Jullie hebben barspelletjes gespeeld?quote:
geheel volgens de neo-conservatieve partijlijn.quote:
Ja maar het is geen two-way road, geld enkel voor ons.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
geheel volgens de neo-conservatieve partijlijn.
Soms keert het zich tegen je.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar het is geen two-way road, geld enkel voor ons.
Toch geen politiek mag ik hopen?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het was gewoon een gezellige bijeenkomst met een paar goede discussies en gesprekken. Echt niks mis mee.
Wie stottert?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:02 schreef betyar het volgende:
Die jongen die stotterde (sorry weet de naam niet meer) is een goede kerel.
Jammer dat ik dit gemist had.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die was wel mooi inderdaad, wat is de waarde van een mensenleven? En het is niet de vraag of we onze superieure westerse beschaving opleggen maar hoe
Kriek is toch vrouwenbier?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef Reya het volgende:
Bij de volgende meet neem ik overigens kriek mee voor betyar
Nee, het was al genoeg voldoening om jou en Friek_ te zien meeknikken op een puur neocon standpunt.quote:
Verraders!quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was al genoeg voldoening om jou en Friek_ te zien meeknikken op een puur neocon standpunt.
quote:
Dat kan ik niet zelf beantwoorden.quote:
Erik is waarlijk een Amsterdamse klootzak met een grote mond.quote:
Ahaquote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee voornamelijk over de afwezige personen.
Over de superioriteit van onze westerse beschaving bestaat geen twijfel.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, het was al genoeg voldoening om jou en Friek_ te zien meeknikken op een puur neocon standpunt.
Vertel alleen de goede dingen die over mij zijn geroddeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee voornamelijk over de afwezige personen.
Daar hou ik vreselijk van.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Erik is waarlijk een Amsterdamse klootzak met een grote mond.
Hij valt 100% mee dus, goeie gozer.
Om de verstopte WC's mee te ontstoppen??quote:Op zondag 29 mei 2011 14:13 schreef Reya het volgende:
Bij de volgende meet neem ik overigens kriek mee voor betyar
Ik bedoel maar.quote:
hier valt een veelzeggende stilte.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:21 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vertel alleen de goede dingen die over mij zijn geroddeld.
Had het dan niet voor de hand gelegen om undercover naar de meet te gaan en zo de patiënten in kwestie te observeren?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:24 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben psycholoog. Ik neem waar, analyseer, duidt en trek conclusies.
Hoi.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:24 schreef robin007bond het volgende:
Hoi![]()
Leuk om te horen dat de meet zo goed ging.
Oeh.. deleted scene?quote:
Die taak is Erik mee opgezadeld, dus komt nog wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mooi. Ik had eigenlijk een verslag verwacht.
Zo in een hoekje van dat cafe ?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Had het dan niet voor de hand gelegen om undercover naar de meet te gaan en zo de patiënten in kwestie te observeren?
Wat drijft jou hier te posten?quote:Op zondag 29 mei 2011 14:28 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zo in een hoekje van dat cafe ?
Zou ik prachtig hebben gevonden. Aapjes kijken is sowieso een mooi tijdverdrijf![]()
Ik sluit zelfs niet uit dat het heeft plaatsgevonden. Zij het niet door mij.
Centrale vraag: wie zijn de mensen die hier posten? Wat drijft hen?
Wel alle smeuïge details hoop ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die taak is Erik mee opgezadeld, dus komt nog wel.
quote:Op zondag 29 mei 2011 14:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh, ja, ik denk dat dat niet op iedereen van toepassing is.quote:
Maar jij had toch voor mij de gesprekken opgenomen met dat memorecordertje hoop ik? ik heb het bestand nog niet van je ontvangen.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Daar voor had je gewoon aanwezig moeten zijn.
Sja, wie niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:32 schreef eriksd het volgende:
Oh, je bent wel even ter sprake gekomen hoor EG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |