Respect hoor. Doet waarschijnlijk geen andere club jullie na.quote:
Nou ja, dat is misschien een beetje overdreven. Maar jullie doen het wel goed jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:52 schreef voice-over het volgende:
Ongelofelijk, Feyenoord heeft de beste fans van de wereld.
Als Feyenoord over 3 jaar - zonder lolsmurf Been als trainer!!! - weer voor de titel strijdt, is die nieuwe Kuip met 70.000 toeschouwers hard nodig.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Nou ja, dat is misschien een beetje overdreven. Maar jullie doen het wel goed ja.
quote:Talent Rashid van Feyenoord naar Den Bosch
Geschreven op 2011-06-03 om 16:40:10 | Bekeken: 2167 | Reacties: 12 | Foto: OrangePictures | Bron: FCUpdate.nl
FC Den Bosch heeft zich voor komend seizoen verzekerd van de diensten van Osama Rashid. De 19-jarige middenvelder komt transfervrij over van Feyenoord en heeft een contract voor één jaar getekend in de Brabantse hoofdstad. Rashid is geboren in Irak, maar in het bezit van een Nederlands paspoort. Hij maakte deel uit van het Oranje onder 17 dat in 2009 de finale van het EK haalde.
“Osama is een talentvolle middenvelder die tijdens zijn proefperiode bij FC Den Bosch een uitstekende indruk op ons heeft gemaakt. Hij is een tweebenige speler met veel spelinzicht die op meerdere posities op het middenveld uit de voeten kan. De technische staf ziet in hem een welkome versterking van onze selectie. Osama is erg content met zijn overstap naar FC Den Bosch en heeft een goed gevoel bij onze club. Wij zijn blij dat hij ondanks interesse van andere clubs voor FC Den Bosch heeft gekozen”, zegt manager voetbalzaken Fred van der Hoorn van FC Den Bosch.
Fer en Mokotjo hebben laten zien nog alle moeite te hebben met het niveau Feyenoord. Zonder ondersteuning en mensen als Meeuwis die het vuile werk voor ze opknappen voorspelt dat weinig goeds.quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ja allemaal leuk en aardig die Fer en Mokotjo maar je ziet aan alles dat ze nog best onwennig zijn. Met Meeuwis erbij waren ze veel rustiger. Vergelijkbaar met een De Vrij met of zonder Vlaar naast zich.
Trouwste is niet gelijk aan meeste hé?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 17:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
Moet je nagaan, als Feyenoord weer eens kampioen wordt. Komen er zo een kwart miljoen man opdagen.
Vorig kampioenschap stonden er ook een kwart miljoen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwste is niet gelijk aan meeste hé?
Er waren er in '99 al teringveel, veel meer dan bij de huldigingen van ajax, psv, az of twente sindsdien. En gezien van waar we vandaan moeten komen zal echt iedereen die ook maar iets met Feyenoord heeft er echt wel weer bij willen zijn als we eindelijk weer eens een kampioen worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:37 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Trouwste is niet gelijk aan meeste hé?
Als je eens in de 30jaar kampioen wordt dan kunnen er best veel fans op afkomen jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Er waren er in '99 al teringveel, veel meer dan bij de huldigingen van ajax, psv, az of twente sindsdien. En gezien van waar we vandaan moeten komen zal echt iedereen die ook maar iets met Feyenoord heeft er echt wel weer bij willen zijn als we eindelijk weer eens een kampioen worden.
Maar waar wil je in godsnaam 250.000 mensen kwijt in rotterdam. Op het Museumplein was het bij 130.000 al te vol en mocht er niemand meer bij en dat is toch wel een van de grotere pleinenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Er waren er in '99 al teringveel, veel meer dan bij de huldigingen van ajax, psv, az of twente sindsdien. En gezien van waar we vandaan moeten komen zal echt iedereen die ook maar iets met Feyenoord heeft er echt wel weer bij willen zijn als we eindelijk weer eens een kampioen worden.
Denk niet wat wij ooit nog een kampioenschap in die hoedanigheid en vorm op de Coolsingel zullen vierenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:43 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Wij kunnen dat gewoon jochiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar waar wil je in godsnaam 250.000 mensen kwijt in rotterdam. Op het Museumplein was het bij 130.000 al te vol en mocht er niemand meer bij en dat is toch wel een van de grotere pleinen.
Jullie hebben het wel een stuk handiger ingericht ja, maar daar hadden jullie dan toentertijd ook alle ruimte voorquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wij kunnen dat gewoon jochie
250k is niks. Airraces trok ook 750.000 mensen aan de oevers van de Maas niks aan de hand
scheelt we hebben ruimte zat in die binnenstad
Idd gevalletje gedwongen ruimtelijke ordeningquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Jullie hebben het wel een stuk handiger ingericht ja, maar daar hadden jullie dan toentertijd ook alle ruimte voor
Maar goed, bij zo'n foebal feest laat die maffe burgemeester van julliee cht niet zoveel Feyenoord fans toe op een plek. Dat is net zo'n lul als die van der laan in amsterdamquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd gevalletje gedwongen ruimtelijke ordening
Als die burgemeester wilt blijven moet ie dat niet doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, bij zo'n foebal feest laat die maffe burgemeester van julliee cht niet zoveel Feyenoord fans toe op een plek. Dat is net zo'n lul als die van der laan in amsterdam
Dat kan inderdaad nog wel een tijdje duren jaquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Als die burgemeester wilt blijven moet ie dat niet doen.
Ik denk trouwens dat die dan al gestopt is, als Feyenoord weer kampioen is.
Volkomen terechtquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:57 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar goed, bij zo'n foebal feest laat die maffe burgemeester van julliee cht niet zoveel Feyenoord fans toe op een plek. Dat is net zo'n lul als die van der laan in amsterdam
Ik ga, ookal zijn er rellen. (Makkelijk gezegd trouwens van mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volkomen terecht
Mijn oom en tante hebben een zaak aan de coolsingel en daar was destrijds voor bijna 25.000 gulden schade.
Jammer dat een paar honderd mongollen het verziekstralen maar ook bij jullie is het logisch dat het zo gaat. Zo vaak kansen gehad en altijd waren er rellen, UEFA cup ook weer
Ja, maar goed. Dit jaar ging het wel goed in amsterdam. Natuurlijk wist de telegraaf er natuurlijk weer een heel lulverhaal van te maken, maar goed. Als je tussen de 100 en 200.000 + mensen in een stad tegelijkertijd rond hebt lopen, en ze hebben allemaal drank op, krijg je altijd ongeregeldheden. Heeft niks met voetbal te maken, maar dat snappen mensen nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volkomen terecht
Mijn oom en tante hebben een zaak aan de coolsingel en daar was destrijds voor bijna 25.000 gulden schade.
Jammer dat een paar honderd mongollen het verziekstralen maar ook bij jullie is het logisch dat het zo gaat. Zo vaak kansen gehad en altijd waren er rellen, UEFA cup ook weer
Sowieso.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ga, ookal zijn er rellen. (Makkelijk gezegd trouwens van mij.)
Volgens mij in '99 is er zelfs een dode gevallen veldslag en alles, miljoenenschadequote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ja, maar goed. Dit jaar ging het wel goed in amsterdam. Natuurlijk wist de telegraaf er natuurlijk weer een heel lulverhaal van te maken, maar goed. Als je tussen de 100 en 200.000 + mensen in een stad tegelijkertijd rond hebt lopen, en ze hebben allemaal drank op, krijg je altijd ongeregeldheden. Heeft niks met voetbal te maken, maar dat snappen mensen niet.
Dat was helemaal debiel ja, maar goed. Hooliganisme is tegenwoordig wel wat minder dan toen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij in '99 is er zelfs een dode gevallen veldslag en alles, miljoenenschade
Beetje opstootjes en lamme gasten hoort erbij he
Een dode bij het kampioens'feest' ? Hoe kom je daar bij ?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Volgens mij in '99 is er zelfs een dode gevallen veldslag en alles, miljoenenschade
nee hoor, absoluut nietquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Een dode bij het kampioens'feest' ? Hoe kom je daar bij ?
Er werd iemand neergeschoten. Dat was de voornaamste reden, dat de rellen begonnenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik was 3.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:15 schreef Chewbalhaar het volgende:
Ik heb destijds zo bijzonder weinig van de rellen meegekregenWas 12 ofzo en ging net weg toen dat een beetje begon.
Ja! Ik was met drie hele grote vrienden toen maar ben na een half uurtje sfeer proeven al weggegaan omdat we het al voelden hangen. Gelukkig waren we met de auto en konden we net uit het centrum bij familie parkeren dus waren we zo weg. Later de tv-beelden gezien, verbaasde me niks, wát een volk liep ertussenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk niet wat wij ooit nog een kampioenschap in die hoedanigheid en vorm op de Coolsingel zullen vieren
99 is ook de hele teringzooi afgebroken plunderingen alles
Nah, volgens mij draai je het een beetje om. De politie schoot omdat ze in het nauw gedreven werd door groepen jongeren die erop uit waren om de boel te laten ontsporen.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Er werd iemand neergeschoten. Dat was de voornaamste reden, dat de rellen begonnen
Ik heb volgens mij nog een stapeltje kampioenskranten liggenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Heb later de beelden en foto's gezien hoe de Coolsingel er toen bijstond. Heb hier ergens nog oude krantenfoto's liggen.
Welke?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:50 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Feyenoord zou zich bij NEC gemeld hebben voor Lasse Schöne.. Dat meldt een NEC-fansite tenminste.
Go Bertje, Go Bertjequote:Bondscoach Bert van Marwijk betreurt dat steeds meer Nederlandse talenten op jonge leeftijd naar het buitenland vertrekken. Dat vertelde de keuzeheer van Oranje vandaag even na aankomst in Goiania, waar Oranje morgen een oefeninterland tegen Brazilië speelt.
'Ik vind het een heel slechte zaak,' zei Van Marwijk. 'Nederlandse clubs zijn juist zo goed in opleiden. Dan moeten ze toch drie of vier jaar plezier van een talent hebben. Daarbij is het in mijn ogen ook beter voor de talenten zelf. Neem iemand als Jeffrey Bruma. Die was misschien wel verder geweest als hij al twee jaar in het eerste van Feyenoord had gespeeld. Ik snap dat het moeilijk is vanwege allerlei Europese regels. Maar eigenlijk zouden er keiharde afspraken gemaakt moeten worden, zodat het niet meer mogelijk is dat talenten op heel jonge leeftijd vertrekken.'
Ik heb nog een paar van die canal+ kampioensschalenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:51 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nog een stapeltje kampioenskranten liggen
Haha, ja ik ook iddquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar van die canal+ kampioensschalen
Verbaasd me ernstig, wmb is hij daar nog lang niet klaar voor.quote:Ricky van Wolfswinkel vertrekt bij FC Utrecht. De spits verkast naar de Portugese club Sporting Lissabon. De Portugezen maken reeds melding van de transfer op de officiële website van de club. Met de transfer is naar verluidt zo’n 5,4 miljoen euro gemoeid.
Van Wolfswinkel speelde in totaal twee seizoenen voor FC Utrecht. Dit seizoen was hij clubtopscorer. In totaal speelde Wolfie 60 competitieduels voor Utreg waarin hij 22 keer scoorde. Hiervoor kwam hij uit voor Vitesse. Dit was tevens zijn debuutjaar in het profvoetbal. Voor de Arnhemmers kwam hij 33 keer binnen de lijnen, daarin scoorde hij acht keer.
In totaal speelde Van Wolfswinkel 93 wedstrijden in de Eredivisie. De medische keuring heeft Van Wolfswinkel al doorstaan en hij zal vrijdag nog gepresenteerd worden bij zijn nieuwe club. De spits van Jong Oranje tekent een contract voor vijf jaar in het Estádio José Alvalade.
verbaasde mij ook, relatief laag bedrag ook want Utrecht heeft wel een paar miljoen betaalt voor hem. Lag zeker niet zo lekker.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:57 schreef Chewbalhaar het volgende:
Nou heb ik sowieso nooit gedacht dat hij zou komen, maar gezien hij hier door sommigen wel eens genoemd wordt:
[..]
Verbaasd me ernstig, wmb is hij daar nog lang niet klaar voor.
Inderdaad. De prijs is niet je van het, maar Van Wolfswinkel is momenteel gewoon ook nog lang niet goed genoeg als eerste spits van Sporting. Een hoop van z'n doelpunten dit seizoen waren ook penalties. Vind het geen goede stap voor hemquote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
verbaasde mij ook, relatief laag bedrag ook want Utrecht heeft wel een paar miljoen betaalt voor hem. Lag zeker niet zo lekker.
Van Someren zei vorige week nog dat er alleen de hoofdprijs goed was voor spelers en dit is gen hoofdprijs.
Vertel?quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:08 schreef macca728 het volgende:
trouwens Johan Derksen was weer lekker positief over Feyenoord bij TV Rijnmond maar het blijkt wel dat de VvF gewoon de baas zijn nu en Gudde een sprekende pop is geworden.
Verrassend.... Duidelijk echte vrienden voor het leven, toch?quote:Overigens wel vreemd dat toen Feyenoord het risico droeg de VvF wel geld trokken maar nu het andersom is ze niet zo happig zijn om bv Dost te financieren.
dat de VvF gewoon hetzelfde hebben gezegd als die geldschieter/Rvc lid van Sparta.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:18 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Vertel?
[..]
Verrassend.... Duidelijk echte vrienden voor het leven, toch?
maar Beenhakker hoefde er niet uit van eindverantwoordelijke man, Gudde dus.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 00:37 schreef Caland het volgende:
Verrassend joh, Derksen is het holmaatje van Beenhakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |