In het 1e fragment lijkt Wilfred zelf ook te geloven dat hij grappig was.quote:
Is een 4 delige reeks als je het nog kent veel kijkplezier gewenstquote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In het 1e fragment lijkt Wilfred zelf ook te geloven dat hij grappig was.
neequote:Op maandag 30 mei 2011 19:16 schreef msnk het volgende:
Zullen we even afspreken dat we dit topic niet weer vol spammen totdat Willem op z'n minst z'n kop laat zien?
stfu jijquote:Op maandag 30 mei 2011 19:16 schreef msnk het volgende:
Zullen we even afspreken dat we dit topic niet weer vol spammen totdat Willem op z'n minst z'n kop laat zien?
Wat een lulkoek. Welk doel zou dat dan hebben?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:16 schreef msnk het volgende:
Hoezo?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:16 schreef msnk het volgende:
Het stukje rond 1:55 waarin Johan iets 'not dun' vindt en Wilfred hem corrigeert dat het 'not done' is. Johan die daarop beweert dat hij Straat-Engels spreekt.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:12 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
In het 1e fragment lijkt Wilfred zelf ook te geloven dat hij grappig was.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:19 schreef Stokstaart het volgende:
Doordekken was trouwens wel fucking geniaal toen ze nog op locatie waren.
Met die eenden ook. Genee: Mooie eenden hier he. Derksen: Is dat zo ja? Ik heb geen idee. Genee, ja het viel me ineens opDerksen: ok Wilfred
Dat sloeg idd nergens op, maar wel typerend voor Derksen die overal wel een punt aan weet te lullen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stukje rond 1:55 waarin Johan iets 'not dun' vindt en Wilfred hem corrigeert dat het 'not done' is. Johan die daarop beweert dat hij Straat-Engels spreekt.![]()
Die is geniaal jaquote:Op maandag 30 mei 2011 19:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het stukje rond 1:55 waarin Johan iets 'not dun' vindt en Wilfred hem corrigeert dat het 'not done' is. Johan die daarop beweert dat hij Straat-Engels spreekt.![]()
Was dat toen er allemaal mensen door het beeld liepenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
![]()
Of die ene uitzending, opgenomen 'op locatie' in de WC van een Van der Valk motel. Geweldige akoestiek ook.
Ik denk dat er wel 25 kilo verschil zit tussen het minste en het meeste gewicht van Derksen in Doordekken.quote:
http://www.eredivisie.nl/(...)ivegemist/doordekkenquote:Op maandag 30 mei 2011 19:21 schreef Specularium het volgende:
Doordekken zit toch achter een decoder?
Van die wereld weet ik niks.
Kunnen ze beter ook gewoon bij RTL7 brengen. Op woensdag ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |