopt Petrov deze zomer transfervrij aan te trekken en direct voor één seizoen te stallen bij Feyenoord. (Sport-Express)
Kuyt heeft al aangegeven niet naar Utrecht terug te willen, maar alleen naar Feyenoord. Maandje terug ofzo.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:36 schreef farscapevr8 het volgende:
kuijt lult maar wat, ik zie hem nog zo staan bij zijn afscheid van utrecht. precies dezelfde woorden als ie later zou spreken bij feyenoord.
tis gewoon een broodvoetballer
Jullie kunnen nu toch gewoon weer de plek van PSV overnemen? Vindt niemand erg. Pquote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zie hem wel terugkomen hoor. Wat hij bedoelt is dat hij niet als een oude rot zijn geld binnenharkt maar helemaal niks toevoegt en misschien wel de kwaliteit naar beneden haalt, zie De Cler. Maar als we deze transferperiode iedereen kunnen behouden en volgend jaar 4e worden oid, en Europees voetbal weer een feit is, en we misschien weer zwarte cijfers schrijven, we dan weer kunnen meespelen. Achja, niks is te voorspellen in voetbal.
nou misschien zegt hij over een 2 jaar alleen nog voor liverpool te willen spelen.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt heeft al aangegeven niet naar Utrecht terug te willen, maar alleen naar Feyenoord. Maandje terug ofzo.
Toch niet bij B&B aan tafel hé? Want daar heb ik 'm daar namelijk niet uitgesproken over horen uitlaten. Meer een politiek antwoord was dat. Zoals we Kuyt kennen dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt heeft al aangegeven niet naar Utrecht terug te willen, maar alleen naar Feyenoord. Maandje terug ofzo.
quote:Kyrylo Petrov genoemd als optie voor Feyenoord om te huren
Volgens het Russische Sport-Express komt Kyrylo Petrov mogelijk op huurbasis naar Feyenoord.
De 20-jarige centrale verdediger/verdedigende middenvelder gaat volgens het Russische medium waarschijnlijk transfervrij van Dynamo Kiev naar het steenrijke Anzhi. Die club zou hem volgens de berichtgeving voor een jaar bij Feyenoord willen stallen. Petrov was een van de uitblinkers bij het jeugd EK in 2009.
Igor Korneev vond ik niet verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef voice-over het volgende:
Nooit van gehoord. Russische talenten vind ik niet indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
SBS6 nu. Marco van Basten. Hij begrijpt het
Marco van Bastenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
SBS6 nu. Marco van Basten. Hij begrijpt het
Pfff, er is geen enkele Russische speler uit hun nationale selectie die ik niet bij Feyenoord zou willen hebben hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef voice-over het volgende:
Gelukkig stroom jij wel over van talent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef voice-over het volgende:
Zeker. Een oude lul als ik kunnen ze altijd wel gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig stroom jij wel over van talent.
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat jij inderdaad uitstekend een waterzak kan dragen. Die zijn schaars tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zeker. Een oude lul als ik kunnen ze altijd wel gebruiken.
quote:Jonathan de Guzman krijgt binnenkort mogelijk gezelschap van een ex-Feyenoorder: André Bahia.
De centrale verdediger, die uit Rotterdam-Zuid mag vertrekken, staat in de belangstelling van Real Mallorca. Naast de Braziliaan is ook Cédric Mongongu van AS Monaco een optie. De veelbelovende Fransman degradeerde met de club uit het Prinsendom naar de Ligue 2 en is daardoor een stuk goedkoper. (AS)
Lijkt me een enorme kwaliteitsimpulsquote:Op zondag 5 juni 2011 11:35 schreef Cara het volgende:
Bahia gaat al 3 jaar volgens geruchten naar 80 portugese/spaanse/braziliaanse clubs, maar hij zit er nog steeds
Ik heb veel vertrouwen dat hij blijft hoorquote:
Ik hoop dat hij de knoop door hakt ipv haakt.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de knoop door hakt ipv haakt.
ja alleen jammer dat ryo waarschijnlijk weg is.. kreeg een beetje het gevoel dat Biseswar hem als concurentie zag en wou laten zien net zo goed te kunnen spelen. Denk dat Biseswar ook wel die druk nodig heeft en niet moet denken dat die zomaar in de basis kan spelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat Biseswar ook moet blijven ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:38 schreef Euribob het volgende:
Hebben jullie Wijnaldum en Kuyt trouwens ook met elkaar zien praten in de dug-out tijdens de wedstrijd Nederland-Brazillië?
en jij denkt dat ze hem bij een club gaan plaatsen waar die geen europees voetbal kan spelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Ik zie Ryo wel weer terugkeren hoor, no way dat die een verblijfsvergunning gaat krijgen.
Ik hoop dat het het havenbedrijf wordt, hoe gaaf zou dat zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef mega-worstje het volgende:
weet iemand eigenlijk al wat over een nieuwe shirt sponsor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |