quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
Sorry Klinkie, ben niet wakker meer
. Dacht dat Chai dat zei
.
Vond het al zo'n raar antwoord: 'Ja dit.'quote:
Kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Vond het al zo'n raar antwoord: 'Ja dit.'![]()
Veel succes en welterusten Klinker!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok ik stop welllll
Edit: Ik ga even deze plattegrond tekenen en dan slapen, morgen weer vroeg wakker.Welterusten alvast allemaal!
![]()
Slaapse lobiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok ik stop welllll
Edit: Ik ga even deze plattegrond tekenen en dan slapen, morgen weer vroeg wakker.Welterusten alvast allemaal!
![]()
Crack is cool!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Godmiljaar, nu zie ik er ook vercrackt uit als ik lach.
Afblijven van de heroquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Godmiljaar, nu zie ik er ook vercrackt uit als ik lach.
CAUSE YOU ASK FOR IT BLABLBALLBAquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef DidoCarthago het volgende:
I'm not gonna write you a lovesongggggggg.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb godverdomme een uur verneukt om een splinter uit mijn teen te krijgen en hij zit er nog steeds.![]()
Vraag dan even je mama je te helpenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb godverdomme een uur verneukt om een splinter uit mijn teen te krijgen en hij zit er nog steeds.![]()
Die slaaptquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Vraag dan even je mama je te helpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.
Och te godquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
I was so high I did not recognize the fire burning in her eyes. The chaos that controlled my mind. Whispered goodbye and she got on a plane, never to return again. But always in my heart...
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Oké.Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:10 schreef jordyqwerty het volgende:
Oké.Je ziet er helemaal niet vercrackt uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo, niet gelachen hehe.quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |