abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:02:28 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97635717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja hier op Fok! zeker, of welke betrouwbare bron heb je dat horen melden? :P
Had het van voetbalinfo.nl oid, maar dat bleek de enige bron te zijn. Hadden zelfs zijn leeftijd nog verkeerd :')

Seizoenskaart trouwens in de post zie ik nu *O* Weer een jaar ellende.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:11:37 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97636159
Schandalig trouwens dat Van Hanegem er niet op staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97636342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Had het van voetbalinfo.nl oid, maar dat bleek de enige bron te zijn. Hadden zelfs zijn leeftijd nog verkeerd :')

Jammer, word graag verrast met onverwacht positief transfernieuws. Maar wat dat betreft zijn we niet verwend bij Feyenoord. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:18:06 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97636455
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:15 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Jammer, word graag verrast met onverwacht positief transfernieuws. Maar wat dat betreft zijn we niet verwend bij Feyenoord. :P
In het verleden echt pijnlijk vaak blij gemaakt met een dooie mus inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:37:47 #155
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_97637391
Ik kijk absoluut niet uit naar het nieuwe seizoen. Het wordt weer kut, kut en kut.
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:38:43 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97637432
Ik kijk er op één of andere manier altijd wel weer naar uit na een paar weekjes zomerstop. Hoe zeer ik ook heb verlangd naar het einde van vorig seizoen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97637778
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:
Ik kijk absoluut niet uit naar het nieuwe seizoen. Het wordt weer kut, kut en kut.
Als Fer en Wijnaldum vertrekken, er verder geen spelers bij komen, en Mario en de spelers nog steeds niets hebben bijgeleerd, wel ja.

Als ze wat sterker zijn geworden, wat wijzer, en ze krijgen wat meer vertrouwen doordat het balletje hopelijk wat vaker wél goed valt, dan kan het ook zomaar weer top 5 worden. Niet dat dat een feestje waard is, maar weer een seizoen met degradatie zorgen en als top de middenmoot, dat trek ik niet nog eens.

Maar je zou zeggen dat er toch meer in moet zitten. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:50:54 #158
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_97637957
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Fer en Wijnaldum vertrekken, er verder geen spelers bij komen, en Mario en de spelers nog steeds niets hebben bijgeleerd, wel ja.

Als ze wat sterker zijn geworden, wat wijzer, en ze krijgen wat meer vertrouwen doordat het balletje hopelijk wat vaker wél goed valt, dan kan het ook zomaar weer top 5 worden. Niet dat dat een feestje waard is, maar weer een seizoen met degradatie zorgen en als top de middenmoot, dat trek ik niet nog eens.

:{w Na elke zomerstop gaan we gewoon weer kampioen worden *O* 8-)
Vaak is die euforie alweer snel verdwenen. :'(
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:09:00 #159
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97638729
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:37 schreef voice-over het volgende:
Hoe vaak ga je dat nog herhalen?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_97638838
Wie gaat volgend seizoen in de spits spelen?
pi_97638998
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:11 schreef Sloggi het volgende:
Wie gaat volgend seizoen in de spits spelen?
Fernandez.
pi_97639066
Dani?
pi_97639353
Guyon natuurlijk. :')

Van Geel zei bij de presentatie van Fernandez dat hij in principe als eerste spits is gehaald en dat we het met hem in eerste instantie moeten gaan doen.
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:23:41 #164
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97639392
Zolang er geen spits bijkomt wel ja, maar daar geloof ik niet zo in.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 2 juni 2011 @ 23:58:29 #165
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_97640989
Net weer een paar staatsloten besteld. Mocht ik die Jackpot pakken dan komt Feyenoord er zo uit te zien volgend seizoen:

Velthuizen
Fernandez - Vlaar - De Vrij - Zuiverloon
Vormer - Roorda
Schone
Bellamy - Van Wolfswinkel - Miyaichi

WE WORDEN KAMPIOEN!!! *O* *O*
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_97642878
Leuk ploegje, niks mis mee.
pi_97643056
Zuiverloon is rechtsback. ;)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:12:00 #168
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_97644294
quote:
10s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:58 schreef PIETR het volgende:
Net weer een paar staatsloten besteld. Mocht ik die Jackpot pakken dan komt Feyenoord er zo uit te zien volgend seizoen:

Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone

Als ik de Staatsloterij win ga ik echt mijn geld niet uitgeven aan Feyenoord hoor :') .
2000 light years from home
pi_97644620
Ik wel. :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:25:56 #170
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97644669
Ik ook, tegen 12% rente uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_97644730
:D
  vrijdag 3 juni 2011 @ 01:40:37 #172
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_97645105
quote:

Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone

Hoeveel kan je ook al weer winnen, 27 mil?
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
  vrijdag 3 juni 2011 @ 02:05:00 #173
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_97645689
quote:

Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone

Niet echt een ploegje waarmee we kunnen presteren in de Champions League het seizoen daarop, maar goed :P.
Feyenoord Rotterdam
pi_97645880
quote:

Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone

Ook al win je, komt er niet zo uit te zien man
  vrijdag 3 juni 2011 @ 04:27:00 #175
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97647265
quote:

Velthuizen
Vormer - Roorda
Schone

Ik ga voor je duimen _O_

quote:
In afwachting van de mogelijk vertrekkende spelers Georginio Wijnaldum en Leroy Fer, kijkt Feyenoord uit naar potentiële versterkingen. Daarbij heeft Mario Been aangegeven dat hij in Lasse Schöne een goede vervanger ziet zitten in één van de twee mogelijk vertrekkende spelers bij Feyenoord.

Schöne speelde bij Lyngby BK in zijn geboorteland en werd daar op 16-jarige leeftijd gescout door het Scandinavisch georiënteerde SC Heerenveen. Hij tekende in 2007 bij de Nijmeegse club en ligt nog tot 30 juni 2012 vast bij NEC.

Het is nog niet duidelijk wat de vraagprijs van NEC is en of ze de speler wel willen verkopen. Feyenoord hoopt met de groep investeerders in de rug een goed bod uit te brengen op de 22-jarige spelbepaler van NEC. Het is ook nog mogelijk dat Feyenoord door verkopen van Fer en Wijnaldum zelf nog wat kan doen met het transferbudget. De club wil voor het vertrek van mogelijke spelers al kijken wat de prijs van Schöne is.
Zal wel niet, maargoed...
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 3 juni 2011 @ 07:27:02 #176
268409 voice-over
pi_97647628
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 22:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Als Been zijn spelers eindelijk eens positiespel leert, dan wel ja. Maar ik heb het afgelopen seizoen geen enkel behoorlijk 'driehoekje' gezien. Zelfs in de Hoofdklasse amateurs voetballen ze beter.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 07:30:29 #177
268409 voice-over
pi_97647640
quote:
14s.gif Op donderdag 2 juni 2011 23:09 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je dat nog herhalen?
Tot ik eens behoorlijk voetbal te zien krijg. Dit is het meest afgrijselijke Feyenoord-elftal in de historie. Individueel zitten er een paar aardige spelers tussen maar als team is het 1 groot drama. Trainer Been maakt het allemaal wanstaltiger met zijn wisselbeleid en zouteloze praatjes.
pi_97648144
pittig stuk op lunatic... Wat is waar?

http://lunaticnews.nl/
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:48:39 #179
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97648204
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:42 schreef mister_popcorn het volgende:

Veel zal er wel van waar zijn. De mensen daar zijn zeer goed ingelicht over het reilen en zeilen van de club. Toon van de brief bevalt me alleen niet zo, komt wat gefrustreerd over.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 3 juni 2011 @ 08:52:48 #180
268409 voice-over
pi_97648259
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef Happel het volgende:

Toon van de brief bevalt me alleen niet zo, komt wat gefrustreerd over.
Is niet meer dan normaal. Een zeer slechte trainer zonder zelfinzicht die weigert op te stappen. Gek word je ervan.
pi_97650161
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 08:48 schreef Happel het volgende:

[..]

Veel zal er wel van waar zijn. De mensen daar zijn zeer goed ingelicht over het reilen en zeilen van de club. Toon van de brief bevalt me alleen niet zo, komt wat gefrustreerd over.
Tja ben het ook voor een groot gedeelte met ze eens, maar ben bang dat het geen enkel nut heeft..
pi_97650496
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:32 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Tja ben het ook voor een groot gedeelte met ze eens, maar ben bang dat het geen enkel nut heeft..
Denk het ook niet. Been heeft nu eenmaal een enorme plaat voor z'n kop, en gelooft in z'n eigen kwaliteiten (wat natuurlijk wel goed is, aan een onzekere trainer heb je ook niks :P ).

Het vervelende is alleen dat Feyenoord volgens mij best van Been af zou willen maar geen geld heeft voor de afkoopsom, en Been dus niet het inzicht heeft dat hij beter de eer aan zichzelf kan houden en Feyenoord verder zou helpen als hij vrijwillig zou opstappen.

Had hij na Psv-uit al moeten doen overigens, maar dat terzijde. :)
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:01:56 #183
268409 voice-over
pi_97650805
quote:
Van Gastel en Fräser klaar voor hoofdtrainerschap
AD

Jean-Paul van Gastel en Henk Fräser mogen vanaf komend seizoen als hoofdtrainer in het betaalde voetbal aan de slag. De twee oud-Feyenoorders zijn geslaagd voor de cursus Coach Betaald Voetbal, zo maakte de KNVB vrijdag bekend.
Laat Van Gastel het maar overnemen. Slechter kan het toch niet worden.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:02:04 #184
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_97650807
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:

Eens.

quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:01 schreef voice-over het volgende:

[..]

Laat Van Gastel het maar overnemen. Slechter kan het toch niet worden.
Heeft al aangegeven nog een jaar met de A door te willen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:07:06 #185
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97650939
quote:
Feyenoord 'strikt' Van Nistelrooy

Feyenoord wil het seizoen openen met een oefenwedstrijd tegen het Spaanse Malaga. De Rotterdammers zijn zo goed als akkoord met de club uit de Primera División, die gisteren Ruud van Nistelrooy presenteerde als nieuwe spits. Malaga overweegt in Nederland ook oefenduels met FC Utrecht en Roda JC af te werken.

De vriendschappelijke partij tegen Feyenoord zal worden gespeeld in het laatste weekeinde van juli, een week voor de start van de competitie. Op die dag combineert Feyenoord in de Kuip de traditionele Open Dag met de eerste oefenwedstrijd op eigen veld.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:08:22 #186
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_97650965
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 10:47 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Denk het ook niet. Been heeft nu eenmaal een enorme plaat voor z'n kop, en gelooft in z'n eigen kwaliteiten (wat natuurlijk wel goed is, aan een onzekere trainer heb je ook niks :P ).

Het vervelende is alleen dat Feyenoord volgens mij best van Been af zou willen maar geen geld heeft voor de afkoopsom, en Been dus niet het inzicht heeft dat hij beter de eer aan zichzelf kan houden en Feyenoord verder zou helpen als hij vrijwillig zou opstappen.

Hadden we dan wel van PSV in de kuip gewonnen als we een andere trainer hadden?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:09:26 #187
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_97650997
quote:

Komt wel erg hatelijk over.

''De opmerking dat de Kromme geen echte Feyenoorder is zal ik maar niet in detail uit een zetten''

''Je was zelfs zo enthousiast dat je er voor zorgde dat Makaay en Gio de handdoek gooide.''

''Luc heb je ook al ‘weggepest’ terwijl deze jongen minimaal 4,5 uur per week extra trainde net als Fer en Wijnaldum trouwens.''

Wat een onzin allemaal.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:09:35 #188
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_97651003
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:07 schreef Happel het volgende:

[..]

Titel is misleidend. ;( Mooi dat er een Open Dag komt trouwens
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_97651417
Hmm.. een Open Dag met een wedstrijd tegen Malaga.
Dat gaat problemen geven let maar op.
Heb zo het vermoeden dat als ik om 13.30 aankom het stadion al bommetje vol zit en de wedstrijd als seizoenskaart houder niet kan zien.
Hell To The Liars
pi_97651759
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Droopie het volgende:
Heb zo het vermoeden dat als ik om 13.30 aankom het stadion al bommetje vol zit en de wedstrijd als seizoenskaart houder niet kan zien.
Zal wel meevallen.
pi_97651785
quote:

Wat een slecht stuk zeg.
pi_97651897
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:26 schreef Droopie het volgende:
Ik neem aan dat de Open dag bijvoorbeeld eindigt om 17.00 uur en dat de aanvang van de wedstrijd tegen Malaga om 18.30u is bijvoorbeeld.

Lijkt me dus niks aan de hand, aangezien je wel gewoon zal moeten betalen voor de wedstrijd, dus open dag bezoekers zonder entreebewijs zullen niet blijven zitten.
pi_97652051
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:08 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hadden we dan wel van PSV in de kuip gewonnen als we een andere trainer hadden?
Misschien niet, al verwacht ik dat de drive bij de spelers hetzelfde zou zijn om de vernedering recht te zetten. Maar ik denk in ieder geval dat we dan in de overige wedstrijden meer punten hadden gehaald. Al zou het slechts 3 punten meer geweest zijn, dan hadden we Play-offs gehaald en misschien zelfs Europees voetbal behaald, wat ook het nodige financiële voordeel oplevert.

Misschien was Feyenoord dus ook financieel beter afgeweest als ze Been hadden ontslagen. De afkoopsom had je wel terugverdient door het evt behalen van Europees voetbal, spelers die zich beter hadden ontwikkeld (en dus meer waard zouden zijn geworden), en icm de betere resultaten ook een grotere aantrekkingskracht van Feyenoord voor nieuwe spelers.
pi_97652122
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien niet, al verwacht ik dat de drive bij de spelers hetzelfde zou zijn om de vernedering recht te zetten. Maar ik denk in ieder geval dat we dan in de overige wedstrijden meer punten hadden gehaald. Al zou het slechts 3 punten meer geweest zijn, dan hadden we Play-offs gehaald en misschien zelfs Europees voetbal behaald, wat ook het nodige financiële voordeel oplevert.

Misschien was Feyenoord dus ook financieel beter afgeweest als ze Been hadden ontslagen. De afkoopsom had je wel terugverdient door het evt behalen van Europees voetbal, spelers die zich beter hadden ontwikkeld (en dus meer waard zouden zijn geworden), en icm de betere resultaten ook een grotere aantrekkingskracht van Feyenoord voor nieuwe spelers.
Juist. Maar hij heeft toch altijd geroepen dat hij best wilt opstappen als de rest achter hem niet verder met hem wilt, prima toch, pak je koffers maar en vertrek. Het is zo godvergeten jammer dat we geen geld hebben voor een nieuwe coach. Van Gastel kan nog beter voor de groep, jammer dat hij zo slim is om niet gelijk in het diepe te springen...
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:53:50 #195
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97652193
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:09 schreef PIETR het volgende:

[..]

Komt wel erg hatelijk over.

''De opmerking dat de Kromme geen echte Feyenoorder is zal ik maar niet in detail uit een zetten''

''Je was zelfs zo enthousiast dat je er voor zorgde dat Makaay en Gio de handdoek gooide.''

''Luc heb je ook al ‘weggepest’ terwijl deze jongen minimaal 4,5 uur per week extra trainde net als Fer en Wijnaldum trouwens.''

Wat een onzin allemaal.
Let wel, dat ze meer weten dan de standaard supporter. Zal dus vast een kern van waarheid in zitten.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:39:25 #196
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_97655472
Ik geloof niet dat hij Makaay of Gio heeft doen stoppen, en dat hij Luc weggepest heeft. Dat is toch te onzinning voor woorden?
  vrijdag 3 juni 2011 @ 13:39:51 #197
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_97655484
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 13:39 schreef PIETR het volgende:
Ik geloof niet dat hij Makaay of Gio heeft doen stoppen, en dat hij Luc weggepest heeft. Dat is toch te onzinning voor woorden?
Mij verbaast niks meer bij Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 3 juni 2011 @ 14:07:07 #198
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_97656395
Zal allemaal best, dat ze bij lunatic iets meer weten dan degemiddelde supporter, maar het is vaak genoeg ook smaakmakerij en smaad. In hun nieuwste stukje benoemen ze bijvoorbeeld ook dat we helemaal geen tijd hebben voor de voorronde europa league, omdat we ook nog naar engeland moeten, en ze vinden hun snoepreisje blijkbaar belangrijker dan inkomsten voor de club...

quote:
Hoogtepunt was dat jij zelf het AD hebt gebeld om tijd en locatie van het gesprek door te geven.
Dit zou natuurlijk ook wel heel kwalijk zijn, agz hij zogenaamd zo boos was op Willem toen die aan het AD verteld had dat ze een kroket en een uitsmijter op hadden :X
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:37:43 #199
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_97661744
quote:
De fans van Feyenoord blijven een rotsvast vertrouwen houden in hun club. Ondanks het matige seizoen en de daaruit resulterende tiende plek verkocht de club tot op heden meer seizoenskaarten dan vorig jaar rond dit tijdstip. Zo’n 25.000 supporters hebben zich volgens RTV Rijnmond al verzekerd van de passe partout.

Niet alleen heeft Feyenoord een tegenvallend voetbaljaar achter de rug, ook deed de club nog geen aankopen die de hoop op betere tijden zouden kunnen aanwakkeren. In tegendeel zelfs: volgens diverse berichten loopt de club het risico in de zomer enkele dragende krachten te verliezen. Met name Georginio Wijnaldum en Leroy Fer zijn in trek.

Mogelijk heeft de geste van Feyenoord om bij iedere seizoenskaart een boek van clubicoon Coen Moulijn cadeau te doen de verkoop van de seizoenskaarten gestimuleerd. De voormalig international overleed begin januari op 73-jarige leeftijd.
O+
pi_97661886
Dat had ik niet verwacht. :D
Mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')