WAT ZEG JE?!!1?!!!1?!quote:
Fucking duur zo'n kaartje gekquote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie van jullie kan ik trouwens meeten op Lowlands?
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
Omg ik heb de first post haha eerste keer!!!!!!!!
Mij niet, ik was te laatquote:Op maandag 30 mei 2011 00:39 schreef jordyqwerty het volgende:
Wie van jullie kan ik trouwens meeten op Lowlands?
Sjitquote:
Water + mdma = win-win.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zuipen, eten & wiet is 3x zo duur.
xoxo
Vlaggetjequote:
Mwah, volgend jaar weer een kans hè, iedereen met wie ik zou gaan viste ook achter het netquote:Op maandag 30 mei 2011 00:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Sjit
af en toe worden kaarten die uit de zwarthandel zijn gehaald weer verkocht op de LL site..
Kom met mij Gquote:Op maandag 30 mei 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mwah, volgend jaar weer een kans hè, iedereen met wie ik zou gaan viste ook achter het net
Dan nog hoop ik op een wolkbreuk
quote:
Mooi niet, heb nu toch geen geld meer apart om uberhaupt nog een kaartje te kopenquote:
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:45 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi niet, heb nu tich geen geld meer apart om uberhaupt nog een kaartje te kopen![]()
Neequote:
Drugs >>>>>> alcohol.quote:
Hedon zekersquote:
Ik zag hem net ja, maar ik vond hem eig tegenvallen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit is de nieuwe Inna. Wordt een monsterhit.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dit is de nieuwe Inna. Wordt een monsterhit.
loObi f0Rr JouWwquote:Op maandag 30 mei 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Drugs >>>>>> alcohol.
Ja alcohol is ook een drug etc.maar jeweet wat ik bedoel
LoO0bii trUggquote:
Ik vind hem echt bazig.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:48 schreef Keauning het volgende:
[..]
Ik zag hem net ja, maar ik vond hem eig tegenvallen.
Maar Taio Cruz is sowieso een baas.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik vind hem echt bazig.
Je gaat ermee doodgegooid worden, dat staat vast, en dan vind je hem na een tijdje alsnog echt wel leuk, ook al vind je dat nu nog niet. Het Dynamite-effect.
quote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Wtf is dat lobi de hele tijd.. google zegt een Afrikaanse stam ofzo.
Mocro style jewaaitquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/L/lobiquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Liefdequote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarbij, drugsquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Even terzijde;
Placebo-effect is geniaal.
Ja sowiesoquote:
LOo0bii voor jouuquote:Op maandag 30 mei 2011 00:50 schreef DidoCarthago het volgende:
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/K/kankergeilquote:Op maandag 30 mei 2011 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/L/lobi
quote:kankergeil
Heeft zin seksuele handelingen
NOOO SHITTTquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/K/kankergeil
[..]
[ afbeelding ]
racistquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom gebruiken jullie niet gewoon nederlandse woorden?
Het is wat complexer dan dat, ben te moe om mijn bed weer uit te klimmen en dan stink ik morgen weer zo uit mijn bekquote:
Ik moest lachenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://www.straatwoordenboek.nl/letter/K/kankergeil
[..]
[ afbeelding ]
vakantie.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Het is wat complexer dan dat, ben te moe om mijn bed weer uit te klimmen en dan stink ik morgen weer zo uit mijn bek
En dat isquote:Op maandag 30 mei 2011 00:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
bijv. hotboxen bijvoorbeeld, werkt helemaal niet maar je denkt van wel
Hehehe. Maakt toch niet uit. Alles staat wel op straatwoordenboek.nl.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik begrijp het anders niet.. ik ken alleen maar die fawaka dingen ofzo
.
Moet kunnen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Ff peilen, wat vinden jullie daarvan; met kanker schelden enzulks?
Moet je zelf weten, doe het zelf ook. Maar vind het wel ongepast in het openbaar enzulks.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
kanker is een scheldwoord en een ziekte. hou dat uit elkaar jwtquote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Zwaktebod.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Moet kunnen. Je komt alleen als een debiel over en daarom doe ik het zelf nauwelijks/niet.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:53 schreef Pino112 het volgende:
Zwollenaren doen het sowieso heel vaakquote:Op maandag 30 mei 2011 00:54 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, doe het zelf ook. Maar vind het wel ongepast in het openbaar enzulks.
Met een paar man in een tent blowen (met de tent dicht) dus heel die tent vol rook, maar dan denkt men dat je stoneder wordtquote:
Wat krijgen we nou, iemand is het met me eens hierover?quote:
Stedelingen jaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwollenaren doen het sowieso heel vaak.
Hmm oke. Ik doe het alleen met uitgaan eiglijk.
Op die fiets. Ja klopt, net zoals het geen zin heeft om die rook heel lang (langer dat bij een sigaret bijv.) in te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met een paar man in een tent blowen (met de tent dicht) dus heel die tent vol rook, maar dan denkt men dat je stoneder wordt
wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier is het echt not done om dat te zeggen.
Is het sowiezo nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier is het echt not done om dat te zeggen.
xDquote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Op die fiets. Ja klopt, net zoals het geen zin heeft om die rook heel lang (langer dat bij een sigaret bijv.) in te houden.
Ik las de vorige keer mee toen hier een discussie over was... dus ik wilde je sterkte wensen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou, iemand is het met me eens hierover?
Ah zo, dankjewelquote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik las de vorige keer mee toen hier een discussie over was... dus ik wilde je sterkte wensen.
Als mensen "kanker" zeggen, wordt dat hier niet geaccepteerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |