Dankje!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ahhh ik hoop zo voor je dat het goed komt!Inderdaad geen school
!
Zal je mij nooit in het openbaar horen doen. Zoals ik al zei ligt het echt aan de persoon zelf, ervaring etc. Jouw geval begrijp ik echt volkomen kerel, je hebt ook helemaal gelijk maar er zijn altijd van die sjonnie en anita's.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Slechter in het oor
Als ik iemand met kanker hoor schelden, gelijk plaatsvervangende schaamte en een-gezicht
Mensen die leren in de examenperiodequote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarom kwam je niet eerder naar de SC?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Rick aiokl ask.d sifle ase.
Had de voornaam wel helemaal correct gespeld, maar kon echt geen touw aan de rest van de woorden vastknopen
Geen ideequote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Vrijdagavondquote:
Niets is 100% zeker maar ik denk het wel hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dankje!
Ben jij wel zeker geslaagd?
Nauwelijks geleerd, daardoor ga ik dus zakken/herkansenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Mensen die leren in de examenperiode
Dit viel nog wel mee.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef yosander het volgende:
[..]. Zo erg is 't bij mij gelukkig nooit geweest
.
Ik klonk wel heel gezellig aan de telefoon volgens een vriend van me.
Ik hoop alsnog voor jou dat het ook gelukt isquote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Niets is 100% zeker maar ik denk het wel haha.
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Een gast uit mijn klas post dat soort berichten altijd op facebook als hij lam isEcht geniaal.
quote:Oké pitten, doei was chill, ajoo.
touchscreen maakt het niet makkelijkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Keauning het volgende:
Smsjes sturen als je gedronken hebt blijft gewoon iets aparts.
ghehehehequote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Keauning het volgende:
Smsjes sturen als je gedronken hebt blijft gewoon iets aparts.
Hehehehehe.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef yosander het volgende:
[..].
Ik had ook wel een leuke op Facebook/Hyves na 't gala:
[..]
Mooi dan, maar laten we het hierbij maar houden want ik raak helemaal uit mijn humeur nuquote:Op maandag 30 mei 2011 01:19 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Zal je mij nooit in het openbaar horen doen. Zoals ik al zei ligt het echt aan de persoon zelf, ervaring etc. Jouw geval begrijp ik echt volkomen kerel, je hebt ook helemaal gelijk maar er zijn altijd van die sjonnie en anita's.
Heb gelukkig woordenboek i.c.m. touchscreen dus hij bakt er meestal nog wel wat vanquote:Op maandag 30 mei 2011 01:21 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
touchscreen maakt het niet makkelijker
Hoog ONZ en KLB-niveau.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah mooiquote:Op maandag 30 mei 2011 01:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Vrijdagavond
Zaterdagavond bij een vriend van me beetje gechill'd, maar niet veel op ofzo.
Vandaag fotojaarboek afgemaakt
Sorry manquote:Op maandag 30 mei 2011 01:22 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mooi dan, maar laten we het hierbij maar houden want ik raak helemaal uit mijn humeur nu
Ga zo maar slapen denk ik
Soms wel ja. Gelukkig greep Motorbloempje inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |