Slaap lekker ouwe rukkerquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef Pino112 het volgende:
1.12uur![]()
.
Ik ben pitten maar, tot vanochtend.
Ja hahaquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
Geile boy(s) zeg ik ook nog wel eens tegen m'n vrienden. Met name als ik wat op heb (vrijdag was 't weer raak aan de smsjes te zien
).
Ik ookquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
Geile boy(s) zeg ik ook nog wel eens tegen m'n vrienden. Met name als ik wat op heb (vrijdag was 't weer raak aan de smsjes te zien
).
Klopt. Moet kunnenquote:
Het punt is dat het helemaal niet kwetsend bedoeld is naar die mensen die het aangaat op het moment dat je zoiets zegt. Natuurlijk is het vervelend, maar daar doel je helemaal niet op in zo'n situatie, je wilt helemaal geen mensen beledigen.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef luukieboy2 het volgende:
J
[..]
Ja? Waarom zouden we nu wel moeilijk moeten doen over 'kanker...' en niet over mongool? Mijn nichtje is lichamelijk en geestelijk gehandicapt, hoe is het voor de ouders van zo'n meisje om zo een kind op te voeden? Mijn oma is gestorven aan longkanker op der 51e, hoe zou jij het vinden als iemand met de ziekte waaraan je oma gestorven is, gaat beginnen te schelden...
hjv wjnmk knzj ntb jwzquote:
Met een contextquote:Op maandag 30 mei 2011 01:13 schreef jordyqwerty het volgende:
Trouwens,
Kankerzooi is een krachtterm en geen scheldwoord.
Geile hoer oid niet nee?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zeg dat soort dingen echt nooit tegen mn vriendinnen?
Moet je 's doenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zeg dat soort dingen echt nooit tegen mn vriendinnen?
Ja, zo kunnen we overal over gaan huilen. Ik bedoel; ik heb respect voor je, mijn oma heeft ook kankergehad, m'n nichtje is ook gehandicapt. Maar sommige dingen moet je kunnen loslaten vriendquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef luukieboy2 het volgende:
J
[..]
Ja? Waarom zouden we nu wel moeilijk moeten doen over 'kanker...' en niet over mongool? Mijn nichtje is lichamelijk en geestelijk gehandicapt, hoe is het voor de ouders van zo'n meisje om zo een kind op te voeden? Mijn oma is gestorven aan longkanker op der 51e, hoe zou jij het vinden als iemand met de ziekte waaraan je oma gestorven is, gaat beginnen te schelden...
Flitsie, opgestaan uit je comaquote:
quote:
Als bro's hèquote:
Ik gebruik dat alleen tegen m'n vrinden en niet in het openbaarquote:Op maandag 30 mei 2011 01:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Met een context
Kan je niet gewoon kutzooi zeggen ofzo?
Haha. Het weekend is nu voorbij. Maar gelukkig niet naar schoolquote:Op maandag 30 mei 2011 01:15 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Hey! Ik miste je al haha. Lekker weekend.. daar?
Zag nog een concept, waarvan ik geen idee heb wat dat ook maar zou kunnen betekenenquote:Op maandag 30 mei 2011 01:12 schreef yosander het volgende:
).
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Keauning het volgende:
Een vriend van mij is eens wakker geworden met een hand in zijn reet van een andere vriend van mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:17 schreef Keauning het volgende:
Een vriend van mij is eens wakker geworden met een hand in zijn reet van een andere vriend van mij.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |