abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 juni 2011 @ 07:57:38 #251
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97688648
quote:
15 april 2010

“Het gaat uitstekend met de verkoop van seizoenkaarten. Feyenoord heeft er dik drie maanden voor de start van het seizoen 2010-2011 al bijna 28.000 verkocht. Dat is zo’n 2000 meer dan vorig jaar rond dezelfde tijd. ‘Onze supporters zijn enorm trouw, dat zien we maar eens bevestigd’, aldus commercieel directeur Mark Koevermans. ‘Men toont begrip voor de voor de club noodzakelijke prijsverhoging en laat zien onverminderd achter Feyenoord te staan. Daar zijn we ontzettend blij mee.’ ”

(bron: Feyenoord.nl)
quote:
3 juni 2011

“Feyenoord heeft voor komend seizoen al meer dan 25.000 seizoenkaarten verkocht. Dat zijn er meer dan een jaar geleden in juni.

Het aantal verkochte jaarkaarten is opmerkelijk omdat Feyenoord een slecht seizoen achter de rug heeft en komend seizoen geen Europees voetbal speelt. Bovendien deden de Rotterdammers nog geen spectaculaire aankopen. Supporters die voor het seizoen 2011-2012 een seizoenkaart kopen krijgen wel de biografie van clubicoon Coen Moulijn cadeau.”

(bron: RTV Rijnmond)
Toch niet helemaal waar dat bericht van gisteren. 3000 minder verkochte seizoenskaarten. Noordzijde schijnt nog niet eens uitverkocht te zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Happel op 04-06-2011 08:11:13 ]
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97688745
proberen gewoon een "hype" te creeeren mbt kaartverkoop
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 08:45:22 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97688800
quote:
Dirk Kuyt keert alleen voor titel terug naar De Kuip
’Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn’

Precies twaalf jaar geleden zag de toen 18-jarige Dirk Kuyt het Nederlands elftal spelen in Goiania tegen Brazilië. 'Dat wil ik ooit ook,' dacht hij. Vandaag is het zo ver, als routinier van Oranje en van Liverpool FC, maar met Feyenoord altijd in het achterhoofd.

In Brazilië kijkt Kuyt in AD Sportwereld terug op een tumultueus seizoen bij Liverpool én vooruit. Hij was twee keer geblesseerd, zag een trainer ontslagen worden, de club werd overgenomen, icoon Dalglish werd tot zijn genoegen zijn nieuwe trainer en hij tekende uiteindelijk voor twee jaar bij.

'Ik heb bijgetekend omdat ik vertrouwen heb in de club,' zegt Kuyt in het AD. 'Aan alles merkte ik dat de ambities hoog liggen. De aanstelling van Steve Clarke, die assistent was van Mourinho bij Chelsea. Gewoon een heel goede veldtrainer. Dat soort dingen. De club streeft nu weer naar een niveau dat bij de club past. Er zijn goeie gasten aangetrokken en er komen er meer. Jongens van 22 tot 25 jaar, die zijn hongerig en worden meer waard, in alle opzichten goed voor de club.'

'Maar je mag eerlijk waar weten dat ik bij elk contract dat ik bij Liverpool tekende Feyenoord in mijn achterhoofd had. Ook nu weer. Ik heb het gevoel dat ik bij een topclub in Europa zit, het streven is om nog kampioen te worden en bekers te winnen. Ik help mee, dat wil ik. Zoals ik op het laatst gespeeld heb, de laatste tien wedstrijden negen goals, vanaf januari in het Nederlands elftal vijf goals, ik voel me lekker, ik kan mee met de top van Europa.'

'Maar ik wil dus ook graag terug naar Feyenoord, echter, alleen als ik met Feyenoord kampioen kan worden. Ik wil ook niet terug op 35-jarige leeftijd. Dan heb je een heel andere Kuyt dan die wegging uit De Kuip. Over twee jaar, dat zou een moment kunnen zijn. Op mijn 33ste moet het, kom je later dan ben je alweer op de terugweg. Ik wil iets neerzetten, net als toen ik er speelde. Feyenoord moet weer prijzen pakken, dat kan best, daar ligt de basis al voor.'
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97689099
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 08:45 schreef Happel het volgende:

[..]

dit zegt Ruud van Nistelrooij ? Mark van Bommel ?

Als dominee Kuijt terug wilt komen, moet hij terugkomen.
Als hij maar niet vergeet ook bij Utrecht terug te komen.
pi_97689106
alsof je bij Liverpool om de prijzen meespeelt....
pi_97689310
Van mij hoeft hij over 2 jaar niet meer terug te komen. Ik hoop dat we dan zelf weer een beetje een team hebben staan.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 10:38:46 #257
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97689911
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 09:49 schreef Paul-89 het volgende:
Van mij hoeft hij over 2 jaar niet meer terug te komen. Ik hoop dat we dan zelf weer een beetje een team hebben staan.
Al die uitgebluste oud-vedetten .... daar hebben we niks aan. Nu is Dirk nog goed maar over 2-3 jaar????
pi_97690657
Kuyt wil inderdaad overal terugkomen. Als hij z'n woorden waar wil maken dan blijft tie dus tot z'n veertigste voetballen. :P

Maar hij zegt dat hij alleen terug wilt komen als Feyenoord voor de prijzen speelt. Dus die komt niet. Ik zie Feyenoord namelijk niet binnen 2 a 3 jaar al echt voor de titel meespelen (wel top 5).

Maar Kuyt vergeet daarmee wel dat hij, in goede doen, het verschil kan maken tussen plek 5 of meestrijden om de landstitel.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_97690734
Je kunt ook in een andere functie terugkeren. ;)
pi_97691442
Ik zie hem wel terugkomen hoor. Wat hij bedoelt is dat hij niet als een oude rot zijn geld binnenharkt maar helemaal niks toevoegt en misschien wel de kwaliteit naar beneden haalt, zie De Cler. Maar als we deze transferperiode iedereen kunnen behouden en volgend jaar 4e worden oid, en Europees voetbal weer een feit is, en we misschien weer zwarte cijfers schrijven, we dan weer kunnen meespelen. Achja, niks is te voorspellen in voetbal.
pi_97691459
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ik zie hem wel terugkomen hoor. Wat hij bedoelt is dat hij niet als een oude rot zijn geld binnenharkt maar helemaal niks toevoegt en misschien wel de kwaliteit naar beneden haalt, zie De Cler. Maar als we deze transferperiode iedereen kunnen behouden en volgend jaar 4e worden oid, en Europees voetbal weer een feit is, en we misschien weer zwarte cijfers schrijven, we dan weer kunnen meespelen. Achja, niks is te voorspellen in voetbal.
Hopen op het Ado/Roda effect. ;)
pi_97692653
quote:
Feyenoord krijgt komend seizoen mogelijk de beschikking over Krylyo Petrov. De verdediger (20) wordt momenteel door Kryvbas Kryvy Rih gehuurd van Dinamo Kiev, waar hij over een aflopend contract beschikt. Het Russische Anzhi Makhachkala, dat Roberto Carlos en Mbark Boussoufa in de winter vastlegde, hoopt Petrov deze zomer transfervrij aan te trekken en direct voor één seizoen te stallen bij Feyenoord. (Sport-Express)
Uit de wandelgangen van voetbalzone ( :') ), maar toch :P
pi_97692735
kuijt lult maar wat, ik zie hem nog zo staan bij zijn afscheid van utrecht. precies dezelfde woorden als ie later zou spreken bij feyenoord.

tis gewoon een broodvoetballer
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:38:18 #264
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97692790
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:36 schreef farscapevr8 het volgende:
kuijt lult maar wat, ik zie hem nog zo staan bij zijn afscheid van utrecht. precies dezelfde woorden als ie later zou spreken bij feyenoord.

tis gewoon een broodvoetballer
Kuyt heeft al aangegeven niet naar Utrecht terug te willen, maar alleen naar Feyenoord. Maandje terug ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 juni 2011 @ 12:45:03 #265
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97692954
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 11:49 schreef TheGreatHooD het volgende:
Jullie kunnen nu toch gewoon weer de plek van PSV overnemen? Vindt niemand erg. P
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_97693311
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Kuyt heeft al aangegeven niet naar Utrecht terug te willen, maar alleen naar Feyenoord. Maandje terug ofzo.
nou misschien zegt hij over een 2 jaar alleen nog voor liverpool te willen spelen.

blijkbaar is zijn liefde inwisselbaar of zegt hij maar wat om de fans zoet te houden
pi_97693339
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 12:38 schreef Caland het volgende:

[..]

Toch niet bij B&B aan tafel hé? Want daar heb ik 'm daar namelijk niet uitgesproken over horen uitlaten. Meer een politiek antwoord was dat. Zoals we Kuyt kennen dus. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 4 juni 2011 @ 13:18:07 #268
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_97693901
echt een man van normen en waarden :X
Lo que no se ve es lo que cuenta.
pi_97695954
quote:
Kyrylo Petrov genoemd als optie voor Feyenoord om te huren

Volgens het Russische Sport-Express komt Kyrylo Petrov mogelijk op huurbasis naar Feyenoord.

De 20-jarige centrale verdediger/verdedigende middenvelder gaat volgens het Russische medium waarschijnlijk transfervrij van Dynamo Kiev naar het steenrijke Anzhi. Die club zou hem volgens de berichtgeving voor een jaar bij Feyenoord willen stallen. Petrov was een van de uitblinkers bij het jeugd EK in 2009.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:52:10 #270
268409 voice-over
pi_97696688
Nooit van gehoord. Russische talenten vind ik niet indrukwekkend.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:57:38 #271
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97696864
Het is dan ook geen Rus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:58:43 #272
268409 voice-over
pi_97696899
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:57 schreef Caland het volgende:
Het is dan ook geen Rus.
Oekrainer dan, 1 pot nat. In beide landen wil je nog niet dood worden gevonden.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 14:59:37 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97696931
Oh, gaat het daar over... :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97697331
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef voice-over het volgende:
Nooit van gehoord. Russische talenten vind ik niet indrukwekkend.
Igor Korneev vond ik niet verkeerd hoor. :P

Al was hij de status van talent allang ontgroeid tegen de tijd dat hij bij ons zat.
pi_97708828
SBS6 nu. Marco van Basten. Hij begrijpt het :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')