WAT ZEG JE?!!1?!!!1?!quote:
Fucking duur zo'n kaartje gekquote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie van jullie kan ik trouwens meeten op Lowlands?
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Omg ik heb de first post haha eerste keer!!!!!!!!
Mij niet, ik was te laatquote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie van jullie kan ik trouwens meeten op Lowlands?
Sjitquote:
Water + mdma = win-win.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zuipen, eten & wiet is 3x zo duur.
xoxo
Vlaggetjequote:
Mwah, volgend jaar weer een kans hè, iedereen met wie ik zou gaan viste ook achter het netquote:Op maandag 30 mei 2011 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sjit
af en toe worden kaarten die uit de zwarthandel zijn gehaald weer verkocht op de LL site..
Kom met mij Gquote:Op maandag 30 mei 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mwah, volgend jaar weer een kans hè, iedereen met wie ik zou gaan viste ook achter het net
Dan nog hoop ik op een wolkbreuk
quote:
Mooi niet, heb nu toch geen geld meer apart om uberhaupt nog een kaartje te kopenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi niet, heb nu tich geen geld meer apart om uberhaupt nog een kaartje te kopen![]()
Neequote:
Drugs >>>>>> alcohol.quote:
Hedon zekersquote:
Ik zag hem net ja, maar ik vond hem eig tegenvallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit is de nieuwe Inna. Wordt een monsterhit.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit is de nieuwe Inna. Wordt een monsterhit.
loObi f0Rr JouWwquote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Drugs >>>>>> alcohol.
Ja alcohol is ook een drug etc.maar jeweet wat ik bedoel
LoO0bii trUggquote:
Ik vind hem echt bazig.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:48 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik zag hem net ja, maar ik vond hem eig tegenvallen.
Maar Taio Cruz is sowieso een baas.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt bazig.
Je gaat ermee doodgegooid worden, dat staat vast, en dan vind je hem na een tijdje alsnog echt wel leuk, ook al vind je dat nu nog niet. Het Dynamite-effect.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Wtf is dat lobi de hele tijd.. google zegt een Afrikaanse stam ofzo.
Mocro style jewaaitquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/L/lobiquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Liefdequote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarbij, drugsquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Even terzijde;
Placebo-effect is geniaal.
Ja sowiesoquote:
LOo0bii voor jouuquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/K/kankergeilquote:Op maandag 30 mei 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/L/lobi
quote:kankergeil
Heeft zin seksuele handelingen
NOOO SHITTTquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/K/kankergeil
[..]
[ afbeelding ]
racistquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom gebruiken jullie niet gewoon nederlandse woorden?
Het is wat complexer dan dat, ben te moe om mijn bed weer uit te klimmen en dan stink ik morgen weer zo uit mijn bekquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/K/kankergeil
[..]
[ afbeelding ]
vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is wat complexer dan dat, ben te moe om mijn bed weer uit te klimmen en dan stink ik morgen weer zo uit mijn bek
En dat isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bijv. hotboxen bijvoorbeeld, werkt helemaal niet maar je denkt van wel
Hehehe. Maakt toch niet uit. Alles staat wel op straatwoordenboek.nl.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik begrijp het anders niet.. ik ken alleen maar die fawaka dingen ofzo
.
Moet kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Ff peilen, wat vinden jullie daarvan; met kanker schelden enzulks?
Moet je zelf weten, doe het zelf ook. Maar vind het wel ongepast in het openbaar enzulks.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
kanker is een scheldwoord en een ziekte. hou dat uit elkaar jwtquote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Zwaktebod.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Moet kunnen. Je komt alleen als een debiel over en daarom doe ik het zelf nauwelijks/niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Zwollenaren doen het sowieso heel vaakquote:Op maandag 30 mei 2011 00:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, doe het zelf ook. Maar vind het wel ongepast in het openbaar enzulks.
Met een paar man in een tent blowen (met de tent dicht) dus heel die tent vol rook, maar dan denkt men dat je stoneder wordtquote:
Wat krijgen we nou, iemand is het met me eens hierover?quote:
Stedelingen jaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwollenaren doen het sowieso heel vaak.
Hmm oke. Ik doe het alleen met uitgaan eiglijk.
Op die fiets. Ja klopt, net zoals het geen zin heeft om die rook heel lang (langer dat bij een sigaret bijv.) in te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met een paar man in een tent blowen (met de tent dicht) dus heel die tent vol rook, maar dan denkt men dat je stoneder wordt
wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier is het echt not done om dat te zeggen.
Is het sowiezo nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier is het echt not done om dat te zeggen.
xDquote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Op die fiets. Ja klopt, net zoals het geen zin heeft om die rook heel lang (langer dat bij een sigaret bijv.) in te houden.
Ik las de vorige keer mee toen hier een discussie over was... dus ik wilde je sterkte wensen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou, iemand is het met me eens hierover?
Ah zo, dankjewelquote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik las de vorige keer mee toen hier een discussie over was... dus ik wilde je sterkte wensen.
Als mensen "kanker" zeggen, wordt dat hier niet geaccepteerd.quote:
Waar is hier? Op 't marktplein of in de klasquote:Op maandag 30 mei 2011 00:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als mensen "kanker" zeggen, wordt dat hier niet geaccepteerd.
Allebei.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar is hier? Op 't marktplein of in de klas?
Vriendengroep dan?quote:
Tyfus en pleuris worden ook geaccepteerd idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar als je hier met homo scheld is dat geen probleem. Maar in de SC kreeg ik een shitload aan commentaar over me heen.
Oowja, ik zag het.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar als je hier met homo scheld is dat geen probleem. Maar in de SC kreeg ik een shitload aan commentaar over me heen.
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:quote:
Homo is nog meer geaccepteerd ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo is dat zo erg dan volgens jou?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als je hier met homo scheldt wordt dat ook niet geaccepteerd, nee. Je bent ook gewoon echt eencellig als je dat doet
En met kanker niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als je hier met homo scheldt wordt dat ook niet geaccepteerd, nee. Je bent ook gewoon echt eencellig als je daarmee scheldt
Je bent homo?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als je hier met homo scheldt wordt dat ook niet geaccepteerd, nee. Je bent ook gewoon echt eencellig als je daarmee scheldt
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:
Mijn vader heeft al 5 jaar lang een ongeneesbare hersentumor
Godver en jezus is dus ook dom ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik geef toe: het is een dubbele moraal. Maar ik vind 'homo' gewoon dommer om mee te schelden dan 'kanker'. Maar op zich is schelden natuurlijk sowieso dom.
Ah kut manquote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:
Iemand die nadenktquote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
.
Daarom probeer ik niet met kanker te schelden in 't openbaar, in je vriendengroep weet je bijvoorbeeld wel wat je kan zeggen (of niet).
Precies dit dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
.
Daarom probeer ik niet met kanker te schelden in 't openbaar, in je vriendengroep weet je bijvoorbeeld wel wat je kan zeggen (of niet).
Openbaar doe ik soberso niet meer nee, ging in de 1e niet heel erg goed ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
.
Aiiquote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mensen scheld ik inderdaad nooit in hun gezicht uit voor 'kanker...'. Kan 't wel denken, maar iemand moet me wel echt iets flikken wil ik diegene daarvoor uitschelden.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Vaak vind ik mensen die zeggen dat je niet met kanker kan schelden hypocriet. Men trekt zich namelijk alleen maar aan wat er in de omgeving gebeurt. (VB: Bomaanslag in Afghanistan: 200 doden (we don't care), shooting in Alphen aan de RIjn, het hele land in rep en roer. Zelf wordt er wel gescholden met tyfus, tering etc. Argumenten zijn dan blablabla allang uitgestorven, not true. Er gaan ook nog steeds Afrikaantjes dood daaraan. Het ligt er vind ik meer aan op de manier hoe je het brengt. Als ik in het algemeen, bij vrienden oid die dat niet erg vinden kankerzooi zou zeggen, vind IK dat het gewoon moet kunnen, maar kankerlijer oid zeggen doe ik niet, dat is weer té. Bij mensen waar het onderwerp zwaar bij ligt doe ik dat overigens ook niet, maar men moet inzien dat er een groot verschil zit tussen de ziekte kanker en het scheldwoord kanker. Nu we het hier toch over hebben, heeft iemand van jullie ooit 'Over mijn Lijk' gekeken? Erg mooie serie.
Dat hoor ik jongens inderdaad vaak doen... en dan denk ik; uhh wtf?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik begroet mijn vrienden wel eens met 'homo' oid, maar dat doen vrienden sowieso. Schelden is ook een manier van begroeten, true story.
Ik zeg kankeren als werkwoord, en teringzooi als zelfstandig naamwoord als ik er zo over nadenkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Vaak vind ik mensen die zeggen dat je niet met kanker kan schelden hypocriet. Men trekt zich namelijk alleen maar aan wat er in de omgeving gebeurt. (VB: Bomaanslag in Afghanistan: 200 doden (we don't care), shooting in Alphen aan de RIjn, het hele land in rep en roer. Zelf wordt er wel gescholden met tyfus, tering etc. Argumenten zijn dan blablabla allang uitgestorven, not true. Er gaan ook nog steeds Afrikaantjes dood daaraan. Het ligt er vind ik meer aan op de manier hoe je het brengt. Als ik in het algemeen, bij vrienden oid die dat niet erg vinden kankerzooi zou zeggen, vind IK dat het gewoon moet kunnen, maar kankerlijer oid zeggen doe ik niet, dat is weer té. Bij mensen waar het onderwerp zwaar bij ligt doe ik dat overigens ook niet, maar men moet inzien dat er een groot verschil zit tussen de ziekte kanker en het scheldwoord kanker. Nu we het hier toch over hebben, heeft iemand van jullie ooit 'Over mijn Lijk' gekeken? Erg mooie serie.
hey homo!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat hoor ik jongens inderdaad vaak doen... en dan denk ik; uhh wtf?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand die nadenkt
Dat was wel anders in dat topic in ONZ (of GC)
Tja, 'homo' doe ik dan niet zo vaak. Maar wel: rukker, neger, beunhaas etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat hoor ik jongens inderdaad vaak doen... en dan denk ik; uhh wtf?
mijn broertje zegt ook vaak neger/nigger. En dan wel zo slecht mogelijk getimed in het openbaarquote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, 'homo' doe ik dan niet zo vaak. Maar wel: rukker, neger, beunhaas etc..
Dan heb ik nog diezelfde gedachtequote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Goede maat/vriend/klasgenoot komt uit Afghanistan, noem ik ook gewoon neger enzulks. Alle negergrappen vind ie ook gewoon goed. Naja, okequote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
enne mongool ;Dquote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, daar pas ik dan wel mee op. Dat er niet een grote neger achter me staat ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mijn broertje zegt ook vaak neger/nigger. En dan wel zo slecht mogelijk getimed in het openbaar
Begrijpelijk, maar dan heb je tijd gehad om je er overheen te zetten. Dacht je dat ook toen hij nog ziek was?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja tjee heb ook een opa dood aan kanker, maar denk nog steeds 'big deal' als iemand er mee scheld.
En downiequote:
Net verbeterde jij yosander nog om een foutje.. doe je het vervolgens zelf fout! "vindt" moet het zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede maat/vriend/klasgenoot komt uit Afghanistan, noem ik ook gewoon neger enzulks. Alle negergrappen vind ie ook gewoon goed. Naja, oke.
Klopt!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan heb je tijd gehad om je er overheen te zetten. Dacht je dat ook toen hij nog ziek was?
Het is heel wat anders om er dagelijks mee geconfronteerd te worden![]()
'Pik' begint een beetje homo-achtig te klinken (quote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dan heb ik nog diezelfde gedachte.. ik hoor ook vaak; hey pik .. enzo.
je valt buiten de bootquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Van die jongens onder elkaar-scheldwoorden/begroetingen gebruik ik eigenlijk bijna nooit. Zou nooit tegen een vriend zeggen 'heeey rukker' of zo, dat krijg ik gewoon niet uit mijn strot
Dat. xDquote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef yosander het volgende:
[..]
'Pik' begint een beetje homo-achtig te klinken ().
Ik zie het meer als een los scheldwoord, zonder direct connecties te leggen tot de ziekte. Net zoals je met fucking scheld.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan heb je tijd gehad om je er overheen te zetten. Dacht je dat ook toen hij nog ziek was?
Het is heel wat anders om er dagelijks mee geconfronteerd te worden![]()
Herkenbaar, die kunnen er vaak het hardst om lachenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede maat/vriend/klasgenoot komt uit Afghanistan, noem ik ook gewoon neger enzulks. Alle negergrappen vind ie ook gewoon goed. Naja, oke.
Ben met andere dingen bezigquote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Net verbeterde jij yosander nog om een foutje.. doe je het vervolgens zelf fout! "vindt" moet het zijn.
Was me niet eens opgevallen. Dankjewel Didoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Net verbeterde jij yosander nog om een foutje.. doe je het vervolgens zelf fout! "vindt" moet het zijn.
Zou er maar uit de buurt blijven, de homo's.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:10 schreef DidoCarthago het volgende:
Dat hoor ik echt vaak jongens zeggen hoor!!
Ja? Waarom zouden we nu wel moeilijk moeten doen over 'kanker...' en niet over mongool? Mijn nichtje is lichamelijk en geestelijk gehandicapt, hoe is het voor de ouders van zo'n meisje om zo een kind op te voeden? Mijn oma is gestorven aan longkanker op der 51e, hoe zou jij het vinden als iemand met de ziekte waaraan je oma gestorven is, gaat beginnen te schelden...quote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Mensen doen ook moeilijk over 'mongool'
Oké Gquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef Pino112 het volgende:
1.12uur![]()
.
Ik ben pitten maar, tot vanochtend.
Slaap lekker ouwe rukkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef Pino112 het volgende:
1.12uur![]()
.
Ik ben pitten maar, tot vanochtend.
Ja hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
Geile boy(s) zeg ik ook nog wel eens tegen m'n vrienden. Met name als ik wat op heb (vrijdag was 't weer raak aan de smsjes te zien
).
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
Geile boy(s) zeg ik ook nog wel eens tegen m'n vrienden. Met name als ik wat op heb (vrijdag was 't weer raak aan de smsjes te zien
).
Klopt. Moet kunnenquote:
Het punt is dat het helemaal niet kwetsend bedoeld is naar die mensen die het aangaat op het moment dat je zoiets zegt. Natuurlijk is het vervelend, maar daar doel je helemaal niet op in zo'n situatie, je wilt helemaal geen mensen beledigen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef luukieboy2 het volgende:
J
[..]
Ja? Waarom zouden we nu wel moeilijk moeten doen over 'kanker...' en niet over mongool? Mijn nichtje is lichamelijk en geestelijk gehandicapt, hoe is het voor de ouders van zo'n meisje om zo een kind op te voeden? Mijn oma is gestorven aan longkanker op der 51e, hoe zou jij het vinden als iemand met de ziekte waaraan je oma gestorven is, gaat beginnen te schelden...
hjv wjnmk knzj ntb jwzquote:
Met een contextquote:Op maandag 30 mei 2011 01:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Trouwens,
Kankerzooi is een krachtterm en geen scheldwoord.
Geile hoer oid niet nee?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zeg dat soort dingen echt nooit tegen mn vriendinnen?
Moet je 's doenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zeg dat soort dingen echt nooit tegen mn vriendinnen?
Ja, zo kunnen we overal over gaan huilen. Ik bedoel; ik heb respect voor je, mijn oma heeft ook kankergehad, m'n nichtje is ook gehandicapt. Maar sommige dingen moet je kunnen loslaten vriendquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef luukieboy2 het volgende:
J
[..]
Ja? Waarom zouden we nu wel moeilijk moeten doen over 'kanker...' en niet over mongool? Mijn nichtje is lichamelijk en geestelijk gehandicapt, hoe is het voor de ouders van zo'n meisje om zo een kind op te voeden? Mijn oma is gestorven aan longkanker op der 51e, hoe zou jij het vinden als iemand met de ziekte waaraan je oma gestorven is, gaat beginnen te schelden...
Flitsie, opgestaan uit je comaquote:
quote:
Als bro's hèquote:
Ik gebruik dat alleen tegen m'n vrinden en niet in het openbaarquote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met een context
Kan je niet gewoon kutzooi zeggen ofzo?
Haha. Het weekend is nu voorbij. Maar gelukkig niet naar schoolquote:Op maandag 30 mei 2011 01:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hey! Ik miste je al haha. Lekker weekend.. daar?
Zag nog een concept, waarvan ik geen idee heb wat dat ook maar zou kunnen betekenenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
).
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Keauning het volgende:
Een vriend van mij is eens wakker geworden met een hand in zijn reet van een andere vriend van mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Keauning het volgende:
Een vriend van mij is eens wakker geworden met een hand in zijn reet van een andere vriend van mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van wie nou??quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Keauning het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat stond erinquote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zag nog een concept, waarvan ik geen idee heb wat dat ook maar zou kunnen betekenen. Gelukkig was die niet verzonden
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Zag nog een concept, waarvan ik geen idee heb wat dat ook maar zou kunnen betekenen. Gelukkig was die niet verzonden
Slechter in het oorquote:Op maandag 30 mei 2011 01:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik gebruik dat alleen tegen m'n vrinden en niet in het openbaarWil niemand kwetsen, zo zit ik niet in elkaar.
Maar feit is dat kanker beter in de mond ligt dan kut, om heel eerlijk te zijn...
Nog gefeest danquote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Terwijl ik moet leren: Ik weet echt genoeg andere dingen te doen!
Na examens: Verveeeeling
Mwah, we waren niet echt verbaasd. Diezelfde jongen werd die dag al met slagroom in zijn anus gespoten.quote:
Rick aiokl ask.d sifle ase.quote:
Waarom kwam je niet eerder naar de SCquote:
Ahhh ik hoop zo voor je dat het goed komt!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Haha. Het weekend is nu voorbij. Maar gelukkig niet naar school
En tja het zal van wat normen afhangen
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef Keauning het volgende:
[..]
Mwah, we waren niet echt verbaasd. Diezelfde jongen werd die dag al met slagroom in zijn anus gespoten.
Een gast uit mijn klas post dat soort berichten altijd op facebook als hij lam isquote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rick aiokl ask.d sifle ase.
Had de voornaam wel helemaal correct gespeld, maar kon echt geen touw aan de rest van de woorden vastknopen
Dankje!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ahhh ik hoop zo voor je dat het goed komt!Inderdaad geen school
!
Zal je mij nooit in het openbaar horen doen. Zoals ik al zei ligt het echt aan de persoon zelf, ervaring etc. Jouw geval begrijp ik echt volkomen kerel, je hebt ook helemaal gelijk maar er zijn altijd van die sjonnie en anita's.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Slechter in het oor
Als ik iemand met kanker hoor schelden, gelijk plaatsvervangende schaamte en een-gezicht
Mensen die leren in de examenperiodequote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet eerder naar de SC?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rick aiokl ask.d sifle ase.
Had de voornaam wel helemaal correct gespeld, maar kon echt geen touw aan de rest van de woorden vastknopen
Geen ideequote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vrijdagavondquote:
Niets is 100% zeker maar ik denk het wel hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dankje!
Ben jij wel zeker geslaagd?
Nauwelijks geleerd, daardoor ga ik dus zakken/herkansenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mensen die leren in de examenperiode
Dit viel nog wel mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[..]. Zo erg is 't bij mij gelukkig nooit geweest
.
Ik klonk wel heel gezellig aan de telefoon volgens een vriend van me.
Ik hoop alsnog voor jou dat het ook gelukt isquote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Niets is 100% zeker maar ik denk het wel haha.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een gast uit mijn klas post dat soort berichten altijd op facebook als hij lam isEcht geniaal.
quote:Oké pitten, doei was chill, ajoo.
touchscreen maakt het niet makkelijkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Keauning het volgende:
Smsjes sturen als je gedronken hebt blijft gewoon iets aparts.
ghehehehequote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Keauning het volgende:
Smsjes sturen als je gedronken hebt blijft gewoon iets aparts.
Hehehehehe.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik had ook wel een leuke op Facebook/Hyves na 't gala:
[..]
Mooi dan, maar laten we het hierbij maar houden want ik raak helemaal uit mijn humeur nuquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zal je mij nooit in het openbaar horen doen. Zoals ik al zei ligt het echt aan de persoon zelf, ervaring etc. Jouw geval begrijp ik echt volkomen kerel, je hebt ook helemaal gelijk maar er zijn altijd van die sjonnie en anita's.
Heb gelukkig woordenboek i.c.m. touchscreen dus hij bakt er meestal nog wel wat vanquote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
touchscreen maakt het niet makkelijker
Hoog ONZ en KLB-niveau.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vrijdagavond
Zaterdagavond bij een vriend van me beetje gechill'd, maar niet veel op ofzo.
Vandaag fotojaarboek afgemaakt
Sorry manquote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi dan, maar laten we het hierbij maar houden want ik raak helemaal uit mijn humeur nu
Ga zo maar slapen denk ik
Soms wel ja. Gelukkig greep Motorbloempje inquote:
Ik zag hem jaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik had ook wel een leuke op Facebook/Hyves na 't gala:
[..]
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef ViaRegnum2 het volgende:
toen ik vannacht thuiskwam en mijn pc nog aanstond, ging ik DM's sturen
Krijg je dat niet bij je diploma?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah mooi!
Vraag me af waar ons jaarboek blijft!
Zou best kunnenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Krijg je dat niet bij je diploma?
Je had er ook op gereageerdquote:
Sorry dat ik de discussie geopend hebquote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi dan, maar laten we het hierbij maar houden want ik raak helemaal uit mijn humeur nu
Ga zo maar slapen denk ik
Nee, want ik heb geen geld.quote:
Jullie krijgen ook echt zo'n boek en zo?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah mooi!
Vraag me af waar ons jaarboek blijft!
Hij is mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn tweet van die avondochtend, klinkt die niet even verdomde helder?
Fayulquote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Keauning het volgende:
Ik sta niet eens op de algehele foto van VWO.
Moest daarvoor 2 uur wachten dus ik ben lekker naar huis gegaan.
Jupquote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jullie krijgen ook echt zo'n boek en zo?
Wij alleen een groepsfoto met de rest van het jaar
Is cool.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen geld.![]()
Als er ooit weer zo'n treinkaartjes-actie is, moeten we nog eens meeten
Baasquote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn tweet van die avondochtend, klinkt die niet even verdomde helder?
Bij ons wel, maar dit jaar hebben ze gevraagd of ik en nog wat anderen het wilden doen, want ze hadden het te druk.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Krijg je dat niet bij je diploma?
Mwoh kon jij niet weten, is opzich wel fijn dat het merendeel er zo naar kijktquote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de discussie geopend heb.
FOK!ken na het uitgaanquote:Op maandag 30 mei 2011 01:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wist zelfs nog die foto up te loaden, heb tegen die tijd ook nog een post in de SC gemaakt
Ik gister dusquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
FOK!ken na het uitgaan
Doe het ook altijd even
even kijken of ik hem nog kan vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
FOK!ken na het uitgaan
Doe het ook altijd even
Ik jellyquote:Op maandag 30 mei 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup. Wel lache, je kon mensen voor 30 verschillende dingen nomineren enzo
.
Whehehquote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog herinneren geheheh
Meneer klonk niet meer zo helder
Ik zag laatst een vuilnisbak met Etsu er inquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Omg ik zag zaterdag een koekjestrommel met koekiemonster erop.
SPOILER: voor wie hem niet snaptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zag laatst een vuilnisbak met Etsu er inHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat is je eerste reactie op dat ons fotojaarboek maar liefst 2,72 GB is?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dan weten we gewoon niets te antwoorden.
Ik kan de aandrang nooit weerstaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Keauning het volgende:
ik bespaar mezelf het uitlachen door niet mijn laptop aan te zetten na het stappen.
Ook hier nuchterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 06:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dit, maar dan een uur later. Ben kapot, trusten
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerste beste gozer die jouw nick verbastert naar het discussiepunt krijgt een -1.
"ok boeiend"quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat is je eerste reactie op dat ons fotojaarboek maar liest 2,72 GB is?
Lenzenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Keauning het volgende:
Meestal ben ik zo panne dat ik meteen op bed ga liggen, mijn tanden niet poets en mijn lenzen in laat enzo.
lenzen in?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Keauning het volgende:
Meestal ben ik zo panne dat ik meteen op bed ga liggen, mijn tanden niet poets en mijn lenzen in laat enzo.
Haha oke.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
"ok boeiend"Sorry, een beetje hard maar dat dacht ik echt
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |