En downiequote:
Net verbeterde jij yosander nog om een foutje.. doe je het vervolgens zelf fout! "vindt" moet het zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede maat/vriend/klasgenoot komt uit Afghanistan, noem ik ook gewoon neger enzulks. Alle negergrappen vind ie ook gewoon goed. Naja, oke.
Klopt!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan heb je tijd gehad om je er overheen te zetten. Dacht je dat ook toen hij nog ziek was?
Het is heel wat anders om er dagelijks mee geconfronteerd te worden![]()
'Pik' begint een beetje homo-achtig te klinken (quote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dan heb ik nog diezelfde gedachte.. ik hoor ook vaak; hey pik .. enzo.
je valt buiten de bootquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Van die jongens onder elkaar-scheldwoorden/begroetingen gebruik ik eigenlijk bijna nooit. Zou nooit tegen een vriend zeggen 'heeey rukker' of zo, dat krijg ik gewoon niet uit mijn strot
Dat. xDquote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef yosander het volgende:
[..]
'Pik' begint een beetje homo-achtig te klinken ().
Ik zie het meer als een los scheldwoord, zonder direct connecties te leggen tot de ziekte. Net zoals je met fucking scheld.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Begrijpelijk, maar dan heb je tijd gehad om je er overheen te zetten. Dacht je dat ook toen hij nog ziek was?
Het is heel wat anders om er dagelijks mee geconfronteerd te worden![]()
Herkenbaar, die kunnen er vaak het hardst om lachenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede maat/vriend/klasgenoot komt uit Afghanistan, noem ik ook gewoon neger enzulks. Alle negergrappen vind ie ook gewoon goed. Naja, oke.
Ben met andere dingen bezigquote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Net verbeterde jij yosander nog om een foutje.. doe je het vervolgens zelf fout! "vindt" moet het zijn.
Was me niet eens opgevallen. Dankjewel Didoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:09 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Net verbeterde jij yosander nog om een foutje.. doe je het vervolgens zelf fout! "vindt" moet het zijn.
Zou er maar uit de buurt blijven, de homo's.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:10 schreef DidoCarthago het volgende:
Dat hoor ik echt vaak jongens zeggen hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |