ze is ook meegeweest naar Q-dance Fusion, maar bleef achterin (bij de andere 2 lui) staan toen ik ff linksvoor ging buurten bij julliequote:Op maandag 30 mei 2011 10:50 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Yeah!! Wordt best een grote groep Fok-mevrouwen zo!
Dank! Denk dat het wel handiger is om de open nieuw deel knop te gebruiken, hoef je minder te wijzigenquote:Op maandag 30 mei 2011 10:58 schreef eQuaL het volgende:
Laatste topics moeten nog toegevoegd worden zie ik, zal ze eerst ff in de Wiki gooien...
*edit* fixed
*edit2* ninjaedit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
quote:Op maandag 30 mei 2011 11:04 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Dank! Denk dat het wel handiger is om de open nieuw deel knop te gebruiken, hoef je minder te wijzigen
Ik heb nu de nieuw deel knop gebruikt, maar zag dat de wiki nog niet was geüpdatet (wat een woordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Misschien idd beter om die wiki helemaal niet meer te gebruiken dan?
En welke uitlijning bedoel je precies?
Als je kijkt bij de 2e rij (middelste) van de DJ's dan zie je (ik iig) dat Dj Stephanie en DJ Thera niet gelijk staan, als goed voorbeeld. Ook maar eens een keer aanpassenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ik heb nu de nieuw deel knop gebruikt, maar zag dat de wiki nog niet was geüpdatet (wat een woord)
Misschien idd beter om die wiki helemaal niet meer te gebruiken dan?
En welke uitlijning bedoel je precies?
Tja wat wil je ook met de manier hoe we het nu doenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:11 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Als je kijkt bij de 2e rij (middelste) van de DJ's dan zie je (ik iig) dat Dj Stephanie en DJ Thera niet gelijk staan, als goed voorbeeld. Ook maar eens een keer aanpassenOf staan ze bij jou wel goed?
X2quote:
QFT!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef Koepert het volgende:
Wat is dat automatisch volgen toch handig, scheelt me weer n tvp..
Wat een positieve reacties allemaal op het TNT album, heb nu al zin om straks naar huis te gaan, het album te 'kopen' en te luisteren. Heb de TNT set wel grotendeels gemist op Emporium was samen met Bert bij MC Steen gaan kijkenquote:Op maandag 30 mei 2011 11:45 schreef Koepert het volgende:
Wat is dat automatisch volgen toch handig, scheelt me weer n tvp..
TT is dik.. hele album is dik. Ongeluisterd in de auto geknald. Wat ging dat heerlijk los... alleen 1 nummer direct gezapt .. bleek dus die Punk Fanatic te zijn... goh..
Daar zal T-Force blij mee zijn!quote:Op maandag 30 mei 2011 11:40 schreef eQuaL het volgende:
Mooie releases vandaag en gisteren trouwens: Son of Torture & Greatest Show on Earth
Vocals van clubbinquote:
Ben benieuwd of TN..Who ook vindt lijken op een favo track van jequote:Op maandag 30 mei 2011 11:54 schreef T_Killer het volgende:
Wat een positieve reacties allemaal op het TNT album, heb nu al zin om straks naar huis te gaan, het album te 'kopen' en te luisteren.
Das toch met die hele bekende vocal die heel vaak gebruikt wordt, maar nu in z'n geheel?quote:
quote:
Mijn collega schrikt door mijn "FAAL!" en mijn harde gelachquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |