Het redactieteam van de Stentor zat al te springen om ex-gedetineerden tijdens de sollicitatierondes.quote:
De geldstromen richting gevangenissen kan je wel reduceren.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan zie ik het nut niet in van al je maatregelen. Draai dan gewoon de geldkraan dichter en bezuinig de lege cellen weg.
Ik neem liever een gemotiveerde ex-gedetineerde aan dat een luie Fok!ker.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Het redactieteam van de Stentor zat al te springen om een ex-gedetineerden tijdens de sollicitatierondes.
Ja, dat zeg ik. En steek meer geld in het terugdringen van de criminaliteit (preventie). Dan ben je uiteindelijk ook minder kwijt aan het gevangeniswezen. Daar hebben we geen vreemde vrije markt-constructie voor nodig.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De geldstromen richting gevangenissen kan je wel reduceren.
Om wasknijpers in elkaar te zetten wel jaquote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik neem liever een gemotiveerde ex-gedetineerde aan dat een luie Fok!ker.
Denk dat mijn baas daar anders over denkt.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:47 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik neem liever een gemotiveerde ex-gedetineerde aan dat een luie Fok!ker.
Interessant. Wel gaat de preventie heel vaak ten koste van de privacy.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. En steek meer geld in het terugdringen van de criminaliteit (preventie). Dan ben je uiteindelijk ook minder kwijt aan het gevangeniswezen. Daar hebben we geen vreemde vrije markt-constructie voor nodig.
dan hebben we toch een oplossing? Ik ben ook voor preventie.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. En steek meer geld in het terugdringen van de criminaliteit (preventie). Dan ben je uiteindelijk ook minder kwijt aan het gevangeniswezen. Daar hebben we geen vreemde vrije markt-constructie voor nodig.
Blijkbaar niet, want ze hebben jou toch?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt.
Een werkgever wilt een zo hoog mogelijk productieve werknemer.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk dat mijn baas daar anders over denkt.
Nivelleren is een goed preventie-middel.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:49 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Interessant. Wel gaat de preventie heel vaak ten koste van de privacy.
En ik ben dat niet, bedoel je?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Een werkgever wilt een zo hoog mogelijk productieve werknemer.
Daar komen de oude linkse stokpaardjes weer uit de kast.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nivelleren is een goed preventie-middel.
Ach, ik bouw tenminste geen luchtkastelen.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Daar komen de oude linkse stokpaardjes weer uit de kast.
Ik weet niet wat jij tijdens je werk allemaal uitvoert.quote:
Jouw stelling van zonet is juist het schoolvoorbeeld van een luchtkasteel.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, ik bouw tenminste geen luchtkastelen.
Nou, wat lul je dan?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tijdens je werk allemaal uitvoert.![]()
Google is je vriend.quote:Loopt het bedrijf van je baas een beetje lekker?
Met alle economische gevolgen van dien...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nivelleren is een goed preventie-middel.
Ik heb toch ook niet gezegd dat jij niet productief bent.quote:
Ik kan de zakelijke gegevens van de Stentor niet 1,2,3 vinden.quote:Google is je vriend.
Want die is ten minste heel gemotiveerd de boel leeg aan het jatten?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij tijdens je werk allemaal uitvoert.![]()
Loopt het bedrijf van je baas een beetje lekker?
Maar in de regel neemt men liever een ex-gedetineerde met een juiste arbeidsethos aan, dan een niet-criminele met dezelfde kwaliteiten maar een veel lagere arbeidsethos.
Wat snap je niet aan de tegenstelling juist arbeidsethos <--> stelen?quote:Op maandag 30 mei 2011 19:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Want die is ten minste heel gemotiveerd de boel leeg aan het jatten?
Naar de VS emigreren, cashen, en als je kinderen 18 jaar worden, in Nederland laten studeren.quote:Op maandag 30 mei 2011 19:57 schreef Morendo het volgende:
De overheid steelt ook. Tot wel 52% van je inkomen.
Probleem is echter dat Jan Modaal over het algemeen een hoger arbeidsethos heeft dan iemand die al enige maanden vast heeft gezeten. Echt, in wat voor idiote bochten jij je wringt om recht te praten wat krom is...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Zienswijze het volgende:
Maar in de regel neemt men liever een ex-gedetineerde met een juiste arbeidsethos aan, dan een niet-criminele met dezelfde kwaliteiten maar een veel lagere arbeidsethos.
Onzin. Ook ex-gedetineerden kunnen hun leven verbeteren.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Probleem is echter dat Jan Modaal over het algemeen een hoger arbeidsethos heeft dan iemand die al enige maanden vast heeft gezeten. Echt, in wat voor idiote bochten jij je wringt om recht te praten wat krom is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |