Ik ben stiekem 51.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Minderjarige jongetjes mogen niet gokken.
Een koelkast.quote:
Nouja, als de rest van de vier niet tegenvielen.. Dan is dat toch een oké score of niet?quote:
Ja de rest was gaaf hoor.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nouja, als de rest van de vier niet tegenvielen.. Dan is dat toch een oké score of niet?
Ja wij togggquote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja de rest was gaaf hoor.
En ik ben van plan nog meer te meeten.![]()
Grapje zei ik dat hardop?!
Je wilt het zeggen. Dat weet je zelluf ook, stille hint alles.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja de rest was gaaf hoor.
En ik ben van plan nog meer te meeten.![]()
Grapje zei ik dat hardop?!
Is toch spannend.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Vind je het niet eng dan? wildvreemden meeten..
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
www.pipashop.nlquote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Oké, stuur je 'm op?quote:Op maandag 30 mei 2011 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een koelkast.
[..]
Nouja, als de rest van de vier niet tegenvielen.. Dan is dat toch een oké score of niet?
Zo wildvreemd zijn ze ook weer niet, als je ze van Fok! kent. Het blijven onbekende, maar toch. Je kent ze toch wel een heel klein beetje.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Ja maar je weet nooit of diegene die zich uitgeeft voor een 20 jarige werkelijk is wat hij zegt dat hij is. Straks is het iemand van 45..quote:Op maandag 30 mei 2011 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo wildvreemd zijn ze ook weer niet, als je ze van Fok! kent. Het blijven onbekende, maar toch. Je kent ze toch wel een heel klein beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |