Zal Bodar leuk vinden. Oh nee, die speelt voor het verkeerde team.....quote:
Welk vak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
Ik kan mij niet concentreren op mijn studieboeken. Vooral omdat alles zo verspreid is over zoveel sheets en boeken raak ik er telkens weer uit.
Dat heet nou rechtenstudiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
Ik kan mij niet concentreren op mijn studieboeken. Vooral omdat alles zo verspreid is over zoveel sheets en boeken.
Ja, volgens mij wel. Is toch ook prachtig?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was er laatst nou zo lyrisch over goederenrecht en de eigenschappen die je daar voor moest hebben?? Was jij dat MO?
Indeedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Is toch ook prachtig?!
Goederenrecht was anders bij ons ook een heel dik struikelvakquote:
Vind vrij veel interesantquote:
Handelsverkeersrecht en IPR heb ik nooit gehad..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vond Handelsverkeersrecht en IPR leuk.
En dan toch deze master kiezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef Picchia het volgende:
Ik vond constitutioneel recht en bestuursrecht het leukst, vooral omdat het politiek geladen is.
Ach, dan leer ik nog wat. En fiscaal is ook publieksrecht. Dus net als met de andere publieksrechtelijke rechtsgebieden wordt alles netjes voorgekauwd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |