Bij ons wel, maar dit jaar hebben ze gevraagd of ik en nog wat anderen het wilden doen, want ze hadden het te druk.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:23 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Krijg je dat niet bij je diploma?
Mwoh kon jij niet weten, is opzich wel fijn dat het merendeel er zo naar kijktquote:Op maandag 30 mei 2011 01:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sorry dat ik de discussie geopend heb.
FOK!ken na het uitgaanquote:Op maandag 30 mei 2011 01:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik wist zelfs nog die foto up te loaden, heb tegen die tijd ook nog een post in de SC gemaakt
Ik gister dusquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
FOK!ken na het uitgaan
Doe het ook altijd even
even kijken of ik hem nog kan vindenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef yosander het volgende:
[..]
FOK!ken na het uitgaan
Doe het ook altijd even
Ik jellyquote:Op maandag 30 mei 2011 01:25 schreef yosander het volgende:
[..]
Jup. Wel lache, je kon mensen voor 30 verschillende dingen nomineren enzo
.
Whehehquote:Op maandag 30 mei 2011 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog herinneren geheheh
Meneer klonk niet meer zo helder
Ik zag laatst een vuilnisbak met Etsu er inquote:Op maandag 30 mei 2011 01:27 schreef DidoCarthago het volgende:
Omg ik zag zaterdag een koekjestrommel met koekiemonster erop.
SPOILER: voor wie hem niet snaptOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zag laatst een vuilnisbak met Etsu er inHahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat is je eerste reactie op dat ons fotojaarboek maar liefst 2,72 GB is?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:29 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dan weten we gewoon niets te antwoorden.
Ik kan de aandrang nooit weerstaan.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Keauning het volgende:
ik bespaar mezelf het uitlachen door niet mijn laptop aan te zetten na het stappen.
Ook hier nuchterquote:Op zaterdag 28 mei 2011 06:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Dit, maar dan een uur later. Ben kapot, trusten
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerste beste gozer die jouw nick verbastert naar het discussiepunt krijgt een -1.
"ok boeiend"quote:Op maandag 30 mei 2011 01:30 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wat is je eerste reactie op dat ons fotojaarboek maar liest 2,72 GB is?
Lenzenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Keauning het volgende:
Meestal ben ik zo panne dat ik meteen op bed ga liggen, mijn tanden niet poets en mijn lenzen in laat enzo.
lenzen in?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:31 schreef Keauning het volgende:
Meestal ben ik zo panne dat ik meteen op bed ga liggen, mijn tanden niet poets en mijn lenzen in laat enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |