Dankjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog sterkte met je tweede spoiler Jordy!
Slaapzequote:
Aiai! Hij zit wel lekker vind ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat shirt had ik ook
Maar ik ben hem kwijtgeraakt ergens
Een beetje paars door het licht, maar het ziet er niet raar uit ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar, ik zie er wel vet wit uit. Fact, right?
Nice.quote:
Lekkere kip piri piri gegetenquote:
Watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gaat die KUTMONGOOL ME IN MN VLEES BIJTEN GVD.
Wij moeten eens meeten om een kapsalon te etenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door dit bericht krijg ik zin in kapsalon.
Deed écht godverdommes pijn. Maarja, binnenkort maar weer eens gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat__________!
Ik ging er gewoon mee naar de huisarts, heeft de 2 meest pijnlijke prikken ooit gegeven voor verdoving, daarna keurig het ingegroeide stuk weggesneden.
Maar jij hebt het nog wel een stap of 3 erger ja
Haha die 2 prikken zijn horror hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat__________!
Ik ging er gewoon mee naar de huisarts, heeft de 2 meest pijnlijke prikken ooit gegeven voor verdoving, daarna keurig het ingegroeide stuk weggesneden.
Maar jij hebt het nog wel een stap of 3 erger ja
Kapsalon eten in een kapsalon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij moeten eens meeten om een kapsalon te eten
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ben jij zo'n drugsgebruiker?jij hebt het er echt vaak over
.
Addict. xoxo mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'. Maar zal 't niet ontkennen nee
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |