Watquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
gaat die KUTMONGOOL ME IN MN VLEES BIJTEN GVD.
Wij moeten eens meeten om een kapsalon te etenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Door dit bericht krijg ik zin in kapsalon.
Deed cht godverdommes pijn. Maarja, binnenkort maar weer eens gaanquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat__________!
Ik ging er gewoon mee naar de huisarts, heeft de 2 meest pijnlijke prikken ooit gegeven voor verdoving, daarna keurig het ingegroeide stuk weggesneden.
Maar jij hebt het nog wel een stap of 3 erger ja
Haha die 2 prikken zijn horror hequote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat__________!
Ik ging er gewoon mee naar de huisarts, heeft de 2 meest pijnlijke prikken ooit gegeven voor verdoving, daarna keurig het ingegroeide stuk weggesneden.
Maar jij hebt het nog wel een stap of 3 erger ja
Kapsalon eten in een kapsalon.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij moeten eens meeten om een kapsalon te eten
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ben jij zo'n drugsgebruiker?jij hebt het er echt vaak over
.
Addict. xoxo mijquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'. Maar zal 't niet ontkennen nee
.
Heb gelukkig verder nooit een operatie gehad, dus ook geen verdoving. Maar nu ik er aan terugdenk ril ik nogquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:21 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Haha die 2 prikken zijn horror he.. bij de tandarts is veel minder pijnlijk
.
Haha hoe voelt dat??quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'zo'n drugsgebruiker'. Maar zal 't niet ontkennen nee
.
Dealquote:
Watquote:
Had je maar geen splinter moeten nemen. Eigen schuld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:08 schreef Kaasrol het volgende:
Ik heb godverdomme een uur verneukt om een splinter uit mijn teen te krijgen en hij zit er nog steeds.![]()
Dag 2:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:22 schreef jordyqwerty het volgende:
Ezell, matcht onze muzieksmaak nu al meer?gr gr
Ik denk niet dat je in een kapsalon kapsalon mag eten.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)/30_hits_of_lsd.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat? Drugs? Ligt er maar net aan welke
.
Fast Carquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag 2:
Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY LOW
Fast Car...
[..]
Ik denk niet dat je in een kapsalon kapsalon mag eten.
Jaaa.. maar drink jij er dan ook alcohol bij?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Wat? Drugs? Ligt er maar net aan welke
.
Kwam erbij toen ik je moeder nam, geef haar maar de schuld.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Had je maar geen splinter moeten nemen. Eigen schuld.
Headshot.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kwam erbij toen ik je moeder nam, geef haar maar de schuld.
Alleen soms wat bij wiet/hasj. Is soms fijn, maar eigenlijk zonde van 't effectquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Jaaa.. maar drink jij er dan ook alcohol bij?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:25 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Fast Car![]()
![]()
![]()
Nooit geweten dat het een vrouw was
Wat luister je zoal?
http://www.dumpert.nl/med(...)bruikers_belgie.htmlquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)/30_hits_of_lsd.html
Gehehhe
Ik ook niet, maar ik wou per s die splinter en ik wist niets betersquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:26 schreef DidoCarthago het volgende:
Gatver Kaasrol had ik niet achter je gezocht.
Bandjesquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ook niet.Volgens de info die in mijn mp3-bestandjes staan luister ik het meest naar pop, rock, indie, folk en alternative. Of bedoelde je met bandjes?
quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag 2:
Your musical compatibility with jordyqwerty is VERY LOW
Fast Car...
[..]
Ik denk niet dat je in een kapsalon kapsalon mag eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |