Stedelingen jaquote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zwollenaren doen het sowieso heel vaak.
Hmm oke. Ik doe het alleen met uitgaan eiglijk.
Op die fiets. Ja klopt, net zoals het geen zin heeft om die rook heel lang (langer dat bij een sigaret bijv.) in te houdenquote:Op maandag 30 mei 2011 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Met een paar man in een tent blowen (met de tent dicht) dus heel die tent vol rook, maar dan denkt men dat je stoneder wordt
wat?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier is het echt not done om dat te zeggen.
Is het sowiezo nietquote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Hier is het echt not done om dat te zeggen.
xDquote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Op die fiets. Ja klopt, net zoals het geen zin heeft om die rook heel lang (langer dat bij een sigaret bijv.) in te houden.
Ik las de vorige keer mee toen hier een discussie over was... dus ik wilde je sterkte wensen.quote:Op maandag 30 mei 2011 00:57 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou, iemand is het met me eens hierover?
Ah zo, dankjewelquote:Op maandag 30 mei 2011 00:58 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik las de vorige keer mee toen hier een discussie over was... dus ik wilde je sterkte wensen.
Als mensen "kanker" zeggen, wordt dat hier niet geaccepteerd.quote:
Waar is hier? Op 't marktplein of in de klasquote:Op maandag 30 mei 2011 00:59 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als mensen "kanker" zeggen, wordt dat hier niet geaccepteerd.
Allebei.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Waar is hier? Op 't marktplein of in de klas?
Vriendengroep dan?quote:
Tyfus en pleuris worden ook geaccepteerd idd.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar als je hier met homo scheld is dat geen probleem. Maar in de SC kreeg ik een shitload aan commentaar over me heen.
Oowja, ik zag het.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Maar als je hier met homo scheld is dat geen probleem. Maar in de SC kreeg ik een shitload aan commentaar over me heen.
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:quote:
Homo is nog meer geaccepteerd ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:00 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Hoezo is dat zo erg dan volgens jou?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als je hier met homo scheldt wordt dat ook niet geaccepteerd, nee. Je bent ook gewoon echt eencellig als je dat doet
En met kanker niet?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als je hier met homo scheldt wordt dat ook niet geaccepteerd, nee. Je bent ook gewoon echt eencellig als je daarmee scheldt
Je bent homo?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als je hier met homo scheldt wordt dat ook niet geaccepteerd, nee. Je bent ook gewoon echt eencellig als je daarmee scheldt
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:
Mijn vader heeft al 5 jaar lang een ongeneesbare hersentumor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |