Zal Bodar leuk vinden. Oh nee, die speelt voor het verkeerde team.....quote:
Welk vak?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
Ik kan mij niet concentreren op mijn studieboeken. Vooral omdat alles zo verspreid is over zoveel sheets en boeken raak ik er telkens weer uit.
Dat heet nou rechtenstudiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:34 schreef Picchia het volgende:
Ik kan mij niet concentreren op mijn studieboeken. Vooral omdat alles zo verspreid is over zoveel sheets en boeken.
Ja, volgens mij wel. Is toch ook prachtig?!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie was er laatst nou zo lyrisch over goederenrecht en de eigenschappen die je daar voor moest hebben?? Was jij dat MO?
Indeedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel. Is toch ook prachtig?!
Goederenrecht was anders bij ons ook een heel dik struikelvakquote:
Vind vrij veel interesantquote:
Handelsverkeersrecht en IPR heb ik nooit gehad..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:44 schreef Nautilus. het volgende:
Ik vond Handelsverkeersrecht en IPR leuk.
En dan toch deze master kiezenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:45 schreef Picchia het volgende:
Ik vond constitutioneel recht en bestuursrecht het leukst, vooral omdat het politiek geladen is.
Ach, dan leer ik nog wat. En fiscaal is ook publieksrecht. Dus net als met de andere publieksrechtelijke rechtsgebieden wordt alles netjes voorgekauwd.quote:
Nee, van Bologna. Glossen bestuderen, enzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:46 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het handelsverkeer. Universiteit van Franeker toevallig?
Ga weer studeren danquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ow
Hm. Psychologie lijkt mij ook leuk . Zeker de forensische variant
Ah, Bartolus en zo. De grootste jurist ooit.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:49 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Nee, van Bologna. Glossen bestuderen, enzo.
Aanrechtstudiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:43 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nu een aanrechtstudie nog. Meer vrouwen achter het aanrecht
Welterusten iedereen
Jij moet wel een wijs mens zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga weer studeren dan![]()
Alhoewel... Tegenwoordig wordt een 2e (en 3e en 4e etc) )studie volgen wel erg duur
Godzijdank was ik net op tijd
Ja, en dat is geneetisch bepaald.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
De grootste jurist van deze tijd is natuurlijk Wilfred Genee.
Rot op. Dries van Agt, weet je nogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:52 schreef Nautilus. het volgende:
De grootste jurist van deze tijd is natuurlijk Wilfred Genee.
Hij reist met het OV dusquote:
Oh god, heb ik het te bont gemaakt?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:08 schreef Nautilus. het volgende:
Wie weet dat ik binnenkort eens naar Nijmegen reis
Ja, of hij kwam iemand afhalen. Of hij ging wat friet scoren bij 'Smullers'.quote:
Dat laatste was het natuurlijkquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, of hij kwam iemand afhalen. Of hij ging wat friet scoren bij 'Smullers'.
Was een grapje. In die roze schoenen ben ik nog wel geinteresseerd trouwens.quote:
Truste Moquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Was een grapje. In die roze schoenen ben ik nog wel geinteresseerd trouwens.
Die TT is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:21 schreef remlof het volgende:
Ik mis een illustratieve animated gif bij de TT in de OP
Ach ja, gun hem ook een lolletjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk voort uit de fantasie van TS
Leve de Partij voor de Vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb het gezien ja
Fijn dat hij eindelijk wat tegengas krijgt..![]()
Jij dit ook??
http://www.scribd.com/doc(...)Unnik-Von-Der-Dunk-1
De vooroordelen zijn gewoon waar.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Links Italië is blij "Het is niet te geloven"
Indeedquote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Leve de Partij voor de Vrijheid van meningsuiting
Italië is gewoon de bananenrepubliek van de EU, maar de huidige heerser heeft zoveel macht dat het echt niet gezond meer is.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:32 schreef waht het volgende:
Ik ben blij voor links Italië, maar iets zegt mij dat links Italië dezelfde figuren als Berlo herbergt, zij het met een andere mening.
Aan de andere kant is er maar één persoon die de Italiaanse media bezit, en die mag best wat meer kritiek krijgen.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
De vooroordelen zijn gewoon waar.![]()
Kijk naar de oksels van de vrouw die vooraan haar hand opsteekt.
Dat is waarschijnlijke een Duitsequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef Morendo het volgende:
[..]
De vooroordelen zijn gewoon waar.![]()
Kijk naar de oksels van de vrouw die vooraan haar hand opsteekt.
Dat past wel bij een bananenrepubliek...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Italië is gewoon de bananenrepubliek van de EU, maar de huidige heerser heeft zoveel macht dat het echt niet gezond meer is.
Maar niet binnen de EU. Helaas heeft het CDA hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat past wel bij een bananenrepubliek...
Ja, en die neger is Samuel L. Jackson.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijke een Duitse
Niks mis met Italiaanse vrouwen
Dat is waarschijnlijk inderdaad ook geen Italiaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en die neger is Samuel L. Jackson.
Het CDA?? Heel allenig?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar niet binnen de EU. Helaas heeft het CDA hem altijd de hand boven het hoofd gehouden.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk inderdaad ook geen Italiaan.
Er was een paar jaar geleden een stemming in het Europese Parlement die de mediamacht van Berlusconi wou inbinden, die werd niet aangenomen omdat de Nederlandse leden van de Europese Christen Democraten (dus het CDA) tegenstemden. Daar is nog een Tegenlicht uitzending over geweest.quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Er was een paar jaar geleden een stemming in het Europese Parlement die de mediamacht van Berlusconi wou inbinden, die werd niet aangenomen omdat de Nederlandse leden van de Europese Christen Democraten (dus het CDA) tegenstemden. Daar is nog een Tegenlicht uitzending over geweest.
Jij komt uit Andalusië?quote:
Jah, hoi.quote:
Let maar niet op, 3-voud kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden. Daarom is het ook zo'n gefrustreerd en gepikeerd mannetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:12 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij komt uit Andalusië?
Dat soort snorren komen ook altijd te laat en zeker met grapjes.
Waar komt dat ineens vandaan?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 02:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Let maar niet op, 3-voud kan het allemaal niet meer zo goed bijhouden. Daarom is het ook zo'n gefrustreerd en gepikeerd mannetje.
Uit Andalusië denk ik. Toch?quote:
Goed, dan ontwijk je het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |