Omdat ik niet lachtte, duh!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je ziet er helemaal niet vercrackt uit.
[..]
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Ahhh dat heb ik ook gehad, moet je 2x per dag 5min in soda oplossing doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders wordt het te erg, bij mij moest mijn nagel er operatief uit worden gehaald en dat deed au
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Oké.DUDE, wat gebruik jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe..
Grapje
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Oké.Dat shirt had ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.
Maar ik ben hem kwijtgeraakt ergens
Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
Slaap lekker Oscarquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ahhh dat heb ik ook gehad, moet je 2x per dag 5min in soda oplossing doen.
Anders wordt het te erg, bij mij moest mijn nagel er operatief uit worden gehaald en dat deed au
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:13 schreef Ezell het volgende:
Oja, nog sterkte met je tweede spoiler Jordy!
Slaapzequote:
Aiai! Hij zit wel lekker vind ikquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Dat shirt had ik ook
Maar ik ben hem kwijtgeraakt ergens
Een beetje paars door het licht, maar het ziet er niet raar uit ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:19 schreef jordyqwerty het volgende:
Maar, ik zie er wel vet wit uit. Fact, right?
Nice.quote:
Lekkere kip piri piri gegetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |