Je moet schrijven:quote:Op maandag 30 mei 2011 23:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, soms stuur ik Prrr. Of Miauw
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:55 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je moet schrijven:
'Zal ik jou wat spirituele plekjes verklappen?'
Ligt eraan of de jongen verzot op je is. Belangrijkste is dat je reageert want,quote:Op maandag 30 mei 2011 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ook smsjes met maar één woord? Ok? Ja? Nee? Hmm? Vast? Cool? Kapsalon?
Dat ga ik vanaf vandaag wel doen. Even serieus, dat wil ik eigenlijk wel proberen.quote:
Dat is raar..quote:
Amenthquote:
Echt? Ook handig om er een vraag in te zetten... hebben ze wat om op te antwoordenquote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat ga ik vanaf vandaag wel doen. Even serieus, dat wil ik eigenlijk wel proberen.
[..]
Dat is raar..
Haha ja Zwolle weer he.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Amenth. Sowieso al die Turken of Marokkanen uit Zwolle die heel KLB komen vervuilen
.
Ik kijk ook echt om de minuut op mn telefoonquote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan of de jongen verzot op je is. Belangrijkste is dat je reageert want,
[ afbeelding ]
Zeker welquote:
Vet chanant.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Amenth. Sowieso al die Turken of Marokkanen uit Zwolle die heel KLB komen vervuilen
.
Die is leuk.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ligt eraan of de jongen verzot op je is. Belangrijkste is dat je reageert want,
[ afbeelding ]
Ik vind smsen sowieso stom.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:57 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Echt? Ook handig om er een vraag in te zetten... hebben ze wat om op te antwoorden.
Fawaka Chai! Hoe ging je TTT danquote:
Pics.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik zie er 's avonds altijd zoooooo wit uit op m'n webcam
Pics.quote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ja hoequote:
Nouen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Maarmaar, ik heb mijn bed niet opgemaakt
/carequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
[..]
Maarmaar, ik heb mijn bed niet opgemaakt
jo0rdýy c@mmtt elkuh ávvOndd mt sm@ttjéEssquote:Op maandag 30 mei 2011 23:59 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik doe om 11:11 en alle andere dubbele cijfers ook een wens johquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Neee, het is al 22:22 geweest. Nu kan ik geen wens meer doen.
Ik vroeg toch al hoe haar TTT gingquote:
Nu is het al te laat.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik doe om 11:11 en alle andere dubbele cijfers ook een wens joh
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
jo0rdýy c@mmtt elkuh ávvOndd mt sm@ttjéEss
doe es rustig mangquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:01 schreef yosander het volgende:
[..]
Ik vroeg toch al hoe haar TTT ging?!
01:01 mag je weerquote:
jaquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:02 schreef yosander het volgende:
Sorry Klinkie, ben niet wakker meer
. Dacht dat Chai dat zei
.
Vond het al zo'n raar antwoord: 'Ja dit.'quote:
Kan gebeuren tochquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:03 schreef yosander het volgende:
[..]
Vond het al zo'n raar antwoord: 'Ja dit.'![]()
Veel succes en welterusten Klinker!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok ik stop welllll
Edit: Ik ga even deze plattegrond tekenen en dan slapen, morgen weer vroeg wakker.Welterusten alvast allemaal!
![]()
Slaapse lobiquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ok ok ik stop welllll
Edit: Ik ga even deze plattegrond tekenen en dan slapen, morgen weer vroeg wakker.Welterusten alvast allemaal!
![]()
Crack is cool!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Godmiljaar, nu zie ik er ook vercrackt uit als ik lach.
Afblijven van de heroquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Godmiljaar, nu zie ik er ook vercrackt uit als ik lach.
CAUSE YOU ASK FOR IT BLABLBALLBAquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef DidoCarthago het volgende:
I'm not gonna write you a lovesongggggggg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |