Ja, best wel.quote:
Valt dan nog mee. Had wel een drankfestijn verwacht.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een paar biertjes gespreid over de hele dag moet iedereen wel aankunnen.
Jenever heb ik niet gezien, rum-cola is niet m'n ding dus inderdaad die zijn langs me heengegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt de rumcola en jenever laten passeren hé?
Ging dat een beetje tussen hem en Betyar?quote:
Zoals het hoort toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij viel het redelijk mee, maar ja gedronken werd er wel.
Heb hem bij aankomst even gesproken maar verder niet, geen idee dus.quote:
Ah, de tafels waren strak verdeeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb hem bij aankomst even gesproken maar verder niet, geen idee dus.
D66, I get the feelingquote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb hem bij aankomst even gesproken maar verder niet, geen idee dus.
Php D66?quote:
Zeker zeker.quote:
Klopt. Is ondernemer toch?quote:
Ongeveer. Naarmate de avond vorderde kwam iedereen bijeen.quote:
Verdeeld naar politieke kleur?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeveer. Naarmate de avond vorderde kwam iedereen bijeen.
Ik ben jaloers. Jij maakt buitengewoon spannende dingen mee op de zondag.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef betyar het volgende:
hoi mensen, zo dadelijk op de fiets naar Schijndel om de nieuwe fiets van mijn neefje te gaan bekijken...![]()
![]()
Geen idee eigenlijk.quote:
Deels ook op volgorde van binnenkomst had ik het ideequote:
Wat een domme meet dan. Je hebt toch gewoon het fatsoen direct bij elkaar te gaan zitten lijkt me.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeveer. Naarmate de avond vorderde kwam iedereen bijeen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Jij maakt buitengewoon spannende dingen mee op de zondag.
Ja, een enorme circel, dat is het beste inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een domme meet dan. Je hebt toch gewoon het fatsoen direct bij elkaar te gaan zitten lijkt me.
Cirkel? Op vakantie geweest bij de Amish?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, een enorme circel, dat is het beste inderdaad.
Met wie heb jij zitten ouwehoeren dan?quote:
Dat vind ik nu ook, dat was in de Stairway niet het geval. Je had nu eenmaal mensen die een leider nodig hadden, als die leider een scheet had gelaten probeerde de rest van dat selectief groepje dat ook te doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een domme meet dan. Je hebt toch gewoon het fatsoen direct bij elkaar te gaan zitten lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |