Waren er meer meets?? Niet van gemerkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:43 schreef 3-voud het volgende:
Maar goed, allemaal mini-meets die toevallig op dezelfde locatie waren dus.
Ik heb stil in een hoekje gezeten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met wie heb jij zitten ouwehoeren dan?
Ik had wel verwacht dat er dan 1 op zou staan en roepen:"Kom erbij zitten jongens, gezellig."quote:Op zondag 29 mei 2011 13:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat vind ik nu ook, dat was in de Stairway niet het geval. Je had nu eenmaal mensen die een leider nodig hadden, als die leider een scheet had gelaten probeerde de rest van dat selectief groepje dat ook te doen.
Sjezus...quote:
In de hoek. Ik was bang dat mensen mij aan gingen spreken.quote:
Een Verbeet hadden we wel kunnen gebruiken tijdens het eten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er dan 1 op zou staan en roepen:"Kom erbij zitten jongens, gezellig."
Jullie hebben me gemist dus
Ook dan ontstaan er groepjes. Je gaat nou eenmaal lullen met de mensen die het dichtst bij je zitten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat er dan 1 op zou staan en roepen:"Kom erbij zitten jongens, gezellig."
Jullie hebben me gemist dus
Dat is niet erg. Je zit dan nog bij elkaar en het kan dan alle kanten uit gaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dan ontstaan er groepjes. Je gaat nou eenmaal lullen met de mensen die het dichtst bij je zitten.
Was jij die jongen die maar stil en verlegen aan zijn horloge zat te draaien???quote:Op zondag 29 mei 2011 13:46 schreef eriksd het volgende:
[..]
In de hoek. Ik was bang dat mensen mij aan gingen spreken.
Ik vind het toch knap dat een meet waar iedereen het naar zijn zin heeft gehad nu weer doelwit wordt van een poging op afstand de boel te vergallen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet erg. Je zit dan nog bij elkaar en het kan dan alle kanten uit gaan.
In aparte groepjes komt er helemaal niks van.
Je hebt een meet met zijn allen, of niet.
Dan stuur je de ultra-linksen al eerste weg. Daar kun je toch geen fatsoenlijk gesprek mee aangaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:48 schreef du_ke het volgende:
Klopt, en de groep was ook haast wat te groot om dan echt iedereen er altijd bij te hebben.
Ja, begrijp er ook weinig van.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
Ik vind het toch knap dat een meet waar iedereen het naar zijn zin heeft gehad nu weer doelwit wordt van een poging op afstand de boel te vergallen.
Sssssst.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Was jij die jongen die maar stil en verlegen aan zijn horloge zat te draaien???
Had anders wel lol met du_ke en remlof, goeie gozers.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan stuur je de ultra-linksen al eerste weg. Daar kun je toch geen fatsoenlijk gesprek mee aangaan.
Jij en remlof dus
Was gezellig, ik heb in ieder geval genoten, mijn vrouw dacht wel dat ik eerder thuis zou komen. Die was een klein beetje moe zullen we maar gebruiken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het toch knap dat een meet waar iedereen het naar zijn zin heeft gehad nu weer doelwit wordt van een poging op afstand de boel te vergallen.
Jij kunt niet overweg met mensen met andere opvattingen?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan stuur je de ultra-linksen al eerste weg. Daar kun je toch geen fatsoenlijk gesprek mee aangaan.
Jij en remlof dus
Oke oke... Ik krijg er van die verjaardaggevoelens bij waar mannen en vrouwen apart zitten, maar dat zal wel aan mij liggen dan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
En friek als ik mij niet vergisquote:Op zondag 29 mei 2011 13:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Had anders wel lol met du_ke en remlof, goeie gozers.
Zeker, heb enorm genoten van zijn mensenrechten discussie met GS.quote:
Kansloos inderdaadquote:Op zondag 29 mei 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik was er jammer genoeg niet bij. Wie ben ik dan om te brallen.quote:
Die was wel mooi inderdaad, wat is de waarde van een mensenleven? En het is niet de vraag of we onze superieure westerse beschaving opleggen maar hoequote:Op zondag 29 mei 2011 13:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeker, heb enorm genoten van zijn mensenrechten discussie met GS.
Ik bedoel maar, zo zie je maar dat we gewoon gelijk hebben.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die was wel mooi inderdaad, wat is de waarde van een mensenleven? En het is niet de vraag of we onze superieure westerse beschaving opleggen maar hoe
Het was gewoon een gezellige bijeenkomst met een paar goede discussies en gesprekken. Echt niks mis mee.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Is ook zo. Ik was er jammer genoeg niet bij. Wie ben ik dan om te brallen.
Je moet wel sigaren gaan leren roken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:55 schreef Reya het volgende:
Het was best aardig, inderdaad, veruit de meeste mensen wel even een tijdje gesproken.
De sociaal-liberale benadering is inderdaad superieur.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, zo zie je maar dat we gewoon gelijk hebben.
Heul niet, dat is jouw versie van het verhaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
De sociaal-liberale benadering is inderdaad superieur.
Juist en ik heb hier de modrechten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, dat is jouw versie van het verhaal.
Goeiemiddag.quote:
Op het forum kan hij het heel anders zeggen als face-to-face.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heul niet, dat is jouw versie van het verhaal.
Censuur!quote:
Altijd jezelf blijven met hier en daar een grap is en blijft het beste.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij was iedereen ook wel zoals hier. Niet van die stoere praat hier en dan in het echt niets durven zeggen.
Je ballen waren wel lekker.quote:Op zondag 29 mei 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Volgens mij was iedereen ook wel zoals hier. Niet van die stoere praat hier en dan in het echt niets durven zeggen.
quote:
Ja, dat was wel het hoogtepunt hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |