Joseph Gordon-Levitt..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Prrrrr, kijk dit nou.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef DidoCarthago het volgende:
Niet echt mijn smaak.
Weetje wie pas leuk is? Danny Pino!!
Ja tochhhquote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Alleen Jan is toch ietsjepietsje leuker wel.Jan is echt.
Die is geniaalquote:
Vind je dat mooi?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Prrrrr, kijk dit nou.
Dacht dat je het vorige topic al weg wilde zijnquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet jij.
[..]
ALLES.Die man, mijn held.
Inderdaadquote:
Ik vind die mannen die hier gepost worden ook niet echt knapquote:Op maandag 30 mei 2011 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik vind die mannen niet eens zó knap. Maarja, ik ben ook geen homo (voor zover ik weet)
hé sander
Zo lief zo lief aaah die blik, prrrrr.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
Joseph in (500) Days of Summer
[ afbeelding ]
Die hebben we ook niet nodig als we foto's hebben van Joseph..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Geen foto's van mij, Dastan of Sander. Wij zijn toch veel knapper, kom op zeg.
Headshot.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet nodig als we foto's hebben van Joseph..
Die film is echt leuk!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Whihihi Aaron Johnson in Angus, Thongs and Perfect Snogging.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Die hebben we ook niet nodig als we foto's hebben van Joseph..
Leuke liedjes ooK!quote:
Aaron Johnson..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Whihihi Aaron Johnson in Angus, Thongs and Perfect Snogging.
Sander doet ook mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:18 schreef yosander het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Smelt*![]()
Aaron in Nowhere Boy.quote:
Noureen DeWulfquote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sander doet ook mee.
[..]
Aaron in Nowhere Boy.
Ik heb gifjes in mn fobo, jij gezien ja?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sander doet ook mee.
[..]
Aaron in Nowhere Boy.
Ja!quote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb gifjes in mn fobo, jij gezien ja?
Deze Noord-Hollander is het met je eens.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Effe voor de Brabanders onder ons; wie vindt die mix van baseball this is a night ook zo slecht?
Zucht.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja!
Nog eentje van Joseph..
[ afbeelding ]
Omg ik ook Noord-Hollandquote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Deze Noord-Hollander is het met je eens.
Stimmt, ze is van Indische afkomstquote:Op maandag 30 mei 2011 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is haar afkomst?Ze heeft iets midden-oosters wel.
Nee ik woon in Edam-Volendam.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook ergens aan de kust (in de buurt van Zaandam)?
Op die foto doet hij me denken aan iemand van '3rd rock from the sun'quote:Op maandag 30 mei 2011 23:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja!
Nog eentje van Joseph..
[ afbeelding ]
Ook leukjen meisjequote:
Waar jij dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ligt niet zo ver van mijn woonplaats.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
DM. Nouja, ik vind het niet zo ver in ieder geval.
Ik was even webcammen met een bijzonder iemand.quote:
't was leukquote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was even webcammen met een bijzonder iemand.En toen ging er iets mis, en toen ging ik in SC kijken.
Stuurde die muis zulke rare DM's dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Als ik DM lees dan moet ik altijd denken aan Danger.MouseFml.
Ik ben stiekem 51.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Minderjarige jongetjes mogen niet gokken.
Een koelkast.quote:
Nouja, als de rest van de vier niet tegenvielen.. Dan is dat toch een oké score of niet?quote:
Ja de rest was gaaf hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, als de rest van de vier niet tegenvielen.. Dan is dat toch een oké score of niet?
Ja wij togggquote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja de rest was gaaf hoor.
En ik ben van plan nog meer te meeten.![]()
Grapje zei ik dat hardop?!
Je wilt het zeggen. Dat weet je zelluf ook, stille hint alles.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja de rest was gaaf hoor.
En ik ben van plan nog meer te meeten.![]()
Grapje zei ik dat hardop?!
Is toch spannend.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Vind je het niet eng dan? wildvreemden meeten..
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
www.pipashop.nlquote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Oké, stuur je 'm op?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een koelkast.
[..]
Nouja, als de rest van de vier niet tegenvielen.. Dan is dat toch een oké score of niet?
Zo wildvreemd zijn ze ook weer niet, als je ze van Fok! kent. Het blijven onbekende, maar toch. Je kent ze toch wel een heel klein beetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ja maar je weet nooit of diegene die zich uitgeeft voor een 20 jarige werkelijk is wat hij zegt dat hij is. Straks is het iemand van 45..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo wildvreemd zijn ze ook weer niet, als je ze van Fok! kent. Het blijven onbekende, maar toch. Je kent ze toch wel een heel klein beetje.
Ja tochquote:
Heb voor FOK! ook een stuk of 4-5 mensen gemeet, dus heb die 'ervaring' wel.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Een was 1.95 en de ander was ook iets van 1.88 en nog een andere was 1.85 en jan is 1.75quote:
Webcam alles.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar je weet nooit of diegene die zich uitgeeft voor een 20 jarige werkelijk is wat hij zegt dat hij is. Straks is het iemand van 45..
Het lijkt mij logisch als je zeker weet dat diegene het is, voordat je met iemand meet. Er zijn genoeg manieren om zekerheid te krijgen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja maar je weet nooit of diegene die zich uitgeeft voor een 20 jarige werkelijk is wat hij zegt dat hij is. Straks is het iemand van 45..
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Het antwoord kan je in Joosterd's berichtje vinden.
Nou, dan ga je weer weg. Je moet ook niet in een steegje afspreken.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Straks komt ie achter je aan gerend danquote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dan ga je weer weg. Je moet ook niet in een steegje afspreken.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Straks komt ie achter je aan gerend dan.
IK WIST HET.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
Ik ben stiekem 50 en die zogenaamde foto's van mij is in werkelijkheid mijn zoon.
Als je op een plek afspreekt waar veel mensen zijn kan dat geen kwaad toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Straks komt ie achter je aan gerend dan.
'tzelfde hier.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
Ik ben stiekem 50 en die zogenaamde foto's van mij is in werkelijkheid mijn zoon.
Ik ben jouw zoon.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:43 schreef yosander het volgende:
Geilquote:
Ja, al zie je er nog best goed uit voor je leeftijd.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
Dastan heeft vanavond gezien dat ik stiekem een oud mannetje van 50 ben.Nietwaar Das?
Dat is 't. Mijn verloren zoon SANDERquote:
Natuurlijk mag dat!quote:
Oké.. Ik ben Jan of Joseph niet, dus anders had ik je moeten teleurstellen.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laatmaar, Jan smste me net iets vet liefs. Zucht.
Aaron Johnson ook niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oké.. Ik ben Jan of Joseph niet, dus anders had ik je moeten teleurstellen.![]()
Ik weet nooit wat terug te sturenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef DidoCarthago het volgende:
Altijd zo nice als jongens lieve smsjes sturen.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:48 schreef Ezell het volgende:
Dat is trouwens niet lullig bedoeld tegenover mijn pa.
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat terug te sturen
Dan breng je ze juist alleen maar in verlegenheidquote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat terug te sturen
[..]
Ik ben blond. Die jongens..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Aaron Johnson ook niet?Of Alex Turner? Ofzo?
Of de zanger van Noah?
Charlie Fink?
Daarin wil ik je ook wel een cursus geven hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben blond. Die jongens..Ik denk dat ik spontaan homo ga worden.
Prrrrquote:Op maandag 30 mei 2011 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ben blond. Die jongens..Ik denk dat ik spontaan homo ga worden.
OKquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is wat ik zei op het schoolplein gisteren.
Ik vanavond. Stoer hé?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat is wat ik zei op het schoolplein gisteren.
Ja, soms stuur ik Prrr. Of Miauwquote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook smsjes met maar één woord? Ok? Ja? Nee? Hmm? Vast? Cool? Kapsalon?
'Kapsalon' ben jij mee omquote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je moet schrijven:quote:Op maandag 30 mei 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, soms stuur ik Prrr. Of Miauw
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je moet schrijven:
'Zal ik jou wat spirituele plekjes verklappen?'
Ligt eraan of de jongen verzot op je is. Belangrijkste is dat je reageert want,quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf vandaag wel doen. Even serieus, dat wil ik eigenlijk wel proberen.quote:
Dat is raar..quote:
Amenthquote:
Echt? Ook handig om er een vraag in te zetten... hebben ze wat om op te antwoordenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf vandaag wel doen. Even serieus, dat wil ik eigenlijk wel proberen.
[..]
Dat is raar..
Haha ja Zwolle weer he.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Amenth. Sowieso al die Turken of Marokkanen uit Zwolle die heel KLB komen vervuilen
.
Ik kijk ook echt om de minuut op mn telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan of de jongen verzot op je is. Belangrijkste is dat je reageert want,
[ afbeelding ]
Zeker welquote:
Vet chanant.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Amenth. Sowieso al die Turken of Marokkanen uit Zwolle die heel KLB komen vervuilen
.
Die is leuk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan of de jongen verzot op je is. Belangrijkste is dat je reageert want,
[ afbeelding ]
Ik vind smsen sowieso stom.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Echt? Ook handig om er een vraag in te zetten... hebben ze wat om op te antwoorden.
Fawaka Chai! Hoe ging je TTT danquote:
Pics.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zie er 's avonds altijd zoooooo wit uit op m'n webcam
Pics.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja hoequote:
Nouen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Maarmaar, ik heb mijn bed niet opgemaakt
/carequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Maarmaar, ik heb mijn bed niet opgemaakt
jo0rdýy c@mmtt elkuh ávvOndd mt sm@ttjéEssquote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe om 11:11 en alle andere dubbele cijfers ook een wens johquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neee, het is al 22:22 geweest. Nu kan ik geen wens meer doen.
Ik vroeg toch al hoe haar TTT gingquote:
Nu is het al te laat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe om 11:11 en alle andere dubbele cijfers ook een wens joh
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
jo0rdýy c@mmtt elkuh ávvOndd mt sm@ttjéEss
doe es rustig mangquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vroeg toch al hoe haar TTT ging?!
01:01 mag je weerquote:
jaquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
Sorry Klinkie, ben niet wakker meer
. Dacht dat Chai dat zei
.
Vond het al zo'n raar antwoord: 'Ja dit.'quote:
Kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Vond het al zo'n raar antwoord: 'Ja dit.'![]()
Veel succes en welterusten Klinker!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok ik stop welllll
Edit: Ik ga even deze plattegrond tekenen en dan slapen, morgen weer vroeg wakker.Welterusten alvast allemaal!
![]()
Slaapse lobiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok ik stop welllll
Edit: Ik ga even deze plattegrond tekenen en dan slapen, morgen weer vroeg wakker.Welterusten alvast allemaal!
![]()
Crack is cool!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Godmiljaar, nu zie ik er ook vercrackt uit als ik lach.
Afblijven van de heroquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Godmiljaar, nu zie ik er ook vercrackt uit als ik lach.
CAUSE YOU ASK FOR IT BLABLBALLBAquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef DidoCarthago het volgende:
I'm not gonna write you a lovesongggggggg.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb godverdomme een uur verneukt om een splinter uit mijn teen te krijgen en hij zit er nog steeds.![]()
Vraag dan even je mama je te helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb godverdomme een uur verneukt om een splinter uit mijn teen te krijgen en hij zit er nog steeds.![]()
Die slaaptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Vraag dan even je mama je te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.
Och te godquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
I was so high I did not recognize the fire burning in her eyes. The chaos that controlled my mind. Whispered goodbye and she got on a plane, never to return again. But always in my heart...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Oké.Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.![]()
Oké.Je ziet er helemaal niet vercrackt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.quote:![]()
Omdat ik niet lachtte, duh!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je ziet er helemaal niet vercrackt uit.
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ahhh dat heb ik ook gehad, moet je 2x per dag 5min in soda oplossing doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders wordt het te erg, bij mij moest mijn nagel er operatief uit worden gehaald en dat deed au
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Oké.DUDE, wat gebruik jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe..
Grapje
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Oké.Dat shirt had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.
Maar ik ben hem kwijtgeraakt ergens
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Slaap lekker Oscarquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ahhh dat heb ik ook gehad, moet je 2x per dag 5min in soda oplossing doen.
Anders wordt het te erg, bij mij moest mijn nagel er operatief uit worden gehaald en dat deed au
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog sterkte met je tweede spoiler Jordy!
Slaapzequote:
Aiai! Hij zit wel lekker vind ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat shirt had ik ook
Maar ik ben hem kwijtgeraakt ergens
Een beetje paars door het licht, maar het ziet er niet raar uit ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar, ik zie er wel vet wit uit. Fact, right?
Nice.quote:
Lekkere kip piri piri gegetenquote:
Watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gaat die KUTMONGOOL ME IN MN VLEES BIJTEN GVD.
Wij moeten eens meeten om een kapsalon te etenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door dit bericht krijg ik zin in kapsalon.
Deed écht godverdommes pijn. Maarja, binnenkort maar weer eens gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat__________!
Ik ging er gewoon mee naar de huisarts, heeft de 2 meest pijnlijke prikken ooit gegeven voor verdoving, daarna keurig het ingegroeide stuk weggesneden.
Maar jij hebt het nog wel een stap of 3 erger ja
Haha die 2 prikken zijn horror hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat__________!
Ik ging er gewoon mee naar de huisarts, heeft de 2 meest pijnlijke prikken ooit gegeven voor verdoving, daarna keurig het ingegroeide stuk weggesneden.
Maar jij hebt het nog wel een stap of 3 erger ja
Kapsalon eten in een kapsalon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij moeten eens meeten om een kapsalon te eten
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ben jij zo'n drugsgebruiker?jij hebt het er echt vaak over
.
Addict. xoxo mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'. Maar zal 't niet ontkennen nee
.
Heb gelukkig verder nooit een operatie gehad, dus ook geen verdoving. Maar nu ik er aan terugdenk ril ik nogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Haha die 2 prikken zijn horror he.. bij de tandarts is veel minder pijnlijk
.
Haha hoe voelt dat??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'. Maar zal 't niet ontkennen nee
.
Dealquote:
Watquote:
Had je maar geen splinter moeten nemen. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Dag 2:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell, matcht onze muzieksmaak nu al meer?gr gr
Ik denk niet dat je in een kapsalon kapsalon mag eten.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)/30_hits_of_lsd.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat? Drugs? Ligt er maar net aan welke
.
Fast Carquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag 2:
Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY LOW
Fast Car...
[..]
Ik denk niet dat je in een kapsalon kapsalon mag eten.
Jaaa.. maar drink jij er dan ook alcohol bij?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat? Drugs? Ligt er maar net aan welke
.
Kwam erbij toen ik je moeder nam, geef haar maar de schuld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had je maar geen splinter moeten nemen. Eigen schuld.
Headshot.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kwam erbij toen ik je moeder nam, geef haar maar de schuld.
Alleen soms wat bij wiet/hasj. Is soms fijn, maar eigenlijk zonde van 't effectquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaa.. maar drink jij er dan ook alcohol bij?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fast Car![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat het een vrouw was
Wat luister je zoal?
http://www.dumpert.nl/med(...)bruikers_belgie.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/30_hits_of_lsd.html
Gehehhe
Ik ook niet, maar ik wou per sé die splinter en ik wist niets betersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
Gatver Kaasrol had ik niet achter je gezocht.
Bandjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.Volgens de info die in mijn mp3-bestandjes staan luister ik het meest naar pop, rock, indie, folk en alternative. Of bedoelde je met bandjes?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag 2:
Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY LOW
Fast Car...
[..]
Ik denk niet dat je in een kapsalon kapsalon mag eten.
Op dit moment vooral The Beatles, The Avett Brothers, Young The Giant, Teddiedrum, Molly Marlette en Band of Horses.quote:
Prima bij uitgaan (kroeg enzulks). Meer niet neequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik ben echt de enige hier die top 40 muziek leuk vindt he?!
Tsssquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef yosander het volgende:
[..]
Prima bij uitgaan (kroeg enzulks). Meer niet nee.
Ik heb soms momentjes waarop ik één top 40 liedje leuk vind en dan meteen de CD koop. Achteraf heb ik spijt, omdat ik toch niet naar de CD luister.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef DidoCarthago het volgende:
Dansende meisjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Tsss. Ja ik ben altijd blij als ze Shakira draaien kun je echt goed op dansen
.
Nee.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:31 schreef DidoCarthago het volgende:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Op dit moment vooral The Beatles, The Avett Brothers, Young The Giant, Teddiedrum, Molly Marlette en Band of Horses.
Hips don't liequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:32 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Tsss. Ja ik ben altijd blij als ze Shakira draaien kun je echt goed op dansen
.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
![]()
Enkele suggesties: The Postal Service, The Shins, Arcade Fire, Death Cab For Cutie
Zeker doenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Ik zal ze binnenkort eventjes opzoeken.
CTRL C + CTRL Vquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vergeet The Coral niet en The Strokes.
Ja.!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:33 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jongens die met hun bier tegen de bar aanhangen.
Mooi spul hèquote:
Heel veel jongens doen dat hoorquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]. Waar zie je me wel niet voor aan. Dansen
.
Doe ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
6 uur wekker, denk aan me lieve mensen hier, kusje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |