Sowieso of alleen omdat er laf voor staat?quote:
Als iemand een mes op mijn keel zet dan lijkt het mij een simpele keuze.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:12 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Dat weet je niet op het moment dat je eraan begint
[..]
Waar ligt de grens volgens jou?
[..]
Lijkt me nogal logisch. Als jij of een ander in lijf en lede bedreigt worden.
Maar maakt ook niets uit. Je hebt al heel duidelijk gemaakt dat je te angstig en slap bent om voor jezelf of een ander op te komen en de nodige argumenten zo draait zodat je voor jezelf het goed gepraat hebt.
Tot jij het haasje bent en 100 omstanders geen vinger uitsteken. Dan zul je wel hetzelfde blijven roepen omdat je je mening niet WILT aanpassen, maar stiekem zul je anders denken.
Heerlijke biertjes van betyar.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift, nog wat gescoord op de meet?
Achja, jij hebt de meest extreme voorbeelden nodig om het voor jezelf goed te praten.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:21 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Als iemand een mes op mijn keel zet dan lijkt het mij een simpele keuze.
Als jij over wilt gaan op de gebruikelijke mindgames, ga je gang.
Was iedereen nog een beetje teut aan het eind?quote:
Achja, dan heb ik geen ballen he. Is dat leuk, zo anderen van vanalles en nog wat beschuldigen over het Internet?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achja, jij hebt de meest extreme voorbeelden nodig om het voor jezelf goed te praten.
Die TT is zo gek nog niet.
Let it go, je hebt gewoon geen ballen en zou je eigen vriendin nog in de steek laten als die bedreigt werd.
Wat ben je toch een zielige kinderachtige kerelquote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Achja, jij hebt de meest extreme voorbeelden nodig om het voor jezelf goed te praten.
Die TT is zo gek nog niet.
Let it go, je hebt gewoon geen ballen en zou je eigen vriendin nog in de steek laten als die bedreigt werd.
Volgens mij viel het redelijk mee, maar ja gedronken werd er wel.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was iedereen nog een beetje teut aan het eind?
Ach koos... je leeftijd laat het nog niet toe dat je meer nodig hebt dan woorden verdraaien, om mij uit de tent te lokken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp dat 3-voud een of andere vechtjas is die bij het minste of geringste zn vuisten tevoorschijn tovert.
Of hij schept graag dat imago...quote:Op zondag 29 mei 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
Ik begrijp dat 3-voud een of andere vechtjas is die bij het minste of geringste zn vuisten tevoorschijn tovert.
quote:
Allemaal geoefende drankorgels dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij viel het redelijk mee, maar ja gedronken werd er wel.
* achter de geranium vandaan te lokken.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach koos... je leeftijd laat het nog niet toe dat je meer nodig hebt dan woorden verdraaien, om mij uit de tent te lokken.
Als ik een ding heb geleerd tijdens jouw relatief korte aanwezigheid in POL, is dat jij bij het minste of geringste op de kast springt. Getuige ook het feit dat je nu al met beledigingen begint te smijten terwijl de 'discussie' drie pagina's oud is.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ach koos... je leeftijd laat het nog niet toe dat je meer nodig hebt dan woorden verdraaien, om mij uit de tent te lokken.
Ach, een paar biertjes gespreid over de hele dag moet iedereen wel aankunnen.quote:
Was php er ook?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk. Blij?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd tijdens jouw relatief korte aanwezigheid in POL, is dat jij bij het minste of geringste op de kast springt. Getuige ook het feit dat je nu al met beledigingen begint te smijten terwijl de 'discussie' drie pagina's oud is.
Yep.quote:
Jij hebt de rumcola en jenever laten passeren hé?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een paar biertjes gespreid over de hele dag moet iedereen wel aankunnen.
Had hij veel te melden?quote:
Ja, best wel.quote:
Valt dan nog mee. Had wel een drankfestijn verwacht.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, een paar biertjes gespreid over de hele dag moet iedereen wel aankunnen.
Jenever heb ik niet gezien, rum-cola is niet m'n ding dus inderdaad die zijn langs me heengegaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jij hebt de rumcola en jenever laten passeren hé?
Ging dat een beetje tussen hem en Betyar?quote:
Zoals het hoort toch?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb hem bij aankomst even gesproken maar verder niet, geen idee dus.quote:
Ah, de tafels waren strak verdeeld.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb hem bij aankomst even gesproken maar verder niet, geen idee dus.
D66, I get the feelingquote:Op zondag 29 mei 2011 13:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Heb hem bij aankomst even gesproken maar verder niet, geen idee dus.
Php D66?quote:
Zeker zeker.quote:
Klopt. Is ondernemer toch?quote:
Ongeveer. Naarmate de avond vorderde kwam iedereen bijeen.quote:
Verdeeld naar politieke kleur?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeveer. Naarmate de avond vorderde kwam iedereen bijeen.
Ik ben jaloers. Jij maakt buitengewoon spannende dingen mee op de zondag.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef betyar het volgende:
hoi mensen, zo dadelijk op de fiets naar Schijndel om de nieuwe fiets van mijn neefje te gaan bekijken...![]()
![]()
Geen idee eigenlijk.quote:
Deels ook op volgorde van binnenkomst had ik het ideequote:
Wat een domme meet dan. Je hebt toch gewoon het fatsoen direct bij elkaar te gaan zitten lijkt me.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ongeveer. Naarmate de avond vorderde kwam iedereen bijeen.
quote:Op zondag 29 mei 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Jij maakt buitengewoon spannende dingen mee op de zondag.
Ja, een enorme circel, dat is het beste inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een domme meet dan. Je hebt toch gewoon het fatsoen direct bij elkaar te gaan zitten lijkt me.
Cirkel? Op vakantie geweest bij de Amish?quote:Op zondag 29 mei 2011 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, een enorme circel, dat is het beste inderdaad.
Met wie heb jij zitten ouwehoeren dan?quote:
Dat vind ik nu ook, dat was in de Stairway niet het geval. Je had nu eenmaal mensen die een leider nodig hadden, als die leider een scheet had gelaten probeerde de rest van dat selectief groepje dat ook te doen.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wat een domme meet dan. Je hebt toch gewoon het fatsoen direct bij elkaar te gaan zitten lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |