Als we Miyaichi, Cabral, Biseswar en Cisse straks fit en in vorm hebben moet je uiteraard wel altijd 4-3-3 spelenquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:51 schreef Hamilcar het volgende:
Het zou me benieuwen of we weer een 4-3-3 gaan spelen met een voorhoede die geen tot amper druk zet, waardoor we bij balverlies altijd worden weggecountered door zelfs de slechtste eredivisie teams. Meeuwis loste dat enigzins op, maar die is alweer weg
Moet dat? Zou een Preud'homme meer krijgen dan Been?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tja, buitenlands betekent meteen wel gelijk duurder.
We hebben nog geen enkele wedstrijd na zijn vertrek gespeeld, hoe kan je hem dan missenquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:54 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Als we Miyaichi, Cabral, Biseswar en Cisse straks fit en in vorm hebben moet je uiteraard wel altijd 4-3-3 spelen
Ik mis De Meeuw wel
Vind dat wel meevallen, als er iemand onrustig aan de bal is dan is het Meeuwis wel.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig die Fer en Mokotjo maar je ziet aan alles dat ze nog best onwennig zijn. Met Meeuwis erbij waren ze veel rustiger. Vergelijkbaar met een De Vrij met of zonder Vlaar naast zich.
Hij is ook beperkt, maar als je hem juist gebruikt wel nuttig. Zeker in zo'n onevenwichtige selectie als die van Feyenoord. De Zeeuw, Schaars, Engelaar etc. zijn allemaal beperkt maar zodra je ze zo neerzet dat hun kwaliteiten optimaal tot hun recht komen zijn ze een meerwaarde voor je team, ga je ze verkeerd gebruiken zakken ze door het ijs.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:47 schreef Caland het volgende:
Dat geeft alleen maar des te meer zijn beperkingen aan imo.
Die zijn wel degelijk te vergelijken met Meeuwis, maar ze zijn inderdaad wel wat beter dan Meeuwis.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:55 schreef Caland het volgende:
Die spelers die je opnoemt zijn echt met geen mogelijkheid met Meeuwis te vergelijken, zit stuk voor stuk zo veel meer voetbal, loopvermogen, duelkracht, scorend vermogen in (- Engelaar).![]()
Het enige wat Meeuwis doet is een beetje in de weg lopen. Hij zal best belangrijk zijn geweest in de coaching, maar het was en is een noodgreep. In het meest ideale geval moet je zo'n speler helemaal niet nodig hebben. Een Clasie kan die rol ook wel vervullen bijvoorbeeld, of een Vormer die 5 klasses beter is.
dus dat! Enige nadeel is het prijskaartje wat aan Meeuwis hangt en er zijn veel dingen waar die minder in is.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig die Fer en Mokotjo maar je ziet aan alles dat ze nog best onwennig zijn. Met Meeuwis erbij waren ze veel rustiger. Vergelijkbaar met een De Vrij met of zonder Vlaar naast zich.
als je je verveelt is eredivisie live wel grappig in de zomer.quote:
quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:01 schreef inZanity het volgende:
Onbegrijpelijk dat een Ron Jans hier word genoemd als eventueel opvolger van Been.. Allereerst gaat hij ons echt vooruit helpen, en is het een van minst sympathieke personen in de eresivisie. Nee, zo'n figuur daar zit ik dus echt niet op te wachten.
Persoonlijk zie McLaren heel graag komen. Ik denk dat hij in staat is om alles uit deze groep te halen. Bovendien een sympathieke vent met de juiste uitstraling die ik prima bij de club vind passen.
Ja hier op Fok! zeker, of welke betrouwbare bron heb je dat horen melden?quote:Op donderdag 2 juni 2011 21:02 schreef Caland het volgende:
Schone wordt trouwens genoemd als mogelijke aankoop, zou echt een fantastische versterking zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |