quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
SBS6 nu. Marco van Basten. Hij begrijpt het
Marco van Bastenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:39 schreef TheGreatHooD het volgende:
SBS6 nu. Marco van Basten. Hij begrijpt het
Pfff, er is geen enkele Russische speler uit hun nationale selectie die ik niet bij Feyenoord zou willen hebben hoorquote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef voice-over het volgende:
Nooit van gehoord. Russische talenten vind ik niet indrukwekkend.
Gelukkig stroom jij wel over van talent.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 14:52 schreef voice-over het volgende:
Nooit van gehoord. Russische talenten vind ik niet indrukwekkend.
Zeker. Een oude lul als ik kunnen ze altijd wel gebruiken.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Gelukkig stroom jij wel over van talent.
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat jij inderdaad uitstekend een waterzak kan dragen. Die zijn schaars tegenwoordig.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:12 schreef voice-over het volgende:
[..]
Zeker. Een oude lul als ik kunnen ze altijd wel gebruiken.
quote:Jonathan de Guzman krijgt binnenkort mogelijk gezelschap van een ex-Feyenoorder: André Bahia.
De centrale verdediger, die uit Rotterdam-Zuid mag vertrekken, staat in de belangstelling van Real Mallorca. Naast de Braziliaan is ook Cédric Mongongu van AS Monaco een optie. De veelbelovende Fransman degradeerde met de club uit het Prinsendom naar de Ligue 2 en is daardoor een stuk goedkoper. (AS)
Lijkt me een enorme kwaliteitsimpulsquote:Op zondag 5 juni 2011 11:35 schreef Cara het volgende:
Bahia gaat al 3 jaar volgens geruchten naar 80 portugese/spaanse/braziliaanse clubs, maar hij zit er nog steeds
Ik heb veel vertrouwen dat hij blijft hoorquote:
Ik hoop dat hij de knoop door hakt ipv haakt.quote:
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij de knoop door hakt ipv haakt.
ja alleen jammer dat ryo waarschijnlijk weg is.. kreeg een beetje het gevoel dat Biseswar hem als concurentie zag en wou laten zien net zo goed te kunnen spelen. Denk dat Biseswar ook wel die druk nodig heeft en niet moet denken dat die zomaar in de basis kan spelenquote:Op woensdag 1 juni 2011 19:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vinden jullie eigenlijk dat Biseswar ook moet blijven ?
quote:Op zondag 5 juni 2011 13:38 schreef Euribob het volgende:
Hebben jullie Wijnaldum en Kuyt trouwens ook met elkaar zien praten in de dug-out tijdens de wedstrijd Nederland-Brazillië?
en jij denkt dat ze hem bij een club gaan plaatsen waar die geen europees voetbal kan spelen?quote:Op zondag 5 juni 2011 13:41 schreef Caland het volgende:
Ik zie Ryo wel weer terugkeren hoor, no way dat die een verblijfsvergunning gaat krijgen.
Ik hoop dat het het havenbedrijf wordt, hoe gaaf zou dat zijnquote:Op zondag 5 juni 2011 13:46 schreef mega-worstje het volgende:
weet iemand eigenlijk al wat over een nieuwe shirt sponsor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |