Godver en jezus is dus ook dom ja.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik geef toe: het is een dubbele moraal. Maar ik vind 'homo' gewoon dommer om mee te schelden dan 'kanker'. Maar op zich is schelden natuurlijk sowieso dom.
Ah kut manquote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:
Mijn vader heeft al 5 jaar lang een ongeneesbare hersentumor
Iemand die nadenktquote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
.
Daarom probeer ik niet met kanker te schelden in 't openbaar, in je vriendengroep weet je bijvoorbeeld wel wat je kan zeggen (of niet).
Precies dit dus.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
.
Daarom probeer ik niet met kanker te schelden in 't openbaar, in je vriendengroep weet je bijvoorbeeld wel wat je kan zeggen (of niet).
Openbaar doe ik soberso niet meer nee, ging in de 1e niet heel erg goed ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:02 schreef yosander het volgende:
[..]![]()
.
Aiiquote:Op maandag 30 mei 2011 01:01 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Heb niet echt zin om het uit te leggen, misschien nog een andere keer, maar long story short:
Mijn vader heeft al 5 jaar lang een ongeneesbare hersentumor
Mensen scheld ik inderdaad nooit in hun gezicht uit voor 'kanker...'. Kan 't wel denken, maar iemand moet me wel echt iets flikken wil ik diegene daarvoor uitschelden.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Vaak vind ik mensen die zeggen dat je niet met kanker kan schelden hypocriet. Men trekt zich namelijk alleen maar aan wat er in de omgeving gebeurt. (VB: Bomaanslag in Afghanistan: 200 doden (we don't care), shooting in Alphen aan de RIjn, het hele land in rep en roer. Zelf wordt er wel gescholden met tyfus, tering etc. Argumenten zijn dan blablabla allang uitgestorven, not true. Er gaan ook nog steeds Afrikaantjes dood daaraan. Het ligt er vind ik meer aan op de manier hoe je het brengt. Als ik in het algemeen, bij vrienden oid die dat niet erg vinden kankerzooi zou zeggen, vind IK dat het gewoon moet kunnen, maar kankerlijer oid zeggen doe ik niet, dat is weer té. Bij mensen waar het onderwerp zwaar bij ligt doe ik dat overigens ook niet, maar men moet inzien dat er een groot verschil zit tussen de ziekte kanker en het scheldwoord kanker. Nu we het hier toch over hebben, heeft iemand van jullie ooit 'Over mijn Lijk' gekeken? Erg mooie serie.
Dat hoor ik jongens inderdaad vaak doen... en dan denk ik; uhh wtf?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik begroet mijn vrienden wel eens met 'homo' oid, maar dat doen vrienden sowieso. Schelden is ook een manier van begroeten, true story.
Ik zeg kankeren als werkwoord, en teringzooi als zelfstandig naamwoord als ik er zo over nadenkquote:Op maandag 30 mei 2011 01:03 schreef jordyqwerty het volgende:
Vaak vind ik mensen die zeggen dat je niet met kanker kan schelden hypocriet. Men trekt zich namelijk alleen maar aan wat er in de omgeving gebeurt. (VB: Bomaanslag in Afghanistan: 200 doden (we don't care), shooting in Alphen aan de RIjn, het hele land in rep en roer. Zelf wordt er wel gescholden met tyfus, tering etc. Argumenten zijn dan blablabla allang uitgestorven, not true. Er gaan ook nog steeds Afrikaantjes dood daaraan. Het ligt er vind ik meer aan op de manier hoe je het brengt. Als ik in het algemeen, bij vrienden oid die dat niet erg vinden kankerzooi zou zeggen, vind IK dat het gewoon moet kunnen, maar kankerlijer oid zeggen doe ik niet, dat is weer té. Bij mensen waar het onderwerp zwaar bij ligt doe ik dat overigens ook niet, maar men moet inzien dat er een groot verschil zit tussen de ziekte kanker en het scheldwoord kanker. Nu we het hier toch over hebben, heeft iemand van jullie ooit 'Over mijn Lijk' gekeken? Erg mooie serie.
hey homo!quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat hoor ik jongens inderdaad vaak doen... en dan denk ik; uhh wtf?
quote:Op maandag 30 mei 2011 01:04 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Iemand die nadenkt
Dat was wel anders in dat topic in ONZ (of GC)
Tja, 'homo' doe ik dan niet zo vaak. Maar wel: rukker, neger, beunhaas etc.quote:Op maandag 30 mei 2011 01:05 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat hoor ik jongens inderdaad vaak doen... en dan denk ik; uhh wtf?
mijn broertje zegt ook vaak neger/nigger. En dan wel zo slecht mogelijk getimed in het openbaarquote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Tja, 'homo' doe ik dan niet zo vaak. Maar wel: rukker, neger, beunhaas etc..
Dan heb ik nog diezelfde gedachtequote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Goede maat/vriend/klasgenoot komt uit Afghanistan, noem ik ook gewoon neger enzulks. Alle negergrappen vind ie ook gewoon goed. Naja, okequote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
enne mongool ;Dquote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, daar pas ik dan wel mee op. Dat er niet een grote neger achter me staat ofzoquote:Op maandag 30 mei 2011 01:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
mijn broertje zegt ook vaak neger/nigger. En dan wel zo slecht mogelijk getimed in het openbaar
Begrijpelijk, maar dan heb je tijd gehad om je er overheen te zetten. Dacht je dat ook toen hij nog ziek was?quote:Op maandag 30 mei 2011 01:07 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ja tjee heb ook een opa dood aan kanker, maar denk nog steeds 'big deal' als iemand er mee scheld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |