Zal Bodar leuk vinden. Oh nee, die speelt voor het verkeerde team.....quote:
Welk vak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
Ik kan mij niet concentreren op mijn studieboeken. Vooral omdat alles zo verspreid is over zoveel sheets en boeken raak ik er telkens weer uit.
Dat heet nou rechtenstudiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
Ik kan mij niet concentreren op mijn studieboeken. Vooral omdat alles zo verspreid is over zoveel sheets en boeken.
Ja, volgens mij wel. Is toch ook prachtig?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was er laatst nou zo lyrisch over goederenrecht en de eigenschappen die je daar voor moest hebben?? Was jij dat MO?
Indeedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Is toch ook prachtig?!
Goederenrecht was anders bij ons ook een heel dik struikelvakquote:
Vind vrij veel interesantquote:
Handelsverkeersrecht en IPR heb ik nooit gehad..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vond Handelsverkeersrecht en IPR leuk.
En dan toch deze master kiezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef Picchia het volgende:
Ik vond constitutioneel recht en bestuursrecht het leukst, vooral omdat het politiek geladen is.
Ach, dan leer ik nog wat. En fiscaal is ook publieksrecht. Dus net als met de andere publieksrechtelijke rechtsgebieden wordt alles netjes voorgekauwd.quote:
Nee, van Bologna. Glossen bestuderen, enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het handelsverkeer. Universiteit van Franeker toevallig?
Ga weer studeren danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow
Hm. Psychologie lijkt mij ook leuk . Zeker de forensische variant
Ah, Bartolus en zo. De grootste jurist ooit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, van Bologna. Glossen bestuderen, enzo.
Aanrechtstudiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nu een aanrechtstudie nog. Meer vrouwen achter het aanrecht
Welterusten iedereen
Jij moet wel een wijs mens zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga weer studeren dan![]()
Alhoewel... Tegenwoordig wordt een 2e (en 3e en 4e etc) )studie volgen wel erg duur
Godzijdank was ik net op tijd
Ja, en dat is geneetisch bepaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
De grootste jurist van deze tijd is natuurlijk Wilfred Genee.
Rot op. Dries van Agt, weet je nogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
De grootste jurist van deze tijd is natuurlijk Wilfred Genee.
Hij reist met het OV dusquote:
Oh god, heb ik het te bont gemaakt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef Nautilus. het volgende:
Wie weet dat ik binnenkort eens naar Nijmegen reis
Ja, of hij kwam iemand afhalen. Of hij ging wat friet scoren bij 'Smullers'.quote:
Dat laatste was het natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, of hij kwam iemand afhalen. Of hij ging wat friet scoren bij 'Smullers'.
Was een grapje. In die roze schoenen ben ik nog wel geinteresseerd trouwens.quote:
Truste Moquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was een grapje. In die roze schoenen ben ik nog wel geinteresseerd trouwens.
Die TT is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
Ik mis een illustratieve animated gif bij de TT in de OP
Ach ja, gun hem ook een lolletjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk voort uit de fantasie van TS
Leve de Partij voor de Vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb het gezien ja
Fijn dat hij eindelijk wat tegengas krijgt..![]()
Jij dit ook??
http://www.scribd.com/doc(...)Unnik-Von-Der-Dunk-1
De vooroordelen zijn gewoon waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Links Italië is blij "Het is niet te geloven"
Indeedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Leve de Partij voor de Vrijheid van meningsuiting
Italië is gewoon de bananenrepubliek van de EU, maar de huidige heerser heeft zoveel macht dat het echt niet gezond meer is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef waht het volgende:
Ik ben blij voor links Italië, maar iets zegt mij dat links Italië dezelfde figuren als Berlo herbergt, zij het met een andere mening.
Aan de andere kant is er maar één persoon die de Italiaanse media bezit, en die mag best wat meer kritiek krijgen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
De vooroordelen zijn gewoon waar.![]()
Kijk naar de oksels van de vrouw die vooraan haar hand opsteekt.
Dat is waarschijnlijke een Duitsequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
De vooroordelen zijn gewoon waar.![]()
Kijk naar de oksels van de vrouw die vooraan haar hand opsteekt.
Dat past wel bij een bananenrepubliek...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië is gewoon de bananenrepubliek van de EU, maar de huidige heerser heeft zoveel macht dat het echt niet gezond meer is.
Maar niet binnen de EU. Helaas heeft het CDA hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat past wel bij een bananenrepubliek...
Ja, en die neger is Samuel L. Jackson.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijke een Duitse
Niks mis met Italiaanse vrouwen
Dat is waarschijnlijk inderdaad ook geen Italiaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en die neger is Samuel L. Jackson.
Het CDA?? Heel allenig?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet binnen de EU. Helaas heeft het CDA hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk inderdaad ook geen Italiaan.
Er was een paar jaar geleden een stemming in het Europese Parlement die de mediamacht van Berlusconi wou inbinden, die werd niet aangenomen omdat de Nederlandse leden van de Europese Christen Democraten (dus het CDA) tegenstemden. Daar is nog een Tegenlicht uitzending over geweest.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Er was een paar jaar geleden een stemming in het Europese Parlement die de mediamacht van Berlusconi wou inbinden, die werd niet aangenomen omdat de Nederlandse leden van de Europese Christen Democraten (dus het CDA) tegenstemden. Daar is nog een Tegenlicht uitzending over geweest.
Jij komt uit Andalusië?quote:
Jah, hoi.quote:
Let maar niet op, 3-voud kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden. Daarom is het ook zo'n gefrustreerd en gepikeerd mannetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij komt uit Andalusië?
Dat soort snorren komen ook altijd te laat en zeker met grapjes.
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Let maar niet op, 3-voud kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden. Daarom is het ook zo'n gefrustreerd en gepikeerd mannetje.
Uit Andalusië denk ik. Toch?quote:
Goed, dan ontwijk je het.quote:
Ik vind en vond je altijd maar een gefrustreerd kereltje. Neuk eens een wijf.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Goed, dan ontwijk je het.
En ik vond je nog wel 1 van de meest sympathieke van POL...
Hoi.quote:
Beginnen je opgelopen blauwtjes bij Whiskers zijn tol te eisen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind en vond je altijd maar een gefrustreerd kereltje. Neuk eens een wijf.
Ik ben hier echt de enige die bij Whiskers een blauwtje gelopen heeft hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beginnen je opgelopen blauwtjes bij Whiskers zijn tol te eisen?
Dan heb je wat avonden/nachten gemist.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:22 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben hier echt de enige die bij Whiskers een blauwtje gelopen heeft hoor.
Alsof ik een dame kan (en wil) scoren van 35+. De bewuste avond was ik trouwens (net als deze avond) behoorlijk bezopen. Dan lul ik ook maar wat. Geen idee wie Whiskers precies is verder.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beginnen je opgelopen blauwtjes bij Whiskers zijn tol te eisen?
Ja, ze vindt me wel lief en leuk inderdaad. Net zoals jou.quote:
"Die bewuste avond" waren er een stuk of 5.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof ik een dame kan (en wil) scoren van 35+. De bewuste avond was ik trouwens (net als deze avond) behoorlijk bezopen. Dan lul ik ook maar wat. Geen idee wie Whiskers precies is verder.
Je begrijpt het niet denk ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:24 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, ze vindt me wel lief en leuk inderdaad. Net zoals jou.
En iedereen wel.
Ja, ga maar gauw, tor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet denk ik.
Anniwee, ik ga slapen. Good night all.
Schijnbaar kreeg Voorschrift dat ook nogal eens te horen op de meet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind en vond je altijd maar een gefrustreerd kereltje. Neuk eens een wijf.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Alsof ik een dame kan (en wil) scoren van 35+. De bewuste avond was ik trouwens (net als deze avond) behoorlijk bezopen. Dan lul ik ook maar wat. Geen idee wie Whiskers precies is verder.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:15 schreef eriksd het volgende:
Echter, later op de avond schoof men bij ons aan want “this is where the magic happens”. Bovendien stond VS op de tafel te dansen op ABBA, dus dat trok ook wel de aandacht. Met het voetbal op de achtergrond ging met name Friek driftig in discussie.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah, het was nog wel zo gezellig met kapitein D66 aan onze tafel.
quote:Op zondag 29 mei 2011 03:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vond het een tof gesprekje dat we hadden Friek.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, heb enorm genoten van zijn mensenrechten discussie met GS.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Over mensenrechten hadden we het op een gegeven moment. Dat ik dat als minimale conditie zag waaraan elke staat moest voldoen. Vervolgens ging het ongeveer zo:
GSbrdr: "Ah, dan DWING jij dus om bepaalde mensen deze rechten te erkennen?"
Friek_: "Nou ja, dwingen, zo zou ik het ook weer niet willen noemen."
GSbrdr: "Wel!"
Friek_: "Nee, kijk het z-"
GSbrdr: "WEL!"
Friek_ "NEE."
quote:
Dan tel je nogal erg ruim. Heb mezelf zelfs een avond duidelijk geërgerd aan de manier van posten van mevrouw Whiskers.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:26 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Die bewuste avond" waren er een stuk of 5.
Deceptie dus?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:37 schreef Friek_ het volgende:
Zo, dat was ongeveer de meet vanuit mij dus.
http://www.elsevier.nl/we(...)r-Estland-moeten.htmquote:Er zijn maar heel weinig mensen die tijdig in de gaten hebben gehad dat de Sovjet Unie een verderfelijk land was met een verderfelijk systeem. Mensen zoals Alexander Solzhenitsyn, Karel van het Reve, Ronald Reagan, Edward Teller en Arthur Koestler. Jawel, allemaal mensen die door de linkse Europese intelligentsia zijn uitgelachen of verketterd.
PHP schrijft tegenwoordig voor de Elsevier in plaats van in POL?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)r-Estland-moeten.htm
Ronald Reagan, ja, een van de weinige Amerikanen die het communisme verderfelijk vond! Wanhopig een punt verzinnen.!
Op de meet? Nee zeker niet, was gezellig, goede sfeerquote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:21 schreef Mutant01 het volgende:
Zo te horen een goede zaak dat ik er niet was.
Wat is het toch ook een opmerkelijk tijdschrift.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 07:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/we(...)r-Estland-moeten.htm
Ronald Reagan, ja, een van de weinige Amerikanen die het communisme verderfelijk vond! Wanhopig een punt verzinnen.!
Zucht, wat bezielt mensen om aan wildvreemden allerlei on belangrijke details uit hun leven te gaan vertellen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:52 schreef Friek_ het volgende:
Om 7.30u 's ochtends in de trein zitten met je teringgare kop is nooit leuk, maar vooral niet als je naast je vader zit die besluit om complete verhalen aan je op te gaan hangen over pietluttigheden zoals een nieuw raamkozijn, tv en dekbedovertrek.
Z'n vader lijkt me geen wildvreemde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zucht, wat bezielt mensen om aan wildvreemden allerlei on belangrijke details uit hun leven te gaan vertellen.
Ik zou gewoon antwoorden dat jij een nieuwe woonwagen hebt gekocht omdat je net vrij bent gekomen na een straf van 12 jaar vanwege een liquidatie in een drugszaak, en dat je nog op zoek bent naar een nieuwe inrichting voor je woonwagen en of hij even z'n adres wil geven.
Ahaaa, gefeliciteerd kerel!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Zo, weer een jaartje dichterbij de dood.
Gefeliciteerd, opa.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh ja, das waar ook, niet voor iedereen is vader een wildvreemde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Z'n vader lijkt me geen wildvreemde.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook, niet voor iedereen is vader een wildvreemde.
Dan is het door jou voorgestelde verhaal ophangen als reactie wel een stuk interessanter.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oh ja, das waar ook, niet voor iedereen is vader een wildvreemde.
Proficiat, oude lul.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Gefeliciteerd! Ik moet nog twee nachtjes slapen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 08:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Hitler wist dat toch al.... groot visionair die man.quote:Er zijn maar heel weinig mensen die tijdig in de gaten hebben gehad dat de Sovjet Unie een verderfelijk land was met een verderfelijk systeem
Op Hemelvaart, hoe toepasselijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Ik moet nog twee nachtjes slapen.
En Hitler was zeker ook een briljante veldheer......quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:11 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hitler wist dat toch al.... groot visionair die man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoezo werken mensen eigenlijk niet op Hemelvaart, ik vind dat de normaalste zaak van de wereld. Op kantoor werd ik ook al raar aangekeken toen ik zei er helemaal niet mee bezig te zijn wanneer de volgende vrije dag zou zijn geweest.quote:
Het werd ook hoog tijd dat mijn verjaardag eens als officiële vrije dag werd erkend.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En Hitler was zeker ook een briljante veldheer......
Hm Barbarossa was zijn grootste hulp aan de geallieerden, dat dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede veldheer voor ons, laten we het daar op houden.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Hij wel weer hoor, mazzelpik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:41 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen
Ow ja, vanaf donderdag heb ik bijna twee weken vakantie.
Vraag elke willekeurige Pool, Balt, Tsjech etc. en die zullen er anders over denken.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm Barbarossa was zijn grootste hulp aan de geallieerden, dat dan weer wel.
Ja ach pech voor hun.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vraag elke willekeurige Pool, Balt, Tsjech etc. en die zullen er anders over denken.
Barbarossa had kunnen slagen, als Hitler niet zo spastisch zijn zinnen had gezet op Stalingrad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm Barbarossa was zijn grootste hulp aan de geallieerden, dat dan weer wel.
Ach, ook genoeg Oost-Europeanen die de nazi's met open armen ontvingen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vraag elke willekeurige Pool, Balt, Tsjech etc. en die zullen er anders over denken.
Hij had het gewoon moeten platgooien, niet bezetten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Barbarossa had kunnen slagen, als Hitler niet zo spastisch zijn zinnen had gezet op Stalingrad.
Fixed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ook genoeg Oost-Europeanen die de nazi's met open armen ontvingen.
Hij had zich beter kunnen focussen op Moskou. Met meer troepen hadden de Moffen die stad gewoon ingenomen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij had het gewoon moeten platgooien, niet bezetten.
Maar goed, wie ben ik.
Dat vind ik dus niet, ik heb respect voor Baltische volkeren die tot ver in de jaren 50 nog een Guerilla-oorlog tegen de Sovjets bleven voeren. De laatste strijders hebben tot ver in de jaren 80 zich nog kunnen verstoppen voor de autoriteiten.quote:
Excuus. U heeft gelijk.quote:
Ze waren toch al in de buitenwijken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij had zich beter kunnen focussen op Moskou. Met meer troepen hadden de Moffen die stad gewoon ingenomen.
Dat heeft ie juist met Stalingrad gedaan en heeft daarmee een ideaal verdedigingsbolwerk gemaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij had het gewoon moeten platgooien, niet bezetten.
Maar goed, wie ben ik.
De laatste halte van de tram naar het Kremlin, maar ze zijn daarna heel snel weer de stad uitgemikt.quote:
Ja, ze waren al bij het eerste perron van de trambaan die naar het Rode Plein leidde.quote:
Daarbij ging het notabene vooral om de naam van de stadquote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Barbarossa had kunnen slagen, als Hitler niet zo spastisch zijn zinnen had gezet op Stalingrad.
Barbarossa had kunnen slagen als Hitler zich in de winter had ingegraven en niet was doorgegaan met de aanval op Moskou, want die was uitgesteld omdat Hitler zo nodig de Oekraine etc. moest aanvallen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, van een korporaal kan je ook geen tactisch / strategisch inzicht verwachten.
Nou, wat een pech toch.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat heeft ie juist met Stalingrad gedaan en heeft daarmee een ideaal verdedigingsbolwerk gemaakt.
Het probleem was dat toen de Russen aanvielen in een tangbeweging, die stomme Oostenrijkse korporaal z'n leger verbood om terug te trekken. Die 200.000 man hadden "ze" op een ander moment best goed kunnen gebruiken.
Maar een dergelijke omsingeling had al eerder op een grote schaal plaatsgevonden, daar hebben de Duitsers het doen maandenlang in uitgehouden alvorens uit te breken. Dat gaf Hitler het idee dit in Stalingrad nog eens te kunnen overdoen.
quote:Details differ, depending on the source. But generally, all agree, that on December, 2nd, a recon batallion of the 258. infantry division (sorry for the mistake -it was not a tank division) entered Khimki. It's several kms from the Kremlin, but if you consider, that in 40ies most Moscow was covered by low buildings, they could really see the domes(copulas) of the Kremlin towers.
Dat is dan wel weer cool, de eersten sinds Napoleon.quote:
Geen idee, ik was nog niet geboren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
Voor wie waren jullie (rechtsen) eigenlijk? De Sovjets of de Moffen?
Oh ongetwijfeld. Maar zaten jullie te juichen voor de fascisten of voor de commi's?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:09 schreef eriksd het volgende:
Ik vond het beide tuig. Maar Moskou bereiken is natuurlijk best illuster.
Achteraf gezien.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, ik was nog niet geboren.
Duitsland, maar dat heeft dan eigenlijk niets met politieke sympathie te maken, maar meer met Pruisisch eergevoel wat vele eeuwen voor het nationaal-socialisme terugligt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
Voor wie zat jij te juichen, de grote misdadigers of de nog grotere misdadigers?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld. Maar zaten jullie te juichen voor de fascisten of voor de commi's?
Met de kennis van nu natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Duitsland, maar dat heeft dan eigenlijk niets met politieke sympathie te maken, maar meer met Pruisisch eergevoel wat vele eeuwen voor het nationaal-socialisme terugligt.
Achteraf gezien was het een foute keus geweest, want hetgeen wat nog over was van de Pruisische natie is compleet verwoest en komt nooit meer terug, op een paar hedendaagse stuiptrekkingen na.
Hm moeilijke vraag, ze hebben beiden misdaden begaan die te walgelijk zijn voor woorden en waar ik onmogelijk tussen kan kiezen. Maar puur politiek gezien? Denk dan alsnog de Nazi's.quote:
De Sovjets.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor wie zat jij te juichen, de grote misdadigers of de nog grotere misdadigers?
You don't win a war by dying for your country. You win a war by making the other poor dumb bastard die for his.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
Om de een of andere reden vind ik het nazisme enger dan het communisme. Ook zonder Hitler was de genocide doorgezet. Dat terwijl in de Sovjet-Unie Stalin met name het grote monster was. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Sovjet-Unie zich na de dood van Stalin voorbeeldig heeft gedragen, integendeel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm moeilijke vraag, ze hebben beiden misdaden begaan die te walgelijk zijn voor woorden en waar ik onmogelijk tussen kan kiezen. Maar puur politiek gezien? Denk dan alsnog de Nazi's.
Ik heb denk ik evt. meer met het fascisme dan het communisme, dus puur daarom.
Ik denk dat het beter vertoeven was in pre-oorlog Nazi Duitsland dan in Sovjet Rusland.quote:
Oh, daar ben ik ook van overtuigd. Mits je voldeed aan het ideaalbeeld van de nazi's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter vertoeven was in pre-oorlog Nazi Duitsland dan in Sovjet Rusland.
Weet het bijna wel zeker overigens, tenzij je Jood was maar goed.
Dat klopt helemaal, achteraf gezien was het een foute keus.quote:
Je hebt een punt hoor, ik kan met goed geweten ook moeilijk kiezen tussen beiden in retrospect omdat je weet wat er gebeurd is. Maar eerlijk is eerlijk, zou ik rond 1930 geleefd hebben dan zou ik waarschijnlijk meer zien in een Nazistisch systeem dan een communistisch systeem, wellicht ook omdat het vleugje nationalisme en een herrijzend Duitsland gewoon romantisch is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om de een of andere reden vind ik het nazisme enger dan het communisme. Ook zonder Hitler was de genocide doorgezet. Dat terwijl in de Sovjet-Unie Stalin met name het grote monster was. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Sovjet-Unie zich na de dood van Stalin voorbeeldig heeft gedragen, integendeel.
Verder vind ik de uitgangspunten van het communsime wat prettiger dan die van het fascisme.
Gelukkig hadden de meest Noord-West-Europese volkeren daar geen last van inderdaad, het credo van de Nazi's was niet voor niets een "vriendelijke" bezetting, voor zover dat mogelijk was/is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik ook van overtuigd. Mits je voldeed aan het ideaalbeeld van de nazi's.
Ik zou Stalin eerder als grotere boef zien dan Lenin, want Stalin heeft miljoenen mensen in de Holodomor bewust laten verhongeren (grotere genocide dan de Holocaust), heeft miljoenen etnische groeperingen bewust vermoord / etnische zuiveringen gepleegd / naar Goelags gestuurd etc. en ook binnen de Russische bevolking zelf honderduizenden mensen gedood.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, ik kan met goed geweten ook moeilijk kiezen tussen beiden in retrospect omdat je weet wat er gebeurd is. Maar eerlijk is eerlijk, zou ik rond 1930 geleefd hebben dan zou ik waarschijnlijk meer zien in een Nazistisch systeem dan een communistisch systeem, wellicht ook omdat het vleugje nationalisme en een herrijzend Duitsland gewoon romantisch is.
Maar goed, in retrospect hadden beiden mannen gewoon vroegtijdig een kogel moeten krijgen, wellicht Lenin wel iets meer dan Stalin overigens, of in dat opzicht Marx just to be certain.
Uiteindelijk zijn het mannen zoals Stalin en Lenin die de Sovjet-Unie naar de rand van de afgrond hebben gebracht. Je zag ook dat de situatie iets verbeterde na de dood van Stalin. Niet dat de Sovjet-Unie plots een vrije staat werd waar je veilig kon leven, maar het terreurbewind van Stalin was in ieder geval afgelopen. Neemt niet weg dat de S-U gewoon een mislukt experiment is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, ik kan met goed geweten ook moeilijk kiezen tussen beiden in retrospect omdat je weet wat er gebeurd is. Maar eerlijk is eerlijk, zou ik rond 1930 geleefd hebben dan zou ik waarschijnlijk meer zien in een Nazistisch systeem dan een communistisch systeem, wellicht ook omdat het vleugje nationalisme en een herrijzend Duitsland gewoon romantisch is.
Maar goed, in retrospect hadden beiden mannen gewoon vroegtijdig een kogel moeten krijgen, wellicht Lenin wel iets meer dan Stalin overigens, of in dat opzicht Marx just to be certain.
Dat wel, maar zonder Lenin was Stalin gewoon niets, zonder Lenin was de hele Sovjet Unie niet eens van de grond gekomen, daar doelde ik meer op. Niet een leider aanpakken, maar het hele systeem. Gewoon het politieke stelsel ontwortelen in plaats van onthoofden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zou Stalin eerder als grotere boef zien dan Lenin, want Stalin heeft miljoenen mensen in de Holodomor bewust laten verhongeren (grotere genocide dan de Holocaust), heeft miljoenen etnische groeperingen bewust vermoord / etnische zuiveringen gepleegd / naar Goelags gestuurd etc. en ook binnen de Russische bevolking zelf honderduizenden mensen gedood.
Als je puur naar cijfers zou kijken, dan maakt Stalin een "betere" indruk dan Hitler. Wel kan ik begrijpen dat de beginselen van een politiek systeem je mischien meer aanspreken, dat staat dan los van de misdaden die Stalin heeft gepleegd.
Kan me niet voorstellen dat ze er blij mee zijn, ik vond het betreurenswaardig.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef remlof het volgende:
Sfeerbeeld van de Piazza della Duomo in Milaan gisteravond:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me alles behalve verstandig, dat is gewoon de eerste domino een enorme zet gevenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:24 schreef fokthesystem het volgende:
Zo, zo, een verstandige pvda-er? en dan ook nog de pvv steunen?
-knip-
Het vertrek van Griekenland uit de eurozone kan volgens Vermeend
worden bespoedigd door het land een ’bruidsschat’ te geven. Een
combinatie van lagere rente en deels kwijtschelding.
Dat is nog eens steun uit onverdachte hoek voor de pvv/wilders!
Dat heb ik nou bij de communisten, zelfs post-Stalin zou ik er nog niet dood gevonden willen worden, sterker nog, anno 2011 zou ik er nog niet dood gevonden willen worden. Oost-Europa, de Slavische volkeren en de staat van die landen trekt me dus totaal niet, zou er niet eens een vakantie boeken. Moskou of St. Petersburg zou ik wellicht nog wel een keer willen bezoeken of werken, maar verder absoluut niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn het mannen zoals Stalin en Lenin die de Sovjet-Unie naar de rand van de afgrond hebben gebracht. Je zag ook dat de situatie iets verbeterde na de dood van Stalin. Niet dat de Sovjet-Unie plots een vrije staat werd waar je veilig kon leven, maar het terreurbewind van Stalin was in ieder geval afgelopen. Neemt niet weg dat de S-U gewoon een mislukt experiment is.
Overigens blijf ik erbij dat de nazi's enger waren en zijn. Heb veel docu's gezien en boeken gelezen. Hun ideologie is gewoon eng, heel eng.
Je geeft zelf al het argument waarom het wel verstandig zou zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me alles behalve verstandig, dat is gewoon de eerste domino een enorme zet geven
HOE DURFT U!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Vind de uitspraken van Vermeend nogal makkelijk. Hij trapt verschillende open deuren, zoals erik als schrijft. Vooral bedoeld om het stemvee te plezieren.
Kapitalisme werkt niet, ook letterlijk vaak. Kapitalisten zijn VEELS TE graaierig, hebberig. (Edgar J Hoover) dus werkt het systeem zichzelf om zeep, is nu gaande.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:23 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens blijf ik erbij dat de nazi's enger waren en zijn. Heb veel docu's gezien en boeken gelezen. Hun ideologie is gewoon eng, heel eng.
Nu nog er door heen gaan, NL ook.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:25 schreef eriksd het volgende:
Vermeend is een goede vent maar die hele brief bestaat uit open deuren.
Dat van de pvda, of pvv?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:27 schreef KoosVogels het volgende:
Vind de uitspraken van Vermeend nogal makkelijk. Hij trapt verschillende open deuren, zoals erik als schrijft. Vooral bedoeld om het stemvee te plezieren.
Wat heeft dit met Nazisme te maken?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kapitalisme werkt niet, ook letterlijk vaak. Kapitalisten zijn VEELS TE graaierig, hebberig. (Edgar J Hoover) dus werkt het systeem zichzelf om zeep, is nu gaande.
Wat btereft de leeuwen, cheeta's, tijgers, daar hebben zebra's, antilopen etc. het ook niet zo op.
Wij mensen VINDEN onszelf slimmerdus is het tijd voor echte verdeel en heers(-zelf!) , groep bij groep, goede buren zijn.
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Kapitalisme werkt niet, ook letterlijk vaak. Kapitalisten zijn VEELS TE graaierig, hebberig. (Edgar J Hoover) dus werkt het systeem zichzelf om zeep, is nu gaande.
Wat btereft de leeuwen, cheeta's, tijgers, daar hebben zebra's, antilopen etc. het ook niet zo op.
Wij mensen VINDEN onszelf slimmerdus is het tijd voor echte verdeel en heers(-zelf!) , groep bij groep, goede buren zijn.
Niet problemen fokthesystem te snappen, gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Nazisme te maken?
In dit geval de PvdA, neem ik aan.quote:
En wat is de rol van de PvdA?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Nazisme te maken?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Helaas koos, misschien ooit, paar jaar verder, rijper e.d.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:30 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt.
Ik kan alleen nog maar dromen van dat moment, vrees ik.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:32 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Helaas koos, misschien ooit, paar jaar verder, rijper e.d.
quote:
Is dat zo een gefotoshopte opblaas-buik-neger die honger heeft terwijl dat totaal niet hoeft?quote:
De PvdA is de as van het kwaad en de spin in het web, maar FTS snap ik niet.quote:
quote:Cursus Amsterdams voor Nieuwe Nederlanders: Structon is de afkorting voor "Structureel Ontwrichten"
Die pvv steun van vermeend, dat zette wat ganglia in beweging bij deze en gene, hetgeen direct zoals het hoort volgens handboek pvda-soldaat aan nazi's gekoppelt dient te worden.quote:
Nou groot, dat is bewust klein gehoudenquote:
Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Mij gaat het puur om de ideologie en die van nazi's vind ik gewoon eng. Dat je zo sterk gelooft in je eigen superioriteit dat je andere volkeren systematisch om gaat leggen, vind ik om de een of andere reden nog enger dan het Sovjet-beleid.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat heb ik nou bij de communisten, zelfs post-Stalin zou ik er nog niet dood gevonden willen worden, sterker nog, anno 2011 zou ik er nog niet dood gevonden willen worden. Oost-Europa, de Slavische volkeren en de staat van die landen trekt me dus totaal niet, zou er niet eens een vakantie boeken. Moskou of St. Petersburg zou ik wellicht nog wel een keer willen bezoeken of werken, maar verder absoluut niet.
Dat is zeer zeker waar, maar vervang superioriteit door gelijkheid of goedheid en je hebt Stalin.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Mij gaat het puur om de ideologie en die van nazi's vind ik gewoon eng. Dat je zo sterk gelooft in je eigen superioriteit dat je andere volkeren systematisch om gaat leggen, vind ik om de een of andere reden nog enger dan het Sovjet-beleid.
Ook de Sovjet-Unie is walgelijk bleken, dat ontken ik ook niet. Punt is dat het nazisme is gebouwd op haat jegens bepaalde groepen mensen, terwijl het communisme juist uitgaat van de gelijkheid van de mens. Het is alleen spijtig dat dit uitgangspunt zo verschrikkelijk slecht tot uiting is gebracht.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waar, maar vervang superioriteit door gelijkheid of goedheid en je hebt Stalin.
Je hebt je kennelijk nog niet verdiept in de oorlogen als gevoerd door de Islam....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:47 schreef KoosVogels het volgende:
Ja, dat is weer een heel ander verhaal. Mij gaat het puur om de ideologie en die van nazi's vind ik gewoon eng. Dat je zo sterk gelooft in je eigen superioriteit dat je andere volkeren systematisch om gaat leggen, vind ik om de een of andere reden nog enger dan het Sovjet-beleid.
Gelijkheid van de mens met wat als norm?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook de Sovjet-Unie is walgelijk bleken, dat ontken ik ook niet. Punt is dat het nazisme is gebouwd op haat jegens bepaalde groepen mensen, terwijl het communisme juist uitgaat van de gelijkheid van de mens. Het is alleen spijtig dat dit uitgangspunt zo verschrikkelijk slecht tot uiting is gebracht.
Eens.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelijkheid van de mens met wat als norm?
Nazisme was ook voor gelijkheid van de mens, met de Ariër als norm. Gelijkheid van de mens als uitgangspunt zegt dus echt totaal niks.
Kruisvaarders hebben duizenden joden afgeslacht en in Turkije, wat toen nog onderdeel was van het Byzantijnse Rijk hebben ze mede-christenen (kinderen en bejaarden) geroosterd en opgegeten. Waarom zou ik de kruisvaarders niet mogen noemen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je hebt je kennelijk nog niet verdiept in de oorlogen als gevoerd door de Islam....
En nee de kruisvaarders dan noemen om de boel te ontwijken helpt niet, die gingen voor het geld, goederen, lebensraum.
Onzin. Het nazisme beschouwde de multi-etnische samenleving als een trap waarbij de ariers helemaal bovenaan staan. Volgens het communisme is ieder mens echter gelijk. Helaas pakte het slecht uit want uiteindelijk was de partij toch wat gelijker dan de rest.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelijkheid van de mens met wat als norm?
Nazisme was ook voor gelijkheid van de mens, met de Ariër als norm. Gelijkheid van de mens als uitgangspunt zegt dus echt totaal niks. Het is de invulling ervan die het kwalijk maakt of niet, en dat is met het communisme net zo kwalijk gebleken als bij het Nazisme. Dus ik vind niet dat je kan spreken van een "in beginsel was het niet kwalijk".
Precies wat ik verwachtte, opschreef, en je doet het nog ook, je kent de Islam oorlog geschiedenis niet (dus naast- niet met- de kruisvaarders) Je gaat gelijk een pvda-er meteeen naar anderen wijzen, want je weet het niet, Islam is übermensch unter Allah(=G-d) denken, en hier willen ze dat ook invoeren. Geloof je niet, bekeer je je niet? keel doorsnijden (en andere vrolijke manieren...)quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:57 schreef KoosVogels het volgende:
Kruisvaarders hebben duizenden joden afgeslacht en in Turkije, wat toen nog onderdeel was van het Byzantijnse Rijk hebben ze mede-christenen (kinderen en bejaarden) geroosterd en opgegeten. Waarom zou ik de kruisvaarders niet mogen noemen?
Ja, dus die partij, "zelf", partijleden en geaffilieerden stonden bovenaan de trap. De bonzen waren niets anders dan de Ariërs van de Nazi's. Mensen uit mindere regionen en die minder "productief" waren werden net zo hard in de goelag gesmeten als de zigeuners bij de Nazi's.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onzin. Het nazisme beschouwde de multi-etnische samenleving als een trap waarbij de ariers helemaal bovenaan staan. Volgens het communisme is ieder mens echter gelijk. Helaas pakte het slecht uit want uiteindelijk was de partij toch wat gelijker dan de rest.
Dat moeten we koesteren. Hoort erbij.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef EchtGaaf het volgende:
[marokkanen]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uwstoet-lastig.dhtml
[/marokkanen]
![]()
Oke, en nu? Hoe komt het dan toch dat het gros van de moslims zich gewoon normaal kan gedragen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Precies wat ik verwachtte, opschreef, en je doet het nog ook, je kent de Islam oorlog geschiedenis niet (dus naast- niet met- de kruisvaarders) Je gaat gelijk een pvda-er meteeen naar anderen wijzen, want je weet het niet, Islam is übermensch unter Allah(=G-d) denken, en hier willen ze dat ook invoeren. Geloof je niet, bekeer je je niet? keel doorsnijden (en andere vrolijke manieren...)
We moeten ze inderdaad doodknuffelen en tolereren dat hun leiders het doodzwijgenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat moeten we koesteren. Hoort erbij.
Toch?
quote:'Marokkaanse jongens', zegt Te Braak. 'Nog geen zestien, want ze hadden geen scooters.'
Zucht. Ik weet dat jij denkt dat ik het communisme probeer op te hemelen, maar dat is niet het geval. Ik kijk gewoon puur naar de ideologie en constateer dat het communisme minder verwerpelijk is. Maar goed, daar ben jij het toch niet mee eens, dus laat maar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, dus die partij, "zelf", partijleden en geaffilieerden stonden bovenaan de trap. De bonzen waren niets anders dan de Ariërs van de Nazi's. Mensen uit mindere regionen en die minder "productief" waren werden net zo hard in de goelag gesmeten als de zigeuners bij de Nazi's.
Maar goed, als jij anders wilt geloven dan mag dat, ga je gang.
Dat dacht ik helemaal niet, maar oke als je het zo wilt spelen, laat maar weer dan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zucht. Ik weet dat jij denkt dat ik het communisme probeer op te hemelen, maar dat is niet het geval. Ik kijk gewoon puur naar de ideologie en constateer dat het communisme minder verwerpelijk is. Maar goed, daar ben jij het toch niet mee eens, dus laat maar.
daarom zeg ik ook 'gelijk een pvda-er'. Taal virtuoos...quote:
Sleeping cell's. Die kiezen t.z.t. echt niet voor het 'westen'.quote:Oke, en nu? Hoe komt het dan toch dat het gros van de moslims zich gewoon normaal kan gedragen?
Wat ik overigens wel grappig vind, is dat jij mij verwijt naar anderen te wijzen, terwijl de discussie over de islam is aangewakkerd door jouw verwijzing naar anderenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 10:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Precies wat ik verwachtte, opschreef, en je doet het nog ook, je kent de Islam oorlog geschiedenis niet (dus naast- niet met- de kruisvaarders) Je gaat gelijk een pvda-er meteeen naar anderen wijzen, want je weet het niet, Islam is übermensch unter Allah(=G-d) denken, en hier willen ze dat ook invoeren. Geloof je niet, bekeer je je niet? keel doorsnijden (en andere vrolijke manieren...)
De schoonfamilie van mijn zus is islamitisch en ik heb niet echt het geval dat zij de strijdbaal gaan oppakken om ons allemaal af te maken. Het zal je wellicht verbazen, maar de meeste moslims zijn ook gewoon mensen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook 'gelijk een pvda-er'. Taal virtuoos...
[..]
Sleeping cell's. Die kiezen t.z.t. echt niet voor het 'westen'.
Zoals in elke oorlog, ook met extremisten, zijn er passieve lui, angsthazen e.d. of dus degene die ergens moeten wachten tot het fluitsignaal gaat. Dit is waar o.a. de pvv voor waarschuwt, hopelijk hebben ze het mis. Echter het gedrag en de uitlatingen van de gelovigen, incl. hun eigen moskee ruïnerende imams.....
Ach, eigenlijk moet je gewoon een keer een Jood daar naar binnen sturen in zo'n Moskee en daar even een tirade laten houden. Dat volk mag wel een keer (hard) de deksel op de neus krijgen, en dat meen ik serieus. Zo voed je je kinderen niet op, en zeker niet in een land als Nederland.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:04 schreef EchtGaaf het volgende:
En ze discussiëren ook altijd heerlijk weg.
Precies. Het gedonder gaat gewoon door, ze passen zich gewoon niet aan. Je merkt het steeds weer, ook hier, je kan er niet normaal mee discussiëren. Binnen een enkel post heb je een knallende ruzie. Ze zijn bovendien volstrekt ongrijpbaar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk moet je gewoon een keer een Jood daar naar binnen sturen in zo'n Moskee en daar even een tirade laten houden. Dat volk mag wel een keer (hard) de deksel op de neus krijgen, en dat meen ik serieus. Zo voed je je kinderen niet op, en zeker niet in een land als Nederland.
Dat je dergelijke denkbeelden er op nahoudt in je zandbak moet je dat helemaal zelf weten, maar hier in Nederland geloven we nog in respect en fatsoen, en je gaat niet dergelijke leuzen scanderen naar een rouwstoet, en al helemaal niet(!) dit in verdediging nemen of negeren als gemeenschapsvertegenwoordiging.
Maar goed, het zal wel weer genegeerd worden en diezelfde kutkoters staan morgen weer te kankeren en papa en mama zitten weer thuis niks te doen.
Ja maar nu speel je het weer op de persoon, we weten wie je bedoeld en hij heeft hier niks geen schuld aan noch speelt hij in deze discussie een rol, dus om hem er nou bij te halen vind ik ook niet gepast eerlijk gezegd. Dat is een beetje onterecht mensen over een kam scheren.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Precies. Het gedonder gaat gewoon door, ze passen zich gewoon niet aan. Je merkt het steeds weer, ook hier, je kan er niet normaal mee discussiëren. Binnen een enkel post heb je een knallende ruzie. Ze zijn bovendien volstrekt ongrijpbaar.
Nog maar niet te spreken over dat ontvlambare, lichtgeraakte temperament.
Huh? waarom een Jood? Doel je op Cohen met zijn thee?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:07 schreef Voorschrift het volgende:
Ach, eigenlijk moet je gewoon een keer een Jood
Ik denk dat ie de moskee niet levend zal verlaten dan...quote:daar naar binnen sturen in zo'n Moskee en daar even een tirade laten houden.
Dat zie je verkeerd, moslims zijn krijgers, en de NL politie moet/mag hen als opper-krijgers wegrossen trappen, sleuren e.d. ergens als ze moeilijk doen.quote:Dat volk mag wel een keer (hard) de deksel op de neus krijgen, en dat meen ik serieus. Zo voed je je kinderen niet op, en zeker niet in een land als Nederland.
Nee niks van dat alles.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Huh? waarom een Jood? Doel je op Cohen met zijn thee?
[..]
Ik denk dat ie de moskee niet levend zal verlaten dan...
[..]
Dat zie je verkeerd, moslims zijn krijgers, en de NL politie moet/mag hen als opper-krijgers wegrossen trappen, sleuren e.d. ergens als ze moeilijk doen.
Ik heb hem nog nooit kritisch zien zijn of ergens afstand zien nemen....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar nu speel je het weer op de persoon, we weten wie je bedoeld en hij heeft hier niks geen schuld aan noch speelt hij in deze discussie een rol, dus om hem er nou bij te halen vind ik ook niet gepast eerlijk gezegd. Dat is een beetje onterecht mensen over een kam scheren.
En lichtgeraakt temperament of licht ontvlambaar hebben wel meer mensen last van, mijzelf incluis.
Shit, ik heb ff niet door over wie jullie het hebben en wil het graag weten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit kritisch zien zijn of ergens afstand zien nemen....
Je kan ze inderdaad niet over 1 kam scheren. Ik ken hier een Marokkaanse mevrouw, helaas post ze niet meer in dit topic, een geweldige uitzondering.
Dat hoeft van mij ook niet zozeer, wat heeft hij er mee uit te staan? Ik wil ook wel excuses aanbieden aan de Grieken voor de tokkies op Chersonissos maar daar hebben zij en ik ook vrij weinig aan. Wat je wel kan doen is het in de gemeenschap zelf (derhalve de moskee/buurthuizen) gewoon aanpakken, aanspreken en berispen, ofwel die kuttokkies een klap verkopen op Chersonissos (en in de bar) zelf.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:16 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit kritisch zien zijn of ergens afstand zien nemen....
Je kan ze inderdaad niet over 1 kam scheren. Ik ken hier een Marokkaanse mevrouw, helaas post ze niet meer in dit topic, een geweldige uitzondering.
Nou nee. Straks wordt die doodgeknuffeld door anderen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Shit, ik heb ff niet door over wie jullie het hebben en wil het graag weten.
Ja maar...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nou nee. Straks wordt die doodgeknuffeld door anderen.
Het was wel obvious hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:21 schreef fokthesystem het volgende:
Meta communicatie over een ghost binnen beperkte kring van opvattingen.....
3 x fout, 3 voud, laat gaan...
Als ik in Griekenland op vakantie zou zijn, en iemand sprak mij aan op die asociale Nederlanders, dan zou ik gewoon tegen hun zeggen dat ik me kapot zou schamen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet zozeer, wat heeft hij er mee uit te staan? Ik wil ook wel excuses aanbieden aan de Grieken voor de tokkies op Chersonissos maar daar hebben zij en ik ook vrij weinig aan. Wat je wel kan doen is het in de gemeenschap zelf (derhalve de moskee/buurthuizen) gewoon aanpakken, aanspreken en berispen, ofwel die kuttokkies een klap verkopen op Chersonissos (en in de bar) zelf.
Wat iemand hier op het forum afkeurt of niet boeit vrij weinig me dunkt.
Op 't randje hoor.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Hun genen zijn bovendien te veel verschillend voor de onze.
Nee, dat is niet zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Hun genen zijn bovendien te veel verschillend voor de onze.
Gisteren in nrc next een column van een islamitische schrijfster, over haar jeugd in Slough (engeland) op een KATHOLIEKE school.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
En als ik hier als Marokkaan rond zou huppelen, en zowaar daar kan je ook om 2 redenen niet s aan doen, dan zou ik hier krachtig afstand nemen.
En sowieso zo Nederlands mogelijk doen.![]()
Iedereen die geen haai wilde worden reten ze aan stukken?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gisteren in nrc next een column van een islamitische schrijfster, over haar jeugd in Slough (engeland) op een KATHOLIEKE school.
Klonk aangepast, tot je bij de conclusies komt, vrij vertaald: ken uw zelf en uw vijand...
quote:Slough
Come friendly bombs and fall on Slough!
It isn't fit for humans now,
There isn't grass to graze a cow.
Swarm over, Death!
Come, bombs and blow to smithereens
Those air -conditioned, bright canteens,
Tinned fruit, tinned meat, tinned milk, tinned beans,
Tinned minds, tinned breath.
Mess up the mess they call a town-
A house for ninety-seven down
And once a week a half a crown
For twenty years.
And get that man with double chin
Who'll always cheat and always win,
Who washes his repulsive skin
In women's tears:
And smash his desk of polished oak
And smash his hands so used to stroke
And stop his boring dirty joke
And make him yell.
But spare the bald young clerks who add
The profits of the stinking cad;
It's not their fault that they are mad,
They've tasted Hell.
It's not their fault they do not know
The birdsong from the radio,
It's not their fault they often go
To Maidenhead
And talk of sport and makes of cars
In various bogus-Tudor bars
And daren't look up and see the stars
But belch instead.
In labour-saving homes, with care
Their wives frizz out peroxide hair
And dry it in synthetic air
And paint their nails.
Come, friendly bombs and fall on Slough
To get it ready for the plough.
The cabbages are coming now;
The earth exhales.
Had moeten zijn "genen"quote:
quote:
Is er een linkje waar ik dat kan lezen?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Gisteren in nrc next een column van een islamitische schrijfster, over haar jeugd in Slough (engeland) op een KATHOLIEKE school.
Klonk aangepast, tot je bij de conclusies komt, vrij vertaald: ken uw zelf en uw vijand...
Niet dat ik weet. Zal tzt wel op internet komen op de nrc site.quote:
Vijand?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vast wel, ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Zal tzt wel op internet komen op de nrc site.
En oh ja, op de plek van die katholieke school, komt nu een moskee.quote:
Lees het tzt maar, ze kan het beter verwoorden dan ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:31 schreef Morendo het volgende:
Wie was de vrouw en wat was de strekking van haar betoog?
We volgen slechts de massa/wereld dan...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vijand?
Ugh, deze SC gaat weer down the drain.
Het spijt me, maar ik deel toch niet die opvatting over de wereld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:33 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
We volgen slechts de massa/wereld dan...
Slough is het afvalputje van Engeland. Dat is elke dag te zien bij Politie Op Je Hielen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:25 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ambtenaar economische zaken, hoge politie beambte, rapporten weg, werken voor koning van marokko rings a bell? thuisland verenigingen? e.d.? oogkleppen mag, maar dan is je schrik des te groter. Voorkomen is beter dan genezen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik deel toch niet die opvatting over de wereld.
Ik zal nooit een Islamiet op een Christelijke school neerzetten op papier als een "ken uw vijand" geval die undercover de samenleving ondermijnt, en eerlijk gezegd hou ik me graag verre van dergelijke uitingen, ik vind ze nogal grotesk.
Ja joh, laten we iedereen met een kleurtje weigeren van onze christelijke scholen, het zouden maar zo undercover agenten in opleiding kunnen zijn, en je kan natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen iedereen met een kleurtje te isoleren en uit te bannen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:36 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
ambtenaar economische zaken, hoge politie beambte, rapporten weg, werken voor koning van marokko rings a bell? thuisland verenigingen? e.d.? oogkleppen mag, maar dan is je schrik des te groter. Voorkomen is beter dan genezen.
Maar klagers die alleen maar met hoofddoekje op de (-zelfs katholieke) scholen willen is natuurlijk prima....quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
Ja joh, laten we iedereen met een kleurtje weigeren van onze christelijke scholen, het zouden maar zo undercover agenten in opleiding kunnen zijn, en je kan natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen iedereen met een kleurtje te isoleren en uit te bannen.
Je weet maar nooit!
Gast, ik ben klaar met je in deze, ik wil er niet eens op in gaan.
Jij gaat veel verder, jij stelt dat elke islamiet niet in aanmerking moet komen voor die positie en dat is w.m.b. walgelijk. Als er daadwerkelijk iemand is die dwarsligt op een school dan kan je hem/haar er af sturen inderdaad, maar bij voorbaat zeggen dat mensen met een kleur niet welkom zijn is gewoon, ja, dat ik dit nog moet uitleggen zeg.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:40 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar klagers die met hoofddoekje op de katholieke school willen is natuurlijk prima....
Niet-handschudden op NL scholen, uitstekend....
Maar o wee, een hond, in de taxi of ov ! en buschauffeur met kruisbeeldje, dat mag niet van Allah ! kom in verweer !
Mijn idee, maar als jij yin bent ben ik yang in deze, is de discussie ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
Jij gaat veel verder, jij stelt dat elke islamiet niet in aanmerking moet komen voor die positie en dat is w.m.b. walgelijk. Als er daadwerkelijk iemand is die dwarsligt op een school dan kan je hem/haar er af sturen inderdaad, maar bij voorbaat zeggen dat mensen met een kleur niet welkom zijn is gewoon, ja, dat ik dit nog moet uitleggen zeg.
Zulke mentaliteit inderdaad, zoals de 'moslim gluipers' bij de begrafenis stoet riepen, gelukkig hebben we de foto's nog...quote:
Je doet nu net alsof alle "Marokkanen / Nieuwe Nederlanders" uit Marokko hiernaartoe zijn gekomen. We hebben het nu over gastjes van 15 jaar. Dan moet het probleem toch veel dieper liggen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik heb mijn post verder uitgewerkt en genunceerd:
[POLCAFE#2036] Waar de tieten in het rond zwaaien
Hopelijk is mijn standpunt zo duidelijk over het voetlicht gekomen.
Ja, maar ze groeien wel op met ouders, opa's en oma's die er wel rechtstreeks vandaan komen...En dat heeft denk ik toch heel veel invloed.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof alle Marokkanen uit Marokko hiernaartoe zijn gekomen. We hebben het nu over gastjes van 15 jaar. Dan moet het probleem toch veel dieper liggen.
Ik denk juist dat die ouders, opa's en oma's te weinig invloed hebben. Dat is naar mijn idee ook het probleem.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:58 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, maar ze groeien wel op met ouders, opa's en oma's die er wel rechtstreeks vandaan komen...En dat heeft denk ik toch heel veel invloed.
Ik beken: ik werk eigenlijk voor de Duitsers. Ben namelijk 1/8 Duits.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 11:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja joh, laten we iedereen met een kleurtje weigeren van onze christelijke scholen, het zouden maar zo undercover agenten in opleiding kunnen zijn, en je kan natuurlijk niet vroeg genoeg beginnen iedereen met een kleurtje te isoleren en uit te bannen.
Je weet maar nooit!
Gast, ik ben klaar met je in deze, ik wil er niet eens op in gaan.
Hoe komt dat dan volgens jou?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die ouders, opa's en oma's te weinig invloed hebben. Dat is naar mijn idee ook het probleem.
Hoezo 'te weinig invloed?'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik denk juist dat die ouders, opa's en oma's te weinig invloed hebben. Dat is naar mijn idee ook het probleem.
Denk dat de ouwelui dat gespuis teveel hun gang laat gaan.quote:
We dumpen je op de Groot-Pruissische school der journalistiek dan, waar je enkel je bezig mag houden met Pruissische vraagstukken, wel zo veilig voor ons Nederlanders.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beken: ik werk eigenlijk voor de Duitsers. Ben namelijk 1/8 Duits.
Ik ben half Duits, dus eigenlijk ben ik een operative van de Duitse geheime dienst die hierheen is gekomen om het koningshuis gevangen te nemen, derhalve ook mijn deelname aan de erewacht op Prinsjesdag in Nederlands uniform.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik beken: ik werk eigenlijk voor de Duitsers. Ben namelijk 1/8 Duits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |